gebruikelijke 5-mijlsroute uit te voeren

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

gebruikelijke 5-mijlsroute uit te voeren

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 6 13/07/18 13:36

"Er is een regel waar ik me jarenlang strikt aan heb gehouden. Ik heb het nog nooit eerder gezien, maar mijn ervaring bewijst dat het grondig gezond is - race nooit totdat je moet; altijd oefenen met gemiddeld zo'n 20www.artealjabiri.de procent of 25 procent. onder de snelheid die u daadwerkelijk kunt reizen als u eraan denkt. Het kan langer duren en meer arbeidsintensief zijn om zo te trainen, hoewel ik Nike Air Max 270 Mujer eraan twijfel, maar het is oneindig veel veiliger ... "
Ik geloof niet in het proberen te racen tijdens de training. Racen is abnormaal; geen wilde dieren komen ooit serieus over tot Nike Air Max 95 Womens ze tot schrik worden gedwongen, toch zijn ze sneller dan tamme beesten. Er zijn ook andere redenen. Hardlopen zal, zoals je weet, je hart, longen, benen, rug, geest en andere kansen en doelen versterken en ontwikkelen. Als je probeert om de ontwikkeling te forceren, zullen er overal stakingen of geruchten van stakingen zijn, en daarom, om er een zeer milde term voor te gebruiken, ongemak. '
Wat betreft zijn eigen benadering van pacing in ultramarathon-training (ik hou van zijn concept van wat een "tochtje" is!):
"Voor oefenuitjes van dertig tot vijftig mijl reed ik gemiddeld niet meer dan zeven mijl per uur, niet inbegrepen haltes voor maaltijden of Nike Roshe Run Męskie verfrissingen; voor twintig tot dertig milers ongeveer 6 3/4 tot 7 1/4; van tien tot twintig, iets in de regio van 7 1/2 tot 8 1/2 m.p. Natuurlijk wist ik uit ervaring dat ik sneller kon Nike Air Odyssey Dames gaan, maar dat ik er vast van overtuigd was dat het een vergissing zou zijn. Als het ging om de twee?nvijftig kilometer lange race was ik gemiddeld acht en negen tienden mijl per uur en kwam redelijk fit aan bij de finish - best wel een goed bewijs van de waarde van deze trainingsmethoden ... "
"Als een man aan de verkeerde kant van de veertig dit kleine perceel kan beheren zonder enige nadelige gevolgen, denk je dan niet dat een jongere kerel - jijzelf bijvoorbeeld - beter zou kunnen doen als hij zich aan soortgelijke principes zou houden? Daar kan geen twijfel over bestaan. Dus nogmaals benadruk ik dat je al je oefeningen moet doen met een snelheid die Adidas Superstar Womens aanzienlijk lager is dan je racevermogen. Ik ben ervan overtuigd dat je het minder goed zult doen als je dit niet nakomt. "
Als ik het advies van Newton toepas op mijn eigen Nike Air Presto Mujer training, blijkt het behoorlijk accuraat te zijn. Mijn 5K-racetempo ligt net boven de 6: 00 / mile en 25% langzamer dan dat zou ongeveer 7: 30 / mijl zijn. Als je mijn meest recente 5K tijd in de Daniels Running Calculator steekt, voorspelt het een eenvoudig tempobereik van 7: 49-8: 18 / mile, wat waarschijnlijk het tempo is van de meeste kilometers die ik deze dagen afleg.
Het was niet altijd zo - in mijn eerste paar jaren van hardlopen probeerde ik regelmatig mijn gebruikelijke 5-mijlsroute uit te voeren, sneller dan de vorige keer dat ik hem elke keer had gelopen. Ik liep veel te veel kilometers op een bijna algehele inspanning voor die afstand. Tegenwoordig Nike Air Max 90 Dámské Růžové voer ik mijn harde workouts hard (ik kan tijdens herhalingen onder de 6: 00 tempo komen), en mijn eenvoudige workouts zijn eenvoudig. Voor eenvoudige trainingen en lange runs Nike Air Max 90 Mujer Rosas ligt mijn gemiddelde tempo doorgaans in het bereik van 7: 30-8: 30 / mile (varieert afhankelijk van hoe ik me op een bepaalde dag voel), en mijn eerste mijl is meestal een warming-up Nike Air Max 90 Womens Pinken is vaak dichterbij 9:00 uur. Ik zal zelfs nog steeds een pauze nemen als ik het gevoel heb dat het nodig is door hitte of als ik een bijzonder zware dag heb. Interessant is dat Arthur Newton normaal 150-300 mijl wandelt elke maand naast zijn belachelijk hardlopen. .
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]13 khách