headspace dans un post sur mon propre

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

headspace dans un post sur mon propre

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 2 11/11/19 10:42

Ik krijg vaak vragen over hoe we in de WERELD lange afstanden kunnen trainen en nog steeds thuis leven. Er zijn zelfs mensen die soms mijn 'moederschap' in twijfel trekken, ervan uitgaande dat ik de tijd van kinderen opoffer voor runtime. Niet waar. De antwoorden hier moeten niet te schokkend zijn. Zoals ik al eerder zei, sta ik VROEG op. Ja, het is moeilijk. Omdat je echter echt wilt rennen, trainen, enz., Lijken deze dingen waar je zo diep van geniet geen klus. Het donkere pad wordt mijn zachte ochtendherinnering aan troost en dankbaarheid. Nike Roshe Run Femme Sommige delen van het jaar is het zelfs nog donker als ik klaar ben. In andere seizoenen achtervolg ik de zonsopgang terug naar mijn auto.

Ik vertelde mijn jongens over het schrijven van dit stuk en vroeg hen om me een goed en een slecht ding te geven over moeder die rent. Deze zijn meestal onbewerkt.

De andere week scheurde mijn gekke (nu) achtjarige zo snel als hij kon de tuin rond. Zijn pennekleurige haar wapperde rond zijn gezicht samen met een van mijn metalen rond zijn nek. Hij deed alsof hij racete. Het was fantastisch. Mijn hart steeg op. Deze lieve jongens begrijpen misschien niet alles over onze passie achter trailrunning / racen, maar ze absorberen de belangrijke stukken en ik kon niet gelukkiger zijn.

Headspace. Het is een woord dat je vaker op de paden hoort dan waar dan ook. Headspace is een vrij eenvoudig woord - het is de ruimte, in je hoofd, waar je al je gedachten, je gevoelens + interne scherts opslaat. Nike Internationalist Femme Je headspace is je algehele emotionele stemming + mindset op elk willekeurig moment. Het kan worden be?nvloed door je fysieke toestand, maar in zijn puurste vorm is het gewoon een gevoel. Of dat is tenminste mijn interpretatie.

Toen ik voor het eerst begon met het rennen van trails + ultras, hoorde ik veel advies over "kom niet in een slechte headspace", wat ik verstond als "hou je hoofd in de game". Op het eerste gezicht lijkt dit echt degelijk advies - duursporten vereisen veel mentaal uithoudingsvermogen.

Er was echter iets met de uitdrukking "slechte headspace" dat ik echt haatte. Ik voelde me zwak Nike Air Max 270 Herren omdat ik emoties had die alles behalve vlinders + regenbogen waren. Het gaf me het gevoel dat ik minder hardloper was omdat ik mezelf toestond een van deze zeer echte emoties te voelen terwijl ik aan het rennen was. Het maakte van mijn gedachten + gevoelens iets dat ik moest onderwerpen + vermijden. Dat voelde allemaal gewoon verkeerd. Zo verkeerd dat ik mijn gevoelens over headspace bijna twee jaar geleden in een bericht Nike Air Max 270 Damen op mijn eigen site gooide.

Tot op de dag van vandaag zijn mijn gevoelens over 'slechte headspace' niet veel veranderd, ik vermijd de term nog steeds vanwege de manier waarop ik me persoonlijk voel. Ik ben het echter eens geworden met 'headspace' als geheel. Wat het is. De rol die het speelt op de paden. Hoe het te benutten.

Wanneer u langere afstanden loopt of naar ongrijpbare toppen wandelt Nike Air Max 2017 Hombre of wacht tot de zon ondergaat vanaf uw camping, kunt u veel tijd Nike Internationalist Damen in uw hoofd doorbrengen en uw eigen gedachten verteren. Zelfs als je met andere mensen bent, is er een heel goede kans dat je op zijn minst een handvol kansen hebt om een ??aantal zeer ruwe emoties te delen. Dit is precies waar zovelen van ons dol op zijn op de paden + hoe we zulke sterke banden cre?ren met onze avontuurlijke vrienden.
Banning

 
Bài viết: 893
Ngày tham gia: Thứ 6 28/06/19 13:24
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Bọc răng sứ cả hàm giá bao nhiêu

Gửi bàigửi bởi heorungdilac » Thứ 6 14/02/20 15:04

Tại sao tẩy trắng răng bị ê buốt?

Tẩy trắng răng là dịch vụ nha khoa thẩm mỹ hiện đại, được áp dụng nhiều trong những trường hợp răng bị ố vàng, xỉn màu, nhiễm kháng sinh...bằng cách sử dụng thuốc tẩy trắng kết hợp cùng với ánh sáng xanh dịu nhẹ, phương pháp này sẽ nhanh chóng đi sâu vào răng, phá vỡ các liên kết hóa học bên trong giúp loại bỏ hiệu quả các lớp ngà răng ố vàng, đem đến vẻ trắng sáng cho hàm răng.

Tham khảo thêm: bọc răng sứ cả hàm giá bao nhiêu

Tẩy trắng răng giúp khôi phục hàm răng trắng sáng, khắc phục khuyết điểm răng ố vàng, xỉn màu

Tuy nhiên, có một thực tế cho thấy là hầu hết các khách hàng sau khi thực hiện dịch vụ này đều gặp phải tình trạng ê buốt không rõ nguyên do. Điều này khiến mọi người vô cùng hoang mang vì không biết tại sao tẩy trắng răng bị ê buốt?

Theo lý giải của các chuyên gia nha khoa thì đây là một hiện tượng rất bình thường mà ai cũng sẽ trải qua sau khi thực hiện tẩy trắng săng, bởi lúc này thuốc còn đang trong quá trình tác động vào men răng để làm trắng ngà răng, nên cảm giác ê buốt vẫn còn tồn tại sau vài giờ tẩy trắng. Thế nhưng, trong một số trường hợp đặc biệt như dưới đây thì tình trạng này sẽ kéo dài hơn:

Răng bị kích ứng với thuốc tẩy trắng nếu nền răng không đảm bảo
Chưa điều trị dứt điểm các bệnh lý về răng trước khi tiến hành tẩy trắng
Do kỹ thuật tẩy răng bị sai thao tác
Nồng độ thuốc tẩy trắng vượt quá mức cho phép

bài viết liên quan:

+ bọc răng sứ nguyên hàm giá bao nhiêu


Cách xử lý tình trạng ê buốt sau khi tẩy trắng răng

Là hiện tượng khá thường gặp ở nhiều người sau khi tẩy trắng răng nên việc xử lý nhanh trong trường hợp này là điều không hề khó. Một số những cách khắc phục nhanh nhất mà khách hàng có thể tham khảo qua, đó chính là:

Súc miệng bằng nước muối để làm giảm cảm giác ê buốt

Không nên dùng các loại thực phẩm nóng, lạnh ngay sau khi vừa tẩy trắng răng
heorungdilac

 
Bài viết: 317
Ngày tham gia: Thứ 2 16/12/19 15:15
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến0 khách


cron