iets boven de 100 mm ruim aan

Nơi hỏi đáp , thảo luận, chia sẻ các vấn đề về trong trò chơi Võ Lâm Thiên Hạ

iets boven de 100 mm ruim aan

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 2 15/07/19 13:33

Na een paar weken rust besloot ik 180 graden van de aanbeveling af te gaan. Ik heb mijn schoenen en inlegzolen van de hand gedaan en ben overgestapt op Vibram Nike Air Max 270 Damen Fivefingers KSO's. Binnen twee maanden had ik een middenvoet- / voorvoetlanding aangenomen en liep ik 15 mijl op beton / asfalt in mijn KSO's. Ik wisselde de KSO's af met neutrale trainers en race-flats. Ongeveer 9 maanden geleden Adidas Campus Mujer trok ik mijn KSO's stop en begon ik ongeveer 80% van mijn kilometers hard te lopen in mijn nieuwe Bikilas, waaronder 18 mijl lange runs en snelheidstrainingen. De rest van mijn runs waren in race flats en op blote voeten. Ik geloof nu dat beginnen met blote voeten nog nuttiger zou zijn geweest. Ik heb geen bijkomende verwondingen gehad (heb nog steeds 10 jaar chronische hoge hamstring tendinopathie ... maar dat is een ander verhaal). Het is nu koud, ijzig en besneeuwd hier in Chicago, dus ik gebruik voornamelijk mijn flats (ik heb zelfs een trail-schoen een paar keer geprobeerd) totdat het warm wordt.Adidas Ultra Boost Herren Tijdens een valmarathon-expo zag ik een bord met de tekst: "Moet je blootsvoets lopen?" Een rehabgroep bood een gratis eerste ganganalyse aan. Hardlopers hadden de keuze om op blote voeten of een paar seconden op een loopband te Nike Air Max Classic BW Dames lopen terwijl ze werden opgenomen. Om eerlijk te zijn zei de PT dat dit geen uitgebreide ganganalyse was en dat alleen een vooraanzicht werd gebruikt. Ik deed mijn schoenen en sokken uit en sprong op. Eerste aanbeveling: orthesen. Ik vroeg wat leidde tot die conclusie. Antwoord: platte voeten. Ik wist al dat ik platte voeten had, ze al bijna 65 jaar had. We hebben de video opnieuw bekeken. We kwamen overeen dat ik midden / voorvoet landde en mijn knie?n goed in de rij stonden. Het woord "pronatie" kwam niet eens op. De video stond geen heupbeeld toe. Ik vertelde de PT dat ik de afgelopen 18 maanden Adidas Superstar Femme voornamelijk in Vibrams was geweest met wat barefooting en niet gewond was geraakt. Sterker nog, ik begon het pad van minimale / blote voeten af ??te lopen als gevolg van een blessure. We hadden een interessant gesprek met overeenstemming www.philshotton.co.uk dat het type voet slechts één enkele factor is en stemde ermee in dat als iemand met een goede vorm en zonder letsel loopt, wat men draagt ??(of niet) misschien niet zo belangrijk is. Opmerking van Runblogger: nog een ander voorbeeld van een hardloper die onder de status-quo een heel andere benadering kiest dan die aanbeveelt, en laat zien dat soms het nemen van een risico grote voordelen kan opleveren. 65 jaar oud, platvoeten, voorheen gewond en nu 18 mijl lange runs en snelheidsoefeningen in zijn Vibrams. Indrukwekkend. Ik krijg een redelijk aantal vragen over de breedte als het gaat om hardloopschoenen, Nike Air Max 2017 Mujer met name de breedte van de toebox. Persoonlijk vind ik een toebox ruim, en ondanks mijn redelijk gemiddelde breedte voet, zijn er schoenen die ik heb gekocht en die ik heb moeten retourneren omdat ik er nauwelijks in kon persen (bijvoorbeeld de Nike Waffle Racer XC-schoen). Op het moment dat ik een schoen aantrek, kan ik bijna meteen vertellen of het een goede pasvorm zal worden, dus ik dacht dat ik een klein experiment zou proberen. Ik nam een ??paar passers mee uit mijn onderzoekslaboratorium en mat de maximale breedte van de toebox in de meeste van mijn hardloopschoenen (evenals enkele andere schoentypes). Metingen werden gemaakt net boven waar de zool het bovenste materiaal ontmoet, dus deze getallen omvatten de breedte van de bovenste stof aan elke kant (dus zijn het lichte overschattingen van de interne breedte). Ik mat Adidas Ultra Boost Damen ook de breedte van mijn voorvoet tussen de 1e en 5e metatarsophalangeale gewrichten (basis van grote en pink-tenen) bij het dragen van gewicht op blote voeten (resultaat = ~ 105,5 mm aan elke kant). Na het bekijken van de cijfers, is het verheugend om te zien dat ze kom goed overeen met mijn subjectieve percepties. Over het algemeen voelt iets boven de 100 mm ruim aan, van ongeveer 96 mm-100 mm is het knus maar comfortabel en alles onder de 96 mm neigt naar het smalle uiteinde. De resultaten bevestigen waarom ik vind dat zowel Bikenstocks als Crocs zo comfortabel zijn! Er waren een paar verrassingen tussen Nike Air Max 90 Femme deze metingen. Ten eerste verwachtte ik dat de Nike Lunracer smaller zou zijn, omdat het me blaren zou geven aan de binnenkant van mijn voorvoet. Er zijn nog andere factoren die kunnen spelen in hoe de voorvoet aanvoelt, en het Adidas Hamburg Femme kan zijn dat een lage voorvoethoogte mijn voet naar beneden kneust of de geometrie van de Lunaracer-laatste net niet goed aansluit op mijn voetvorm. De andere verrassing was de Brooks Mach 11. Ik wist dat de schoen smal was (zoals de meeste XC-flats), maar ik vind het nog steeds comfortabel genoeg om als casual schoen te dragen. Mogelijk is het bovenmateriaal rekbaar en iets ruimer dan de Saucony Kilkenny, die ook 92 mm breed is, maar strakker aanvoelt.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: iets boven de 100 mm ruim aan

