r i regionen bag

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

r i regionen bag

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 4 20/02/19 11:20

Hvis du har fulgt denne blog i nogen tid, vil du vide, at jeg er en stor fan af Merrell. Jeg kan godt lide deres sko, jeg kan godt lide virksomheden, og jeg har kun haft positive interaktioner med de mennesker der arbejder der. I l?bet af det sidste ?r har jeg gjort en del l?b i Merrell Trail Glove (l?s min Merrell Trail Glove review her), og det har ogs? set en hel del ?rsagssammenh?ng. Mens Trail Glove er en stor allround sko, har min ene klage over det at g?re med h?lets design. Fordi s?len under h?len er let afrundet, har den en tendens til at l?gge pres p? min h?l p? en ulige m?de, n?r jeg st?r eller g?r rundt i dem, og nogle gange bugser den mig, hvis den l?ber p? en Nike Air Max 90 Femme h?rd overflade (ikke meget af et problem p? stier , som navnet antyder, er det p?t?nkte terr?n). Jeg har v?ret i regelm?ssig kontakt med folkene fra Merrell i et stykke tid nu, og n?r jeg blev spurgt om, hvad jeg ville se efter i en vejversion af skoen, var mit ?jeblikkelige svar var en fladere tunge under h?len. Det er alt, hvad der virkelig ville v?re n?dvendigt for at konvertere Trail Glove til en solid, barefoot-stil road shoe. I september blev jeg inviteret til at deltage i en rundbordssamtale i NYC med reps fra Merrell, samt en flok medjeren bloggere , forfattere og l?bende eksperter. P? m?det gav Merrell os hver is?r et par af den meget forventede Road Glove. Jeg var glad for at se, at de faktisk havde ?ndret den eneste konstruktion, og det var betydeligt bredere og fladere end Trail Glove (se sammenligning nedenfor). De Adidas Deerupt Damskie fyldte ogs? omr?det under den laterale midtfod en smule, hvilket g?r det muligt for hele fodens udvendige l?ngde at komme i kontakt med jorden, n?r de st?r. Disse to ?ndringer har resulteret i en meget solid minimalistisk road shoe.Soles af Merrell Road Glove (venstre) og Merrell Trail Glove (h?jre). Bem?rk den bredere, fladere h?l p? Road Glove.
Merrell Road Glove bevarer stort set alt, hvad jeg kunne lide om Trail Glove. Det er letv?gts (7,3 oz i min st?rrelse 10), har en meget rummelig toebox, er ekstremt fleksibel og giver en fremragende jordf?ling. Den eneste tykkelse er officielt noteret som 11mm i b?de h?l og forfod, hvilket g?r det til en nul drop, lav til jorden sko (Trail Glove er angivet til 10mm, s? m?ske bare en smule mere pude i RG). En r?kke mennesker, jeg ved, har kommenteret det faktum, at vejhandsken synes at have en www.johanweststeijn.nl smule mere kontur under buen end trailhandsken - jeg er enig. Arch st?tte st?der ikke p? mig, og jeg vil t?ve med at kalde denne sande "support" som omr?det under Nike Internationalist Femme buen er sk?ret ud (det vil sige, at soleen under buen ikke kommer i kontakt med jorden - dette er den gr? region i billede ovenfor). Merrell har snarere g?et med udtrykket "Glove" for at beskrive deres barfodesko, og mellems?lmaterialet kurver op og krammer buen t?t for at give en handske-lignende pasform. Igen er det ikke muligt for mig, og det er muligt, at mellems?len vil udvikle yderligere flex p? dette omr?de, n?r skoene g?r i. Men hvis du er yderst f?lsom over for materiale under din bue, kan det v?re et problem. Integreret str?mpebukser fra Road Glove er p?nt konstrueret og er designet til str?ml?s drift. Jeg har stadig en tendens til at f? h?lbl?rer, n?r jeg fors?Nike Epic React Flyknit Donne ger at k?re s?ml?s i Merrell Barefoot sko, og jeg vil gerne synes at v?re en version med en smule bl?dere polstring, der ringer indersiden af ??ankelkraven, Nike Air Max 2017 Donne is?r i regionen bag akillessenen. Den lidt stive l?be bag min Achilles har tendens til at gnide min hud og grave lidt, selv om det ser ud til at v?re lidt mindre af et problem i denne sko end i Trail og Sonic Gloves. S? vidt pr?stationen g?r, er Road Handske er et glimrende valg, hvis du leder efter en barfodet-minimalistisk sko til brug p? h?rde overflader. Den tynde s?l giver mulighed for jordf?nomen svarende til det, du ville finde i nogle af de mere opbyggede versioner af Vibram Fivefingers (f.eks. Bikila, Trek, Komodo Sport), men det g?r det uden at have sm? lommer til hver t? (hvilket kan v?r et plus eller minus afh?ngigt af dine personlige pr?ferencer). Slidbanen p? Road Adidas Ultra Boost DamskieGlove er ogs? tilstr?kkelig nok til at g?re denne sko anvendelig til mange sporssituationer. Der er ingen stenplade (det er jo en vejsko!), Men yders?len er Nike Air Max 2017 Femme ret robust, og den skal h?ndtere sten og snavs ret godt (jeg har ikke lavet noget seri?st spor i dem, bare baseret p? en sammenligning med Trail Handske s?len).
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến7 khách


cron