len precis under ryggarna p

Nơi hỏi đáp , thảo luận, chia sẻ các vấn đề về trong trò chơi Võ Lâm Thiên Hạ

len precis under ryggarna p

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 6 29/03/19 10:39

Skon verkar vara en sp?rskon best?ende av MT101-sulan f?st p? en helt annan ?vre (som ser ut som Minimus Trail mesh bakom "N" - se, jag ?r en total sko n?rd!). Skon var p? "f?rs?ljning" f?r $ 49,99 (det var en av de butiker d?Nike Air Max 2017 Mujer r varje sko var "till salu"). N?r jag tog bilden ovan gick en butikskonsulent och fr?gade om jag beh?vde hj?lp. Jag sa sheepishly "nej". Hon svarade sedan "Ska se om hon gillar det?" Jag mumlade "exakt". Jag ville inte erk?nna att den riktiga orsaken till att jag tog ett foto p? en sko i en rabattbutik med min mobiltelefon berodde p? Nike Air Max 95 Dames att jag spieds?g en sko jag k?nner p? en annan ?vre och ville l?gga den p? min blogg. av alla 40 + skor jag har k?rt under de senaste 2 + ?ren, Mizuno Ronin 2 rankar r?tt n?ra toppen n?r det g?ller komfort (tillsammans med www.aquarillon.fr New Balance MT101 och n?gra andra). Ronin 2 ?r mycket rymlig och framfoten ?r b?de bred och h?g volym (tyv?rr har Mizuno minskat framfoten bredden i Ronin 3). Det enda problemet med skon ?r dock att den hade en 9mm h?jlift (23mm h?ge, 14mm framfod). Detta ?verstiger mina hisslyftstolerans Nike Air Max 90 Femmedessa dagar, och skon hade f?rvandlats till min garderob ganska l?nge sedan. Ganska synd, eftersom Ronin 2 ?r en v?ldigt fin sko ... F?r n?gra m?nader sedan erbj?d min v?n Tuck from the Yelling Stop Blog att skicka mig ett par New Balance MT101 trailskor som han hade tagit till en skomakare f?r att ha enda utj?mnas. Tuck f?redrar att springa i v?ldigt minimala skor som Vibram Fivefingers, och han hade inte blivit mycket anv?ndbar utav nollfallen MT101. Tucks skomakare gjorde ett bra jobb p? skor, och jag har anv?nt dem ofta i sommar (inklusive p?Adidas Superstar Femme en spring / vandra upp Flat Irons i Boulder f?rra helgen!). Nedan finns bilder som j?mf?r mitt standardpar eller MT101 (ca 8mm droppe) till Tucks nollst?llda MT101: Om jag b?r den nollst?llda MT101 runt fick jag t?nka - kanske skulle jag ta n?gra par skor till en lokal skomakare och f? dem nollst?lld. Mizuno Ronins var den f?rsta kandidaten som dykade in i mitt sinne. ?nda sedan jag f?rst tittade p? Ronin 2 hade jag t?nkt mig att f?rs?ka sk?ra ner h?len. Eftersom sulan under h?len ?r skild fr?n den fr?mre delen av den exponerade plastv?gplattan (se bilden nedan), t?nkte jag p? vilken sko som helst, det h?r skulle vara ett enkelt hackjobb. Snarare ?n att g? p? den professionella v?gen, kanske jag bara kunde g?ra det sj?lv? Allt jag skulle beh?va skulle vara att raka h?len precis under ryggarna p? silverv?gplattan (se bilden nedan), Nike Air Max 95 Mens och det skulle f? Ronin till n?stan noll droppe. Jag anv?nde sedan metallfilen j?mnt och sl?t av den exponerade EVA. Jag fann ocks? att helt enkelt s?tta skon p? min fot och gnugga den exponerade h?len fram och tillbaka p? en uteplats, gjorde ett fint jobb utj?mning: Mitt fr?msta bekymmer var att genom att ta bort s? mycket av h?len skulle jag kunna k?nna plastv?gplattan under min fot. Men n?r de satte p? sig skorna k?nde de sig ganska bekv?ma, s? mycket som min noll f?ll New Balance MT101. Har inte haft chans att springa i dem ?nd?, men jag ser v?ldigt Nike Air Force 1 Womensmycket fram emot att ge dem ett f?rs?k. Jag kan se att det h?r blir lite vana, bara beh?ver hitta n?gra riktiga cobblingverktyg! Jag har ocks? modifierat skor - ?ven om det passar mitt brett mittfoot, hellre droppen. Jag har ?verv?gd att sk?ra ner h?len ett par av mina skor men klibbar Adidas Superstar Femme s?len tillbaka till mellansolen. K?nner du till ett bra lim som skulle fungera bra f?r gummi till EVA mellansula? En sak som ?r ett problem att hacka i h?len kommer inte att l?sa, det kommer faktiskt att g?ra det v?rre, det ?r den stora t?fj?der som finns p? n?gra skor . MT101 ?r den v?rsta skor till t? v?ren i min samling, och det h?r ?r utan att ta bort h?len. Jag gillar verkligen t?nfj?dern i min MT101 - mina t?r k?nde bara inte att de r?rde marken om de inte gick uppf?r branta backar. Med tanke p? att t?rna ?r deras balans ?r det ganska galet att Nike Air Max 90 Femme Noir vissa skor hindrar t?rna fr?n att komma n?ra marken till t?.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Hỏi Đáp - Thảo Luận



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến7 khách


cron