Gửi bàigửi bởi ngomonghung001 » Thứ 4 08/01/20 18:00

Bọc răng sứ nguyên hàm giá bao nhiêu? - Nha khoa Quốc tế Sunshine

Bọc răng sứ nguyên hàm được xem là một bước đột phá trong công nghệ thẩm mỹ răng toàn diện. Những tình trạng: răng lộn xộn, răng lệch lạc, răng hô, răng bị vàng,... Sau bọc sứ thẩm mỹ, hàm răng sẽ được cải thiện hoàn toàn về mặt thẩm mỹ mang lại hàm răng đều đặn tinh tế, trắng sáng tự nhiên, nụ cười cũng từ đó hài hoà và thu hút hơn.

Vậy bọc răng sứ nguyên hàm giá bao nhiêu? Ai nên bọc răng sứ nguyên hàm?

– Người có răng lệch lạc, răng lộn xộn
– Răng bị thưa toàn hàm
– Các răng có kích thước lớn nhỏ không đều
– Răng bị vàng, răng bị nhiễm màu do kháng sinh tetracyline ở mức độ nặng không thể tẩy trắng bằng các phương pháp thông thường
– Răng gãy, răng mẻ ở số lượng nhiều
– Ngoài ra, còn có trường hợp khách hàng không bị khiếm khuyết răng nào đáng kể nhưng vẫn lựa chọn bọc răng sứ thẩm mỹ nguyên hàm với mong muốn có được hàm răng trắng sáng và nụ cười tinh tế hài hoà hơn.

>> XEM THÊM: Bọc răng sứ giá bao nhiêu? Bảng giá bọc răng sứ MỚI NHẤT!

