geleden dat bij mij de diagnose

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

geleden dat bij mij de diagnose

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 10/12/19 14:43

Een grote eer is mij deze week geschonken. Op dinsdag werd mijn laatste uitje met de City Hash House Nike Air Presto Womens Harriers gedurende vier maanden gekenmerkt door mijn offici?le acceptatie, terwijl ze me stevig vastgrepen en stevig tegen de zweterige, met bier doordrenkte boezem omhelsden. Na ongeveer tien uitstapjes met de hashers hebben ze me een hashing-naam gegeven.

Dus naast de naam die mijn ouders me hebben gegeven (Laura) en mijn blogpseudoniem (Lazy Girl) beantwoord ik nu ook de naam 'Wet Down Under'. Gekozen omdat ik de hashers verlaat om een ??tijdje naar Australi? te gaan (meer daarover op maandag).

Hashing-namen zijn van oudsher een beetje ongeschikt voor dingen. Hoewel ik denk dat ik licht ontsnap in vergelijking met sommige hashers, verander ik mijn visitekaartjes nog niet.

De naamgevingsceremonie houdt in dat ze naar het midden van de cirkel wordt gesleept en dat mensen naamsuggesties uitschreeuwen totdat de wijsheid van de menigte beslist wat ze leuk vindt. Dan ga je op je knie?n zitten, laat je bier over je heen sprenkelen en nadat je een pint hebt gedronken, begint je nieuwe identiteit. Ik stel me voor dat het hele proces van getuigenbescherming hier sterk op lijkt.

Dit was een heel andere avond dan die ik woensdagavond had toen ik naar de blogprijzen van het tijdschrift Cosmopolitan ging - en kan mogelijk een manier verklaren waarom ik niet heb gewonnen. Dat en het feit dat ik naar huis ging en mijn gezicht waste in Dettol handwas. Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat Cosmo-meisjes zulke dingen niet doen. Iedereen bedankt die toch op mij heeft gestemd. Ik heb een Cosmo gedronken ter ere van jullie allemaal.

Luie meid is een soort mentor voor mij tijdens mijn eerste uitstapjes om te rennen. Ongeveer drie maanden geleden besloot ik dat ik wat oefening moest doen. Dat is een leugen - ik heb 'heel lang willen oefenen', maar ik heb het altijd uitgesteld - ik heb het te druk, het is te warm / koud / nat, ik zie er verschrikkelijk uit in lycra / fleece / badstof, ik heb een nieuwe sportbeha nodig, ik heb nieuwe trainers nodig, de hond heeft mijn huiswerk opgegeten, je snapt het wel.

Wat van gedachten veranderde, was iets dat helemaal niets had met het idee om fitter te worden, gewicht www.balconismo.de te verliezen, mijn botten te beschermen, enz. - alles wat ik kon doen. Ik wilde mijn humeur verbeteren. Ik heb een zeer verontrustende en moeilijke tijd meegemaakt en ik bleef dingen lezen over lichaamsbeweging waardoor je je beter voelde, mentaal en fysiek. Ik koos specifiek voor hardlopen. Ik wilde iets buiten en goedkoop!

Ik wist dat ik iets nodig had om naar te streven, ik zag in oktober een 5K in Richmond Park. Dit leek me leuk en ver weg en nogmaals, ik kon het volgende uitleggen: "Ik hoef er nog niet voor te trainen, het is alweer een eeuwigheid". Luie meid gaf me een idee hoe te beginnen. Matig lopen, bouwen naar snel lopen, naar joggen, naar hardlopen. Dat is OK, dacht ik, ik kan matig lopen, als de behoefte zich voordoet, kan ik snel lopen, verdorie, als het een keuze was tussen het missen van een trein en 20 minuten Nike Air Max Command Mujer wachten op een andere, zou ik zelfs een run kunnen beheren!

Het ging allemaal geweldig, ik voelde me erg zelfvoldaan, ik was helemaal aan het lopen met deze wandelbusiness, zelfs de snel lopende dingen, OK ik was een beetje buiten adem, maar ik was nu een atleet! Toen begon ik met het rennen! Ik rende vijf minuten en telde elke seconde af op een stopwatch, liep vijf minuten en liep toen weer. Mijn benen voelden aan als beton, ze wilden gewoon niet doen wat mijn hersenen hen vertelden. Ik kwam thuis met een bonzende hoofdpijn, trillende benen, alsof ik gekookt was. Ik voelde me niet beter, dit hielp mijn humeur niet, het maakte me alleen maar chagrijnig! De volgende time-out was iets beter, maar ik telde nog steeds elke vijf minuten hardlopen af ??om mijn loopoase te bereiken.

Ik besloot de volgende keer dat ik gewoon zou Nike Air Max Zero Womens gaan rennen en niet op mijn horloge zou kijken tot ik moest stoppen. Ik rende tot ik niet meer kon rennen en realiseerde me dat ik 12 minuten zou rennen. Met wat rennen en lopen werd dit 18 minuten. De volgende time-out lukte het me 28 minuten. Waar ging dit allemaal over? Ik was terug in het zijn van een opperste atleet! Opgetogen ging ik voor mijn volgende run in mijn lunchpauze - ik zou ook rennen met de moeiteloze lunchtijdlopers langs de Victoria Embankment, ik was nu een van hen. Behalve dat ik dat niet was. Het was veel moeilijker dan mijn mooie, rustige lokale park, te veel toeristen en verdomme - te veel lunchtijd lopers! De benen waren terug in beton. Mijn 5K was zes dagen weg en ik was terug naar 13 minuten hardlopen.
Banning

 
Bài viết: 893
Ngày tham gia: Thứ 6 28/06/19 13:24
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến4 khách


cron