felt og op for noget sk

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

felt og op for noget sk

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 5 15/11/18 16:45

Nu hvor jeg har forpligtet de tekniske specifikationer, kommer jeg ind i skoenes f?lelse og hvordan den udf?rte. Som n?vnt Nike Air Max 270 Femme ovenfor er t?skassen rummelig og kan endda v?re en smidge st?rre end den p? 1,5'erne. Skoene er lidt stive i forhold til andre modeller. Dette kan forventes med de ekstra lag af pude, de har tilf?jet. Som s?dan, de har lyst til mere af en stabilitetssko, men med en lille smule squish p? indersiden. Ikke nok til at f? dem til at f?le sig for bl?de, men nok til at give en v?sentlig forskel fra andre modeller. Hvis du er en Nike Air Max 95 Womens fortaler Nike Air Max 97 Damen for s?kaldt "jord f?ler", er Torinen sandsynligvis ikke skoen til dig. Aller Torin Lateral Der var et problem, jeg bem?rkede lige ud af flagermus med disse sko: lacing. Jeg har lyst til, at et ?je blev savnet mod toppen af ??skoen. Et af Altras salgspoint for tidligere modeller var deres "Heel Claw", men det synes at v?re udeladt fra disse. Som f?lge heraf oplevede jeg i l?bet af mit f?rste l?b i standardkoblingsteknikker Nike Air Max 270 Damen en masse h?lglidning. Jeg har siden re-laced skoene for at give mere greb omkring anklen, men som n?vnt vil jeg virkelig gerne se endnu en ?jenhals ?verst for at hj?lpe med dette. Jeg f?ler med den m?de, de er nu, knuden g?r over mere af toppen af ??min fod end jeg foretr?kker. Mit andet l?b i Torins var p? et smukt teknisk spor i udkanten af ??St. Louis. Stien rammer n?sten alle former for terr?n, som man kan Nike Dunk Sky High Mujer forestille sig (enkeltbaner, bl?de flodseng, gennem et felt og op for noget sk?rt Billy Geat terr?n). Alt i alt omkring 7 miles. Skoene gjorde det godt for det meste af l?bet, men jeg var n?dt til at stoppe og re-jigger lacing 3 eller 4 gange (jeg kan kridt der op til mig at pr?ve et nyt lacing m?nster). Mod slutningen af ??k?rslen rullede jeg min ankel i skoene to gange. Jeg tror, ??at dette kunne v?re lige dele Nike Air Vapormax Femme brugerfejl og Nike Air Max 95 Womens skofejl. Jeg er ikke vant til at v?re s? h?j p? jorden, s? det er meget nemt at konkludere, at jeg bare ikke var vant til h?jden. Men jeg bem?rkede, at mens Altra gik op med skoen, gik de ikke ud i bunden. Jeg tror, ??at en smule af en bredere base kan bidrage til at forhindre dette. Min sidste runde (og det kunne have v?ret en dum fejl) var en 16 miler, hovedsagelig p? fortov. Denne afstand er l?ngere end jeg Nike Blazer Basse Femme nogensinde har g?et f?r. Med mine tidligere lange l?b har jeg bem?rket, at tr?thed har givet mig det st?rste problem, men jeg oplevede ikke s? meget tr?thed med disse sko. Jeg havde ingen hot spots, ikke underligt gnidning eller bl?rer. De udf?rte sig exceptionelt p? dette l?b. Der er meget om, at disse er rettet mod ultra l?bere (Hoka-konkurrenter), men jeg spekulerer p?, hvor passende de ville v?re p? teknisk terr?n, da Nike Air Odyssey Hombre der Nike Air Max TN Damen ikke var aggressive lugs (eller nogen som helst). Den tykkere mellems?l vil give mere beskyttelse mod klipper, r?dder osv., Men de rammer mig ikke som noget, jeg vil gerne lave et ton af teknisk spor, der k?rer ind, da n?sten ingen h?jstaksh?jde f?les s?rligt stabil til mig p? tekniske stier.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: felt og op for noget sk

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Chủ nhật 02/12/18 4:10

donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến6 khách


cron