at Boston faktisk kunne

Nơi hỏi đáp , thảo luận, chia sẻ các vấn đề về trong trò chơi Võ Lâm Thiên Hạ

at Boston faktisk kunne

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 3 21/05/19 11:05

Mandag formiddag st?r jeg i en korral i Hopkinton, MA, der afventer starten af Adidas NMD Dames ??Boston Marathon. Det er sv?rt for mig Adidas Superstar Mujer at udtrykke pr?cis, hvordan denne tankegang f?r mig til at f?le. Udsigten til at tilbringe weekenden midt i en af ??de st?rste l?bsh?ndelser i verden fylder mig med sp?nding - tanken p? expo alene har geark?beren i mig kv?le hele tiden (jeg formoder, at min tegnebog vil lide lidt ...). Men det faktum, at jeg vil k?re i dette l?b rammer mig p? et meget personligt plan, og det g?r mig lidt f?lelsesm?ssigt bare for at t?nke over det. At k?re Boston har v?ret et langsigtet m?l for mig. Faktisk var Boston Marathon stort set ?rsagen til, at jeg blev en fanatisk l?ber kun fire korte ?r siden. Du ser hvert ?r, at elever fra mit universitet Nike Air Max 2017 Femme tr?ner og k?rer l?bet - det er noget af en tradition. Jeg plejede at f? anmodninger om ?ret fra studerende til at blive undskyldt fra klassen p? maraton mandag, og jeg Nike Air Max 95 Dames har altid tilladt det, og jeg forstod Nike Air Max Classic BW Womens ikke rigtig, hvorfor disse b?rn var vanvittige nok til at k?re s?dan et uhyre langt l?b. Jeg har aldrig rigtig overvejet muligheden for at g?re det selv til for?ret 2007, og min inspiration s? flere studerende, jeg vidste godt, at det var lykkedes at fuldf?re l?bet. Der var et problem - jeg var forf?rdeligt ude af form (se sammenligningsfoto til h?jre - maj 2007 vs Okt. 2009). Pushing 190 pounds, jeg havde n?et den h?jeste v?gt af mit liv. Efter at have v?ret rimeligt aktiv p? en eller anden m?de igennem min fortid, blev jeg forf?rdet over, hvor langt jeg havde ladet mig g?. Running havde altid v?ret min go-to metode til at afbr?nde overskydende pund, og denne gang var ikke anderledes. Kun denne gang havde jeg et m?l - jeg ?nskede at k?re Boston Marathon, og jeg lavede en pagt med mig selv, Nike Air Max 720 Femme at jeg kun ville g?re det, hvis jeg officielt Nike Air Max 90 Femme kvalificerede. P? det tidspunkt havde jeg ingen anelse om, at jeg selv havde evnen til at k?re l?ngere end 3 miles - det havde jeg aldrig gjort f?r. Jeg ville aldrig endda k?re et l?b f?r. Selv at afslutte et maraton var en usikkerhed, endsige k?re en i et tempo hurtigt nok til at tjene mig en BQ. Men jeg sidder fast i l?b og fandt en smule evne, som jeg ikke vidste eksisterede. Det viste sig at v?re en l?ber inde i den 190 pund krop, og at l?beren kunne stikke sammen p? et fast klip for kilometer efter kilometer. Da pundene smeltede v?k, forbedrede mine tider, og forestillingen om, at Boston faktisk kunne v?re en realitet, begyndte at st?rkne. Jeg l?b 5 maratoner, og s? en stabil forbedring med hver. Jeg kunne g?re det - jeg vidste det ikke ville v?re let, men m?let var inden for r?kkevidde. Nike Air Vapormax Womens Marathon # 6 for mig - jeg sk?d min Adidas ZX 700 Femme krop til gr?nsen, og jeg krydsede m?lstregen i 3:15:21 - jeg havde tjente min BQ (se billedet til venstre - det ?jeblik jeg inds?, jeg havde gjort det). Den stolthed, jeg f?lte ved opfyldelsen, handlede ikke om hurtighed eller evne, det handlede om udholdenhed. Jeg havde sat et h?jt m?l - en jeg var usikker p?, jeg nogensinde ville gennemf?re - og ved at skubbe mig til gr?nser, jeg aldrig havde t?nkt mig muligt, havde jeg opn?et det. Med de nye kvalifikationsstandarder, der blev indf?rt af BAA, er det helt muligt, at dette vil v?re min eneste tur til Boston i overskuelig fremtid. Mine chancer for registrering med min nuv?rende tid er slanke i bedste fald i n?ste ?r, og n?r tiderne falder ned i 2013, bliver det endnu sv?rere. I betragtning af dette planl?gger jeg at nyde hvert ?jeblik i denne Nike Air Max 720 Femme weekend. Jeg ser frem til expoen, m?der Nike Air VaporMax Mens venner p? forskellige m?der, og m?ske endda at lave film p? 5K og mile k?rslen s?ndag morgen. Mest af alt ser jeg frem til at st? i den startende korral, da jeg vidste, at jeg tjente mit sted der. Jeg vil nyde hvert trin jeg tager i de 3-4 timer, jeg bruger til at krydse de 26,2 mil fra Hopkinton til Boston, og jeg m? kaste en t?re eller to undervejs. Jeg g?r over m?lstregen i en l?bende fremtid, der ikke har umiddelbare m?l, for jeg vil have opn?et det h?jeste, jeg havde sat for mig selv: 190 pund sofa kartoffel vil have gennemf?rt Boston Marathon. Sidst siden jeg ved Jeg bliver spurgt, jeg planl?gger at b?re Saucony Kinvara - det er den sko, der fik mig her, s? et let valg.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: at Boston faktisk kunne

Gửi bàigửi bởi mymy2000 » Thứ 7 29/06/19 18:08

Hiện nay, bọc răng sứ là dịch vụ thẩm mỹ nha khoa nhận được sự quan tâm hàng đầu của khách hàng ở nhiều độ tuổi khách nhau nhưng đều đang gặp phải những vấn đề về răng như răng xỉn màu, răng sứt mẻ, răng thưa, răng hô móm nhẹ,…

Bọc răng sứ giá bao nhiêu thẩm mỹ là phương pháp khôi phục lại một hoặc nhiều chiếc răng bị gãy vỡ, sứt mẻ, đổi màu hoặc răng hô móm nhẹ mà chưa cần tới niềng,… bằng một lớp vỏ răng sứ được chế tạo đặc biệt. Lớp vỏ răng sứ này có màu sắc giống với men răng thật, được thiết kế rỗng bên trong để bọc lại cùi răng thật giúp cải thiện thẩm mỹ và khả năng ăn nhai của toàn bộ khuôn hàm.
Nha Khoa SunShine
mymy2000

 
Bài viết: 1216
Ngày tham gia: Thứ 7 01/06/19 23:00
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Hỏi Đáp - Thảo Luận



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]7 khách


cron