première fois que je parlais

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

première fois que je parlais

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 4 01/04/20 14:58

Ik probeer in geen geval de achtbaan van emoties in diskrediet te brengen die meedoen voor elke trainingsrun of race. Maar uiteindelijk is het allemaal maar een cijfer. Een nummer Adidas Stan Smith Mujer ... dat maakt niet uit, tenzij je het toelaat.

Het perspectief van de niet-lopende vrijwilliger van "doet het aantal Nike Air Pegasus 83 Mujer er echt toe?" was verfrissend + oogopening. Ze had gelijk ... het maakt niet uit. Het kwalificeerde de loper niet voor een andere race, het diskwalificeerde de loper nergens voor, het bepaalde niet of de loper geld won ... het was gewoon een nummer.

Natuurlijk kunnen soms enkele seconden een grote rol spelen in de toekomstige races die beschikbaar zijn voor een hardloper. Of het nu gaat om een ??Boston Marathon kwalificatietijd of een cut-off tijd voor een kwalificatierace in de Westelijke Staten ... de cijfers hebben de mogelijkheid om te bepalen wat er in de toekomst op je race schema terechtkomt.

We kunnen de kracht van een seconde niet altijd negeren, maar we kunnen wel beslissen hoe we die cijfers ons Nike Air Max Command Femme laten defini?ren. We mogen beslissen of dat aantal bepaalt wie we zijn + hoeveel moeite we in training steken + racen Nike Air Max 270 Femme + lijden + volharden.

Aan het eind van de dag besteed je tijd + inspanning, toewijding + pijn, opoffering + lijden. Ongeacht wat een eenvoudige raceklok zegt of een domme GPS naar je uitspuugt - je bent een hardloper met ziel, passie + vastberadenheid.

Zeker de moeite waard besneeuwd avontuur om de top van Mt. Bierstadt.
Iedereen heeft zware dagen op de paden - of we nu trainen voor een race of gewoon op zoek zijn naar de perfecte bergmeren. We ervaren allemaal de ups + downs die gepaard gaan met ontbrekende doelen, ongeacht hun daadwerkelijke toekenning aan onze waarde of geloofwaardigheid. Wat echt belangrijk is, is hoe je je geest om de realiteit wikkelt.

We leven in een wereld waar het zo gemakkelijk Nike Air Pegasus 83 Mens is om geobsedeerd te zijn door de cijfers die op Strava verschijnen + de tijden die worden weergegeven op de GPS-horloges die onze Insta-verhalen vullen. Dit maakt het nog moeilijker om voorbij de cijfers te komen. Ze zijn overal + ze zijn de enige echte 'variabele' die we gemakkelijk kunnen gebruiken om onszelf met anderen te vergelijken ... of met ons verleden.

Maar als iemand die zichzelf meer dan + in elkaar heeft geslagen omdat mijn nummers niet snel genoeg of verticaal genoeg of lang genoeg waren ... geloof me alsjeblieft als ik dit zeg.

Ik heb heel veel gehoord over Girls on the Run van Laurel, de geweldige Abby en van het lezen over de betrokkenheid van Caitlin bij de groep. Als je de groep niet kent, is deze opgericht door Molly Barker, een viervoudig Hawaii Ironman-triatleet. Ze richtte het programma op om 8-12-jarige Nike Internationalist Uomo meisjes zelfvertrouwen te geven door hardlopen. Het begon in 1996 in Charlotte, NC en is nu uitgebreid tot 150 steden. Het is een heel inspirerend programma waar ik al een tijdje mee wilde werken, maar in het proberen realistisch te zijn met mijn tijd, heb ik geaccepteerd dat ik dat niet kan toevoegen bovenop mijn toch www.kopfsachederfilm.de al substanti?le inzet in de Junior League.

Maar! Als je een NYC-hardloper bent, zijn ze op zoek naar vrienden (om met de meisjes te rennen) voor hun 5K op 5 juni. Je kunt je hier registreren als je ge?nteresseerd bent.
Banning

 
Bài viết: 893
Ngày tham gia: Thứ 6 28/06/19 13:24
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến3 khách