rste jeg personligt har

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

rste jeg personligt har

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 6 16/11/18 15:17

Levitas er en ?gte racer, klart skr?ddersyet til fart, med langt mindre d?mpning end Cursoris. Som tidligere n?vnt har den ogs? den eksterne h?lst?tte, som giver en vis stabilitet. Det er ikke en sko til uerfarne minimalistiske l?bere. CURSORIS er meget, meget, meget bl?d og kan bruges af nogen. Som jeg skrev f?r, er CURSORIS lige s? behagelig og glat som dine yndlings t?fler. At k?re med det er som at l?be p? bomuldsuld. Det virker som om Nike Air Force 1 Damen du kunne k?re 100 km i tr?k, f?r du opdager at de er nul-drop sko. Deres mangel p? struktur og deres overordnede bredde bevirker, Nike Air Presto Donne at din fod bev?ger sig som den vil i alle retninger, hvilket betyder, at de ikke er konstrueret til hurtighedsarbejde (de er mindre stabile). Med en noget konkurrencedygtig l?ber, der g?r hurtighed og udholdenhedshastighed, arbejder to gange I en uge finder jeg Mizuno Levitas at v?re den bedste minimalistiske road running racer jeg nogensinde har gennemg?et. Det har alt, hvad jeg leder efter i en nul-drop sko: den perfekte blanding af komfort og effektivitet. Jeg kan ogs? lide Cursoris, som jeg bruger til mine to ugentlige, enkle opsvingsk?rsler, og som kan bruges af nogen, der er villige Nike Air Max 97 Mujer til at opdage gl?den ved nul-dr?ber, der g?r uden risiko. Det er ikke, at jeg ikke kan lide Pure Drift, men jeg kan bare Nike Cortez Femme ikke finde ud af den reelle anvendelighed af dobbeltdr?ben, da der er s? meget forskel p? den gode 4 mm sko og den d?rlige 0 mm one.I Nike Air Max Vision Womens har Brooks Drift og har lagt to k?rsler p? dem, en med inders?len og en uden. Jeg overordnet kan lide dem s? langt - som Fred skriver, er de p? en meget sidste og er meget rummelige. De er faste med inders?len fjernet, men for mig kan det v?re overdrevet af det kolde vejr, hvor jeg bor. Mit l?b f?lte sig bedre med inders?len. Det eneste problem, jeg har haft indtil videre, er et hot spot, der udvikler sig langs siden af ??bolden bag min stor?se - det samme der skete i Brooks Grit og ikke sikker p? ?rsagen. Har brug for flere k?rsler, f?r jeg gennemg?r det selv. Har ikke nogen Nike Air Max 90 Mens Camouflage af ??Mizuno skoene endnu, og Freds kommentarer er den f?rste jeg personligt har l?st p? dem. Cursoris lyder som min slags sko, Nike Air Pegasus 83 Donne ?nsker Levitas ikke lilla F?les som et par Ferrari's! Desv?rre gjorde jeg fejlen ved at g?re 3 × 1 mile reps i dem f?rste gang. Jeg kunne ikke g? i to dage. Tilsyneladende kr?ver de, at nogle vender sig til ??
Cursoris: Kun lige vendt op i dag. De f?ler sig rigtig gode, ligesom jeg har en halv marathon i 3 uger og kan b?re dem godt. Vil se, hvordan tr?ningen k?rer, men det korte l?b jeg lige s? positivt ud. At g? fra en Mizuno b?lge rytter var ikke et problem med disse sko (hidtil alligevel). Noget at v?re varet af er farverne, af to grunde: Lidt pinligt! Du er n?dt til at l?be hurtigt for at tr?kke noget af det her h?jt, da de tiltr?kker opm?rksomhed.Had det samme hot spot p? samme fod mod slutningen af ??en Nike Air Huarache Womens 8 miler denne sidste weekend i Drift; s? igen har jeg evigt blodbl?rer p? samme sted fra fodbold. Virkelig blev m?rkbar, n?r Nike Dunk Sky High Womens man fors?gte at ?ge tempoet mod slutningen af ??l?bet. Kun har v?ret bem?rkelsesv?rdigt for nylig ogs? i Grit. Mulig for at den har noget at g?re med den splittede toebox, der ikke distribuerer t?-off j?vnt og for?rsager overdelene at rulle? Bare en tanke ... Ikke sikker
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: rste jeg personligt har

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Chủ nhật 02/12/18 4:05

donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến2 khách