essere in grado di calcolare

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

essere in grado di calcolare

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 10/12/19 14:15

Ik ben nu drie dagen in Sydney en mijn trainers zitten nog steeds stevig op de bodem van mijn rugzak. Dat is ondanks de beste inspanningen van de plaats waar ik verblijf in het weergeven van verschillende 4k-routes rond Sydney Harbour, ideaal om op hun muur te rennen.
Vandaag volgde ik echter in de voetsporen van een lopende legende. Mijn zus had me zo vriendelijk geboekt om een ??klim naar de top van de Sydney Harbour Bridge te maken. Het is een tocht van drie uur over de 'grootste Nike Roshe Run Damen brug met één boog ter wereld' op een zeer warme dag. Goed gedaan, ik was mijn marathonbenen aan het inpakken.

Bij de receptie hebben ze foto's van verschillende beroemdheden die de brug hebben beklommen, waaronder Kylie, Nicole Kidnan, Matt Damon en Prins Harry. Dan Olympi?rs Torvell en Dean. Maar degene waar ik het Nike Air Max Zero Donna meest van onder de indruk was, was de legende ‘The Boss’ Bruce Springstein. OK, hij heeft misschien geen marathon gewonnen, maar hij heeft wel het grootste hardlooplied ooit geschreven.

Dus de klim was behoorlijk geweldig. Het is echt hoog, je kunt bijna helemaal terug naar het Verenigd Koninkrijk zien (het ziet er nogal regenachtig uit - sorry daarvoor) en ik kan nu Sydney Harbour Bridge toevoegen aan de lijst met dingen die, wanneer ze op televisie komen, ik kan zeggen ' Daar heb ik op gestaan ??'.

Om weer aan het hardlopen te komen, gaf een badass-marathonloper me twee voordelen ten opzichte van mijn medeklimmer. Eerst het voor de hand liggende: ik was fit genoeg om erop te klimmen en rond te kijken in plaats van me zorgen te maken over een hartaanval. Ten tweede: ik heb veel ervaring met het dragen van nerdy outfits tijdens Nike Internationalist Damen het zweten en dan iemand mijn foto laten nemen zodat de jumpsuits die je moet dragen geen probleem voor mij waren.

5:00 uur alarm gaat af. Snooze. 5:07 alarm gaat af. Snooze. 5:10 Ik kom lui uit bed om het 5:11 alarm te slaan, omdat wifey begint te "geluiden uit bed halen of uitzetten" geluiden, een geluid waarmee hardlopers die bedden delen misschien maar al te goed bekend zijn.

Tegen de tijd dat ik mijn spullen verzamel en de deur uit ga, is het dichterbij 5:30, wat me minder dan een uur geeft om 's morgens naar San Francisco te reizen. Zoals je aan de titel kunt zien, kwam ik niet op tijd op November Project. Maar ik kwam nog steeds opdagen voor een paar zwetende knuffels, een training - zelfs als het een gedeeltelijke was - en wat ochtendkoffie met Breakfast Club (de koffie-na-feest).

Zoals je op de foto's kunt zien (foto Adidas Superstar Mujer credit NPSF), heb ik plezier gehad in November Project en hoewel ik het niet zo regelmatig haal als ik zou willen, heb ik altijd een goede tijd als ik ga. Het is een lange rit voor een training van 30 minuten, maar het gaat om MEER dan de training met NP. Het gaat om de gemeenschap. Het gaat over elkaar aanmoedigen, vrienden, vreemden, man die de hond uitlaten.
Banning

 
Bài viết: 893
Ngày tham gia: Thứ 6 28/06/19 13:24
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến4 khách


cron