stande han har lavet

Nơi hỏi đáp , thảo luận, chia sẻ các vấn đề về trong trò chơi Võ Lâm Thiên Hạ

stande han har lavet

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 3 30/04/19 11:33

Jeg har med interesse fulgt en livlig debat, der foreg?r over p? min ven Bill Katovskys Nulstil blog. Ligesom mig er Bill en advokat for st?rre variation i skoens valg, og hans tilgang p? Nike Air Max 270 Dames hans blog er at poke sjov p? status quo ud over at give lejlighedsvis skoanmeldelse. Han har ogs? udgivet en r?kke Adidas Superstar Dam interessante g?steposter - hans blog er vel v?rd at se, hvis du ikke har set det allerede. Allerede i g?r skrev han en kommentar af ASICS forskningschef Simon Bartold, hvori han i det v?sentlige refererer til den minimalistiske l?b bev?gelse som "nonsens", og siger det om ASICS fremtidige l?besko planer: "Vi (ASICS) arbejder nu p? en tr?ningssko, der er mindre struktur og letv?gts, men stadig tilbyder stabilitet og holder fast i et bagfods-m?nsterdesign. Jeg har baseret dette p? den foruds?tning, at uanset hvad der siges om teknisk l?besko, er der intet bevis for, at det virkelig ikke er brudt, s? vi vil finjustere, men det er ikke n?dvendigt at ordne. Den minimalistiske bev?gelse virker p? den foruds?tning, at ved at Adidas NMD Mujer reducere h?lh?jden, dvs. den overordnede gradient, med m?ske 6 mm, fremkalder den et midtfod eller endda forfodestregningsm?nster. Nike Roshe Run Mens Jeg har ikke kunnet identificere et enkelt stykke trov?rdige beviser for at st?tte dette .. s? .. vi vil holde os til vores v?ben. Endnu en gang er ?teren tyk med ust?ttelig nonsens. pose, chi, toning, barfodet, minimalistiske .... hvorn?r vil det ende? "Baseret p? denne kommentar, ser ASICS ret godt ud at undg? at f?lge sine st?rste konkurrenter (f.eks. Saucony, New Balance, Nike og Soon Brooks) For at v?re ?rlig er jeg ikke rigtig interesseret i, om de g?r det - der er masser af muligheder derude i dag fra andre virksomheder, og det er ASICS-tab, hvis bev?gelsen forts?tter fremad, og de taber p? en voksende sektor p? markedet for l?besko (if?lge til Leisure Trends Group, udg?r minimalistiske modeller Nike Free Run 2.0 Mujer 39% af alle trailesko solgt i april 2011 - de tegner sig for kun 3% i 2010). Kommentaren ovenfor er ikke hvorfor jeg Nike Air Max 270 Femme besluttede at springe ind og skrive dette indl?g. Snarere er min grund til at g?re det, at svare p? en kommentar indsendt af Bartold som svar p?, hvad Bill offentliggjort p? Zero Drop. I sin kommentar udfordrer Bartold Katovsky til at freml?gge videnskabeligt bevis for ethvert af de p?stande han har lavet, og siger "der vil ikke v?re noget bevis .. fordi du ikke har nogen". Det er her, min interesse begyndte at pique. Lad os se p?, hvad Bartold har at sige, og se, hvilke beviser der faktisk kan v?re derude. "For det f?rste siger din billedtekst p? en fejlagtig m?de", hvis Asics havde sin vej, skulle alle l?bere v?re helt tilfredse med at forts?tte som overstridende h?l -Strikere. "Ikke sikker p?, hvor det kom fra, Nike Air Max Command Womens bestemt ikke mig. Jeg tror, ??at nogle l?bere burde forfodre strejke. For eksempel, hvis man har mindre end 10 grader dorsiflexion, som mange l?bere g?r, kan l?beren ikke opn? h?lens srtike. Men du ved, hvad .. mennesker er meget varierede og masser af l?bere h?l strejke og l?be godt og effektivt. Der er ikke noget problem med midfoot sl?ende eller forfod sl?ende i en ASICS sko .. Jeg anbefaler det hele tiden, is?r hvis jeg tror en ?ndring i form vil hj?lpe. Men ikke for alle. "OK, f?rst, lidt omkring 10 grader af dorsiflexion. Jeg er ingen podiatrist, men jeg har set slowmotion video af mange l?bere (tusinder), og n?sten alle har en typisk sko med en ~ 12mm h?l l?ft og omfattende pude er en h?l angriber (disse data virker dens m?de gennem peer review som jeg skriver dette). Du kan se p? billedet i billens post eller billedet Nike Air Vapormax Dames til h?jre og se, at skoens s?l er n?sten vinkelret p? underbenet lige f?r jordens kontakt. Forudsat at skoen har en 12mm h?l l?ft, er det helt muligt, at foden inde i skoen faktisk er plantarflexeret ved h?lstrejke. Desuden kan l?beren i billedet ovenfor planteveje foden en hel del meget mere og stadig lander p? h?len - det er det, som overstridende vil tillade dig at g?re. S? jeg er ikke helt sikker p?, hvor den 10 graders figur kommer fra. M?ske er jeg bare misforst?else, hvad Bartold siger, men s? er jeg bare en ringe blogger.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: stande han har lavet

Gửi bàigửi bởi mymy2000 » Thứ 7 29/06/19 15:35

Hiện nay, bọc răng sứ là dịch vụ thẩm mỹ nha khoa nhận được sự quan tâm hàng đầu của khách hàng ở nhiều độ tuổi khách nhau nhưng đều đang gặp phải những vấn đề về răng như răng xỉn màu, răng sứt mẻ, răng thưa, răng hô móm nhẹ,…

Bọc răng sứ giá bao nhiêu thẩm mỹ là phương pháp khôi phục lại một hoặc nhiều chiếc răng bị gãy vỡ, sứt mẻ, đổi màu hoặc răng hô móm nhẹ mà chưa cần tới niềng,… bằng một lớp vỏ răng sứ được chế tạo đặc biệt. Lớp vỏ răng sứ này có màu sắc giống với men răng thật, được thiết kế rỗng bên trong để bọc lại cùi răng thật giúp cải thiện thẩm mỹ và khả năng ăn nhai của toàn bộ khuôn hàm.
Nha Khoa SunShine
mymy2000

 
Bài viết: 1216
Ngày tham gia: Thứ 7 01/06/19 23:00
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Hỏi Đáp - Thảo Luận



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến6 khách


cron