at blive afbrudt i januar

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

at blive afbrudt i januar

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 6 18/01/19 13:54

Under gennemgang af abstracts fra det nylige ACSM-m?de kom jeg p? tv?rs af en unders?gelse, der s? p? overgangskv?delser blandt barfodl?bere. Unders?gelsen spores 109 l?bere og www.artealjabiri.de fandt en temmelig lav forekomst af muskuloskeletale skader blandt dem, da de overgik til l?bende barfodet. Der er en r?kke sp?rgsm?l vedr?rende de resultater, der er v?rd at diskutere, og jeg har skrevet et indl?g p? det over p? hjemmesiden for min bog (Bill og jeg fors?ger at inkludere indhold i forhold til nogle af b?gerne derovre der som s?vel som at forts?tte med at skrive p? Runblogger - nu da bogen er f?rdig, har jeg mere tid til at styre flere blogs!). Hvad jeg gerne vil se er mere sammenligning med shod l?bere, der k?rer de samme afstande. Hvis du l?ber vil du opleve nogle Nike Air Max 270 Womens skader, men det er typen og frekvensen, der betyder noget. Jeg har overg?et til minimalistiske sko i l?bet af de sidste 5 m?neder. Jeg har oplevet nogle kortsigtede kv?stelser, der har ryddet op, da min krop har tilpasset til en midtfodstrejk snarere Adidas ZX 700 Femme end h?lstrejke. Disse omfatter achilles smerte og ?mhed i mine kalve. Fra min erfaring skal du forvente nogle mindre skader under overgangen, selvom du g?r det langsomt (hvis du ikke g?r det ordentligt, s? kan du forvente mere alvorlige skader). Men min krop synes at have tilpasset nu, og disse er stort set forsvundet. Jeg er glad for at sige, at et par l?ngerevarende skader som ?mh?j og ryg synes at have ryddet op med den nye tilgang. Vi er alle forskellige, men det er min erfaring. Bare at skifte sko vil ikke bare g?re en forskel. Barefoot eller minimalistiske sko hj?lper dig Adidas Superstar Femme med at ?ndre din form, men g?r det ikke helt for dig. Du skal overveje hele din krop, ikke bare hvad der er p? dine f?dder. Vi l?bere kan til tider udvikle specielle bindinger med visse par sko. De kan v?re en sko, vi satte en PR i, eller den sko, vi Nike Air Max 90 Damskie havde i vores f?rste Boston Marathon. Disse er sko, som vi h?nger p? og holder i vores skabe, fordi de har s?rlig betydning, og tanken om at dumpe dem i skraldet er simpelthen for meget at b?re. Jeg har selv nogle af disse sko - blandt dem vil jeg inkludere Saucony Kinvaras, som jeg bar p? den dag jeg kvalificerede til Boston, Nike Free 3.0 v1, som var min f?rste "minimalistiske" l?besko og Brooks Launch.The Brooks Lancering var en sko, som jeg bar sammen med de originale Nike Frees tilbage i 2009-2010. de var en favorit blandt kredsen af ??l?bende venner, som jeg havde m?dt p? Nike Air Max 90 Womens www.ronbell.co.uk dailymile.com, og jeg havde et gennembrudsmarathon p? Disney i januar 2010 med lanceringen p? mine f?dder - det var det f?rste maraton, hvor jeg form?ede at undg? frygtede "V?g". S?ledes f?lte jeg en tr?ngsel af tristhed, da jeg l?rte, at lanceringen Nike Air Max 95 Femme> sammen med Brooks Green Silence er sat til oph?r i begyndelsen af ??2013. Jeg ville l?se rapporter om sin forest?ende d?d p? Runner's World Shoe forum , og s? havde den bekr?ftet af en l?ser, der kontaktede Brooks kundeservice og rapporterede f?lgende (tak Brad!): "Jeg har brugt en masse tid p? chat med Brooks kundesupport de sidste par dage for at bekr?fte, at lanceringen g?r at blive afbrudt i januar 2013. Da jeg pressede dem p? grund af ?rsagen til, at denne store sko blev sl?et fra, fortalte de dybest set mig, at selvom der er en "lidenskabelig gruppe" af Launch fans (selv inkluderet) for Nike Air Max 2017 Mujer Launchen ikke warr myr forts?tter fremstillingen af ??denne sko. De dr?ber ogs? den gr?nne stilhed af samme grund i januar 2013. Jeg har f?et flere gange af Brooks fortalt, at Pure Flow er "erstatning" til lanceringen, men desv?rre er disse Nike Air Max 95 Hombre 2 sko meget forskellige i pasform, design , funktioner, f?lelse og ydeevne.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: at blive afbrudt i januar

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 4 23/01/19 6:48

donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến5 khách