att undervisa och att

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

att undervisa och att

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 3 13/11/18 14:50

Som svar Nike Air Max 95 Ultra Jacquard Femme svarade jag henne vad hon hade k?rt fram till denna punkt. Titta p? f?tterna jag misst?nkte att jag k?nde till svaret - hon hade Nike Frees (ungef?r 75% eller mer av mina kvinnliga studenter). Hon hade faktiskt k?rt i Frees, men var orolig att de inte var en "l?pare sko". Hon k?pte dem mer f?r tillf?lliga ?ndam?l och f?r tr?ningspass (hon sa att hon ?gde som 7 par frees!). Jag fr?gade henne om k?rningen hade g?tt bra om hon k?nde n?gon sm?rta. Hon sa att allt hade g?tt bra, inga problem alls. Mitt r?d till henne var ganska enkelt. Jag ber?ttade f?r henne att h?lla fast vid Frees eftersom det inte finns n?gon anledning att du inte kan springa i dem, och med tanke p? hur m?nga par hon ?gde jag Nike Air Pegasus 89 Damen misst?nkte att hon var ganska v?l anpassad Nike Air Vapormax Donne att vara i dem. Jag ber?ttade f?r henne att jag har k?rt m?nga mil i Nike Frees utan problem. Jag ber?ttade f?r henne att om hon k?r utan sm?rta finns det absolut Nike Air Zoom Pegasus 35 Mens ingen anledning att hon beh?ver ett speciellt par butikshandlade "l?pande" skor. Jag sa till henne att promenader ?r en helt annan g?ng ?n att springa, och att om det var hur aff?ren bed?mde skobehov d? hade hon r?tt att g? ut genom d?rren. Jag sa till henne att det inte finns n?got vetenskapligt st?d f?r mycket av skonpassningsprocessen som f?rekommer i m?nga l?pande butiker (varje g?ng jag skriver detta ber?ttar n?gon f?r mig att butikerna har g?tt vidare fr?n Nike Cortez Femme dessa metoder - det ?r tydligt inte fallet). Jag ber?ttade f?r henne att lyssna p? hennes kropp och om hon b?rjade utveckla sm?rta skulle hon prata med mig och d? kunde vi bed?ma huruvida en annan sko kunde hj?lpa. Det h?r ?r den typ av sak som motiverar mig att skriva den h?r bloggen , att undervisa och att g?ra vad jag g?r. Jag vill att folk ska njuta av att Nike Air Vapormax Femme springa, vara aktiva, vara friska och inte ha sm?rta. Jag Nike Air Vapormax Womens vill Nike Air Vapormax Womens att folk ska hitta skor som fungerar, inte f?reskrivna skor som ?r tunga och obekv?mda utifr?n f?r?ldrade och debunked passande protokoll som fr?mst tj?nar som ett medel f?r att g?ra f?rs?ljningen enklare. Jag ?r stolt ?ver den h?r studenten f?r att g? ut ur d?rren till den butiken och jag ?r stolt ?ver att hon kunde k?nna att hon styrdes i en riktning som inte var r?tt f?r henne. Jag tror att min huvudsakliga frustration fr?n hela upplevelsen ?r det d?r jag fortfarande en uppfattning att l?pning medf?r ett behov av en viss slags sko. Min position ?r att den enda skor du beh?ver ?r den som l?ter dig njuta av upplevelsen utan sm?rta. Det ?r det enda som verkligen betyder n?got. Jag bryr mig inte mycket om det ?r en traditionell 12oz sko eller en 4oz platt, nyckeln ?r att den fungerar f?r din kropp. Jag ?r ocks? frustrerad ?ver att vissa butiker forts?tter att anst?lla www.andrewjoslin.co.uk praxis som har ringa eller ingen r?ttvisa. Statisk b?gh?jd, titta p? en l?pare promenad ?ver aff?ren utan att ens f?rs?ka se p? hur de k?r, etc. M?nga utbildningar beh?ver fortfarande g?ras. Och det ?r d?rf?r jag forts?tter skriva.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: att undervisa och att

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Chủ nhật 02/12/18 5:00

donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: att undervisa och att

Gửi bàigửi bởi minhnguyen1408 » Thứ 6 14/12/18 21:54

minhnguyen1408

 
Bài viết: 140
Ngày tham gia: Thứ 4 05/12/18 12:18
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến3 khách


cron