jere end den frit valgte

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

jere end den frit valgte

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 5 24/01/19 14:40

For lidt over en uge siden skrev Amby Burfoot et indl?g om en ny unders?gelse fra Japan, der giver yderligere beviser, der underst?tter fordelene ved en kortere skridt for at reducere belastningen af ??underbenene. Unders?gelsen af ??Hobara et al. har titlen Step Frequency og Lower Extremity Loading Under Running og blev offentliggjort i Adidas ZX 750 Femme Ortop?d og Biomekanik. Jeg troede, at jeg ville f?lge op med nogle f? tanker af mit eget. I unders?gelsen fandt Hobara et al. ?nskede at bestemme, hvordan stigende eller faldende trinhastighed ville p?virke lodret slagkraft og lodret slagbelastning under fodstrike (se f?rste top p? billedet ovenfor eller l?s dette indl?g for en detaljeret diskussion af disse Adidas Superstar Mujer variabler). Lodret belastningshastighed er forbundet med nogle typer l?beskader (fx stressfrakturer), og ideen var at bestemme, om ?ndring Nike Air Max 90 Donne af stridehastighed kunne f?re til ?ndring af belastning og dermed muligvis reducere skaderisiko. Studiet selv var ret simpelt. De havde 10 emner k?rt p? en instrumenteret tredem?lle ved 2,5 m / s (ca. 10:45 min / mile tempo) ved fem forskellige trinsatser: frit valgt trinsats og -30%, -15%, + 15% og + 30% af den frit valgte trinrate. ?ndring Nike Air Max 270 Damen af trinhastighed i et konstant tempo resulterer i en ?ndring i stridl?ngde, s? ?gede trinhastigheder f?rer til en kortere stride, og faldende trin resulterer i en l?ngere stride. Forskerne fulgte topplydstyrken, ?jeblikkelig lodret belastningshastighed (VILR, dette er den maksimale belastningshastighed, der blev observeret under p?virkning) og den gennemsnitlige lodrette belastningshastighed (VALR), da hver l?ber l?b p? l?beb?ndet. Resultaterne er ret godt opsummerede i den f?lgende figur tilpasset Nike Air Max 95 Hombre fra Hobara et al. 2012 (eventuelle reproduktionsfejl er mine egne - jeg genskabte det for at undg? copyright-problemer) Stjernerne i ovenst?ende figur angiver v?rdier, der er v?sentligt forskellige fra det, der observeres ved -30% trinfrekvensen. Dette indeb?rer, at k?rsel med en virkelig langsom steghastighed / lang stride ?ger Nike Epic React Flyknit Donne signalkraften kraftigt og den hastighed, hvormed denne kraft anvendes. Selv om der ikke synes at v?re v?sentlige forskelle mellem de andre stridefrekvenser, fandt en kvadratisk regressionsanalyse, at virkningsstop, VILR og VALR alle blev minimeret med en stigningshastighed p? ca. 17-18% h?jere end den frit valgte trinhastighed (dvs. dette er lavpunktet for de sorte buede linjer, der passer til pr?vedataene for hver trinfrekvens). Data for enkeltpersoner blev desv?rre ikke leveret. Dette er ikke den f?rste unders?gelse, der tyder p?, at en kortere, hurtigere skridt kan v?re gavnlig, n?r det kommer til at reducere belastningen af ??underbenet. Andre har fundet lignende resultater (fx l?s dette indl?g p? stridl?ngde og benl?sning), og emnet har f?et meget opm?rksomhed for sent. Faktisk skrev jeg et helt kapitel om emnet i min Nike Air Max 2017 Femme kommende bog, der opsummerer historisk r?dgivning om stridl?ngde s?vel som hvad moderne videnskab har at sige om emnet. Jeg Nike Air Max 98 Femme er kommet til den konklusion, at stridl?ngde sandsynligvis er en af ??de mere vigtige formkarakteristika at overveje, n?r det kommer til at reducere skaderisiko. Selvom der er en stor debat om korrekt fodstrejke, synes de fleste at v?re enige om, at overstridende er d?rligt, og der synes at v?re en del solid science backing dette op.
Begr?nsninger af denne unders?gelse er, at det er sv?rt at sige, om resultaterne er generaliserbare til l?bere over en r?kke skridt (alle l?b p? en 10:45 min / mile tempo her). Det er ogs? sv?rt at vide, om tr?dem?lleafledte resultater kan anvendes til overjordiske l?b. Ikke desto mindre tilf?jer det faktum, at disse resultater er i overensstemmelse med tidligere forskning i Nike Air Max 2017 Dames emnet yderligere st?tte til brugen af ??skridtl?ngde?ndring som et potentielt redskab til forebyggelse og behandling af k?rende Nike Air Vapormax Donne skader.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: jere end den frit valgte

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 7 16/02/19 12:07

donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: jere end den frit valgte

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 7 23/03/19 16:29

Nâng cung chân mày
Đôi mắt là cửa sổ của tâm hồn” bởi mọi thứ trên khuôn mặt của mỗi người hầu như biểu hiện rõ nhất ở đôi mắt, vậy nên tất cả chúng ta nhất là chị em phụ nữ ai cũng muốn có một đôi mắt to và đẹp. Tuy nhiên có nhiều người sinh ra cảm thấy kém may mắn, thiếu tự tin khi sở hữu đôi mắt bé, mắt một mí… treo chân mày

Sử dụng các dụng cụ kích mí giúp đôi mắt trông to tròn hơn, nhưng các phương pháp này không mang lại hiệu quả lâu dài, thậm chí còn xuất hiện những biến chứng không tốt.
có nên nhấn mí không
Để khắc phục tình trạng này, phương pháp phẫu thuật làm mắt to hơn ( phẫu thuật mắt to ) hay còn được hiểu là “thẩm mỹ đôi mắt” đã ra đời và được nhiều nhiều người quan tâm.
Cắt mí mắt, lấy mỡ mí mắt, thẩm mỹ mắt to, lấy mỡ bọng mắt, nâng mí mắt, mở rộng góc mắt, thẩm mỹ mắt cười ...
nhấn mí mắt không phẫu thuật

Đây là dịch vụ tổng hợp nhiều phương pháp, kỹ thuật thẩm mỹ mắt khác nhau như: cắt mí mắt, lấy mỡ mí mắt, thẩm mỹ mắt to, lấy mỡ bọng mắt, nâng mí mắt, mở rộng góc mắt, thẩm mỹ mắt cười, thẩm mỹ mắt xếch...Tùy vào đôi mắt và nhu cầu của mỗi người, chúng ta sẽ được các cơ sở thẩm mỹ tư vấn phù hợp với mong muốn phẫu thuật của mình. Để đảm bảo mắt bạn nên được tiến hành theo phương pháp nào thì cần đến gặp trực tiếp bác sĩ để kiểm tra tình trạng mắt của mình, và được tư vấn kỹ thuật phẫu thuật mắt to phù hợp.
bấm mí và cắt mí khác nhau như thế nào

Đây không phải là phẫu thuật chữa bệnh cho mắt mà là phương pháp để làm hoàn thiện, làm đẹp cho đôi mắt của bạn hơn, nên chi phí cho mỗi gói phẫu thuật sẽ phụ thuộc vào dịch vụ phẫu thuật mà bạn chọn. Thông thường, ở các bệnh viện thẩm mỹ hiện nay chi phí gói phẫu thuật thẩm mỹ mắt thường dao động từ 10 triệu đến 20 triệu đồng đối với một dịch vụ thẩm mỹ.

thẩm mỹ viện Ngô Mộng Hùng có tốt không
donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]7 khách


cron