?ber kan eller skal

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

?ber kan eller skal

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 3 29/01/19 10:21

Ven og kollega, der k?rer blogger Brian Nike Air Max 97 Femme Martin over p? Running Technique Tips, har lige skrevet en meget tankev?kkende kommentar til den aktuelle tilstand af l?besko debat (med konteksten er en kommende debat, han vil deltage i Melbourne). Adidas ZX 700 Femme Brian h?vder med rette, at nogle af de forhandlinger, der er g?et for sent, er for akademiske og bek?mpende, og p?peger, hvordan dette kan v?re et stort afslag til en l?ber, der blot vil finde ud af, hvordan man l?ber uden at blive s?ret. Jeg vil ikke stj?le Brians torden ved at give v?k for meget her, men jeg fandt f?lgende passage fra hans indl?g til at v?re fremragende: "Den minimalistiske bev?gelse har ikke gjort sig selv til fordel for nogle virksomheder og distribut?rer at komme ind i mainstream media med forenklede meddelelser om fordelene ved barfodet sko. Sikker p?, at der er fordele at f?, men disse meddelelser f?lger ikke med en advarselsm?rkat eller p?peger, at det ikke handler om sko. Ligeledes skal nogle l?beskofabrikanter lytte lidt mere til hvad der virker i den virkelige verden og bruge mindre tid og energi p? at Nike Air Vapormax Donne fors?ge at Nike Air Max 95 Femme polarisere mening. Der er masser af rentable og hj?lpsomme mellemstore for dem med en vis vision for at f? det bedste ud af det. "Du og Brian har ret, men hvorfor ville en SKOEVIRKSOMHED fokusere p? RUNNER og hans eller hendes teknik og biomekanik? Skoselskaber tjener penge ved at s?lge sko, ikke fort?ller l?bere, hvordan man l?ber bedre. Disse to forskelle har en tendens til kun at konvergere, n?r et skoselskab kan fort?lle Nike Air Max Classic BW Femme en l?ber, at han eller hun skal k?be et nyt par sko for at forbedre eller korrigere hans eller hendes l?bende teknik, s? han eller hun kan k?re hurtigere / l?ngere / skade fri. Sure, Merrell, Vivobarefoot, Altra og Newton (og m?ske andre) har nyttige oplysninger om, hvordan en l?ber kan eller skal overg? til mere "minimalistiske sko" (hvad det betyder - der er en verden med forskel mellem et par Vivos og en par Newtons), men det er et supplement til deres www.lavolailles.fr bestr?belser p? at s?lge flere sko. De fleste l?bere f?r deres oplysninger fra Runner's World, som tjener penge ved at s?lge annoncer til skoforetagender. Uden for akademikere (og hat er ude for dig og dine kolleger) og elite coaching, er der ingen naturlig stemme til at ?ndre dialogen fra "gear fixes" til "form fixes." Da 99,9% af l?bere ikke har adgang til elite coaching, det Adidas Ultra Boost Damskie efterlader dig og dine kolleger at sl? tromlen. Gudskelov for internettet. "Jeg gl?der mig til debatten, men jeg h?ber, at disse typer af diskussioner i fremtiden vil centrere langt mere p? l?beren, og at forskerne vil bev?ge sig v?k fra at fors?ge at bevise smalle indgreb. Et fokus p? at observere, hvad der sker, n?r en r?kke m?l bruges af l?bere til at forbedre deres formuer ville v?re langt mere nyttigt. Ja, du kan aldrig f? den sjove professors hat eller finde den l?bende s?lvkugle, men du vil v?re langt Nike Air Max 90 Femme mere tilb?jelige til at hj?lpe l?bere og l?bebusser med at udvikle bedre tilgange til forebyggelse, genopretning og tr?ning. "Jeg er enig med dig - diskussion om sko vil altid trumle diskussion om form, styrke osv. (bare kig p? mine mest popul?re indl?g i venstre sidebj?lke!). Samtidig er akademikere ofte Nike Air Max Sequent 3 Heren s? fokuserede p? videnskabelige minutiae, at de glemmer det store billede - hvad betyder en given unders?gelse for den enkelte l?ber. Jeg tror, ??hvad Brian foresl?r, er at udvide midtbanen mellem et sommetider et smalt videnskabeligt fokus og en verden af ??praktisk anvendelse. Det er det jeg fors?ger at g?re, ligesom Brian. Andre der g?r dette omfatter folk som Alex Hutchinson og Steve Magness. Det tager information fra den videnskabelige verden og PR fra skoforetagenderne og fors?ger at koge det ned til det, der er vigtigst og praktisk for at hj?lpe folk med at k?re godt og fri for skade.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: ?ber kan eller skal

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 7 23/03/19 15:55

Nâng cung chân mày
Đôi mắt là cửa sổ của tâm hồn” bởi mọi thứ trên khuôn mặt của mỗi người hầu như biểu hiện rõ nhất ở đôi mắt, vậy nên tất cả chúng ta nhất là chị em phụ nữ ai cũng muốn có một đôi mắt to và đẹp. Tuy nhiên có nhiều người sinh ra cảm thấy kém may mắn, thiếu tự tin khi sở hữu đôi mắt bé, mắt một mí… treo chân mày

Sử dụng các dụng cụ kích mí giúp đôi mắt trông to tròn hơn, nhưng các phương pháp này không mang lại hiệu quả lâu dài, thậm chí còn xuất hiện những biến chứng không tốt.
có nên nhấn mí không
Để khắc phục tình trạng này, phương pháp phẫu thuật làm mắt to hơn ( phẫu thuật mắt to ) hay còn được hiểu là “thẩm mỹ đôi mắt” đã ra đời và được nhiều nhiều người quan tâm.
Cắt mí mắt, lấy mỡ mí mắt, thẩm mỹ mắt to, lấy mỡ bọng mắt, nâng mí mắt, mở rộng góc mắt, thẩm mỹ mắt cười ...
nhấn mí mắt không phẫu thuật

Đây là dịch vụ tổng hợp nhiều phương pháp, kỹ thuật thẩm mỹ mắt khác nhau như: cắt mí mắt, lấy mỡ mí mắt, thẩm mỹ mắt to, lấy mỡ bọng mắt, nâng mí mắt, mở rộng góc mắt, thẩm mỹ mắt cười, thẩm mỹ mắt xếch...Tùy vào đôi mắt và nhu cầu của mỗi người, chúng ta sẽ được các cơ sở thẩm mỹ tư vấn phù hợp với mong muốn phẫu thuật của mình. Để đảm bảo mắt bạn nên được tiến hành theo phương pháp nào thì cần đến gặp trực tiếp bác sĩ để kiểm tra tình trạng mắt của mình, và được tư vấn kỹ thuật phẫu thuật mắt to phù hợp.
bấm mí và cắt mí khác nhau như thế nào

Đây không phải là phẫu thuật chữa bệnh cho mắt mà là phương pháp để làm hoàn thiện, làm đẹp cho đôi mắt của bạn hơn, nên chi phí cho mỗi gói phẫu thuật sẽ phụ thuộc vào dịch vụ phẫu thuật mà bạn chọn. Thông thường, ở các bệnh viện thẩm mỹ hiện nay chi phí gói phẫu thuật thẩm mỹ mắt thường dao động từ 10 triệu đến 20 triệu đồng đối với một dịch vụ thẩm mỹ.

thẩm mỹ viện Ngô Mộng Hùng có tốt không
donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến9 khách


cron