Bọc răng sứ nguyên hàm giá bao nhiêu phụ thuộc vào 3 yếu tố:

– Số lượng răng cần bọc răng sứ thẩm mỹ
– Loại răng sứ thẩm mỹ khách hàng lựa chọn.
– Trình độ tay nghề của Bác sỹ Nha thẩm mỹ có giỏi hay không?
Vậy bọc răng sứ nguyên hàm thì cần bọc bao nhiêu răng?

Để đảm bảo được tính thẩm mỹ và chức năng ăn nhai tốt, một ca bọc răng sứ nguyên hàm thường được bác sĩ chỉ định bọc từ 12 – 18 răng tuỳ thuộc vào khuôn miệng cười của khách hàng vì những răng nằm bên trong không lộ ra ngoài nên bọc răng sứ là không cần thiết.

Nếu bạn có khuôn miệng nhỏ thì chắc chắn số lượng răng cần bọc sứ thẩm mỹ sẽ ít hơn.
Bọc răng sứ nguyên hàm chọn loại răng sứ nào tốt mà vẫn tiết kiệm chi phí?

Hiện nay dòng răng sứ chất lượng tốt nhất thị trường là răng sứ Titan (răng sứ sườn kim loại), răng sứ Cercon (răng sứ toàn sứ), răng sứ Zirconia (răng sứ toàn sứ) của hãng Vita, Emax (Đức).

– Răng sứ sườn kim loại thì màu sắc không đẹp bằng răng toàn sứ, sau khoảng 10 năm sử dụng có thể dẫn đến bị tối màu ở viên chân răng.
– Răng toàn sứ thì màu sắc trắng sáng tự nhiên, bền lâu, không nhiễm màu, ánh trong tự nhiên.

Răng sứ sườn kim loại thì giá chỉ bằng ½ so với răng toàn sứ, và rất phù hợp để bọc răng hàm. Còn răng toàn sứ thì giá cao hơn nên phù hợp bọc răng cửa.

Do đó:
– Nếu Khách hàng có nhu cầu thẩm mỹ cao, điều kiện kinh tế tốt thì nên chọn bọc răng sứ nguyên hàm toàn bộ bằng răng toàn sứ Cercon, răng toàn sứ Zirconia với độ thẩm mỹ cao, màu sắc trắng sáng tự nhiên rất nổi bật, độ bền dài lâu.

– Nhưng giải pháp tiết kiệm nhưng vẫn hiệu quả là Bọc răng sứ nguyên hàm theo phương thức: Với răng hàm thì bọc bằng răng sứ sườn kim loại và với răng cửa thì bọc bằng răng toàn sứ. Vừa đảm bảo tính thẩm mỹ cao, tiết kiệm chi phí, độ bền, sức ăn nhai khỏe, bền dài lâu.

Răng sứ Titan tuy không có độ trắng sáng tuyệt đối như răng sứ Cercon, răng sứ Zirconia nhưng vẫn đều đẹp trắng tự nhiên, đảm bảo hiệu quả thẩm mỹ cao.

Bọc răng sứ nguyên hàm nếu dùng sứ vật liệu sứ thẩm mỹ chất lượng cao (VITA – Đức) có giá giao động từ: 30 triệu – 80 triệu, tùy vào số lượng răng cấn bọc (12 – 18 răng) và tùy vào loại răng sứ lựa chọn (răng sứ sườn kim loại cao cấp Titan hay răng toàn sứ cao cấp Cercon, Zirconia).

“Loại răng sứ tốt nhất: là loại phù hợp nhất với tình trạng răng miệng và điều kiện kinh tế của khách hàng. Cho nên tùy vào nhu cầu và điều kiện của khách hàng mà tôi sẽ tư vấn cho họ loại răng sứ phù hợp.”
Nha khoa thẩm mỹ Sunshine
ngomonghung001

 
Bài viết: 2473
Ngày tham gia: Thứ 7 22/06/19 16:33
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Hỏi Đáp - Thảo Luận



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến11 khách


cron