Ibland kan sm

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

Ibland kan sm

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 5 06/12/18 10:47

En av killarna jag pratar mest om l?parskor ?r min kompis Nate Sanel. Nate bor i n?sta stad ?ver fr?n mig, och vi delar en besatthet med l?parskor. P? m?nga s?tt kompletterar vi varandra snyggt eftersom han ?r en ultraljudspassagerare och jag ?r fr?mst en road runner. Som s?dan delar vi ofta tankar p? skor som den andra inte har f?rs?kt (t ex, han ?r anledningen till att jag kan ge in och prova ett par Hokas). Nate och jag har ocks? arbetat tillsammans p? sistone om att granska samma sko fr?n v?ra enskilda perspektiv, liksom att g?ra lite produktutvecklingsarbete Nike Air Max 90 Womens Nike Air Max 95 Womens med Skechers (t ex vi slitstarka otaliga iterationer av Go Bionic och b?r f?r n?rvarande test p? en sp?r versionen av den skon som ?r fantastisk - h?ll dig stillad p? den fronten). F?r n?gra veckor sedan lade jag upp min recension av den nya Merrell Bare Access 2 noll droppskon. Idag lade Nate upp sin sko och jag ville rikta dig till det eftersom jag tycker att det alltid ?r v?rdefullt att l?sa flera perspektiv p? en given sko. Liksom mig tyckte Nate skon mycket. Till skillnad fr?n mig har Nate emellertid f?tt en f?rs?ndelse av Merrells M-Connect-linje f?r 2013 - jag ?r avundsjuk och hoppas jag har sagt paketet mitt d?rr n?r jag kommer hem hemma i kv?ll (se hans post f?r att se vad jag ?r talar om! Hur vet du n?r en l?pskor ?r r?tt f?r dig? Jag har ofta t?nkt p? den h?r fr?gan, och ?tminstone kan jag vanligtvis ber?tta efter Nike Air Vapormax Womens Adidas Arkyn Mens en enda lopp om en sko ska tr?na mig. det h?r inl?gget ska jag f?rs?ka formulera vad det ?r som g?r att jag vet att en sko kommer att bli en bra match f?r min kropp. Den h?r veckan har jag g?tt f?r f?rsta g?ngen i tv? nya par skor. F?rst var On Run Cloudracer. On ?r ett nytt f?retag fr?n Schweiz som tillverkar skor med unika "st?td?mpande pods" p? ytters?len. Det ?r ett intressant koncept, och skorna ?r anst?ndiga, men av n?gon anledning har de bara inte klickat p? mig. s?rskilt fel med dem - de passar bra, de ?r bekv?ma och de k?nner sig rimligt v?lkudda de saknar bara den magiska n?gonting som g?r att jag vill dra ut dem n?r det ?r dags att g? ut genom d?rren (jag har nu k?rt i dem tre g?nger och k?nner fortfarande detsamma om dem - granskning kommer snart). skor jag bar i dag. Jag kan inte avsl?ja vad de ?r eftersom de ?r Nike Air Max 2017 WomensAdidas Falcon Mens pre-production slitageprov (jag ?r p? en NDA), men jag visste det ?gonblick som jag satte dem p? att de skulle bli fantastiska. Perfekt passform, galen bekv?m, och den enda kudden var precis r?tt. Tog dem ut f?r 4,5 miles p? sp?ren bakom mitt hus och ?r nu k?r. S? vad ?r det som l?ter mig veta att en sko som den som jag bar idag ?r den r?tta? Jag har f?rs?kt att t?nka p? detta vetenskapligt, men ibland subjektiva intryck ?r tillr?ckligt bra, eller ?nnu b?ttre n?r det g?ller individuella intryck. H?r ?r 5 subjektiva saker som l?ter mig veta en sko ?r en bra match: 1. Det orsakar ingen sm?rta. Inget n?tning, inga heta fl?ckar, ingen ovanlig v?rk i mina ben eller f?tter. Ingen sm?rta ?r bra. Obs! Ibland kan sm?rta vara n?rvarande n?r din kropp anpassar sig till en viss sko, och det b?rjar k?nna sig b?ttre efter n?gra l?pningar, Adidas Superstar Mujer s? det kan inte alltid vara en perfekt indikator p? din f?rsta k?rning i en sko.2. Den f?rsvinner p? mina f?tter. Om jag inte koncentrerade mig p? hur det k?nns skulle skon g? helt obem?rkt. Det f?r mig inte att t?nka p? min form, det tvingar inte mina f?tter att r?ra sig p? s?tt som de inte vill, och det blir inte i v?gen n?r jag k?r. N?r jag k?r i en sko som ?r en bra match k?nner jag mig stark och som om min kropp ?r i full kontroll. En bra sko fungerar med min kropp, inte mot den.3. Jordkontakt k?nns bara "r?tt". Det h?r ?r n?got som ?r extremt sv?rt att verbalisera men mycket l?tt att k?nna n?r jag b?rjar springa i en sko som ?r en bra match f?r mig. En bra sko k?nns helt enkelt r?tt n?r den tr?ffar marken. Tyv?rr kan det kr?vas springa i mycket skor innan du f?r en k?nsla av vad den "r?tt" skon k?nns som f?r dig. N?r du f?Nike Air Max Axis Damen r en k?nsla av variationen bland flera skor b?rjar du m?rka att vissa skor k?nner sig d?da vid kontakt, och de k?nner att de r?nar dina ben av energi. En bra k?nner sig lyh?rd och gillar att det hj?lper dig att g? vidare p? din k?rning.4. Det g?r att du vill springa fort. Ibland k?nner en sko s? bra att du helt enkelt vill sk?ra loss och springa vild. Det ?r en otrolig k?nsla att ha allt som klickar och tr?ffar det ?gonblicket n?r du b?rjar k?ra ner p? v?gen eller sp?r med h?nsynsl?s ?verge - det ?r som om jag f?rest?ller mig att jag sitter bakom ratten p? en sportbil kan k?nna (jag k?r en Prius ...). En bra sko g?r att du vill flytta och flytta snabbt!
5. En bra sko g?r dig l?ng att springa i den igen. Detta, f?r mig, ?r nummer ett tecken p? att en sko ?r en bra match. N?r jag avslutar en spring i en bra sko, kan jag helt enkelt Nike Air Max 270 Mujer inte v?nta med att springa in igen. Faktum ?r att det kan motivera mig att komma ut ur d?rren helt enkelt s? att jag kan l?gga tillbaka den p? mina f?tter. N?r jag sitter h?r skriver jag det, har jag de skor jag bar p? stigarna i eftermiddag p? golvet bredvid mig, och jag
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: Ibland kan sm

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 4 09/01/19 5:10

donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: lovewarez6 khách