jag ut och inspekterade den

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

jag ut och inspekterade den

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 2 07/01/19 11:06

Den l?tta sp?rskyttkategorin har exploderat med bra alternativ p? senare tid, och under den senaste m?naden har jag gjort en hel del springer i Brooks f?rsta bidrag till denna nisch: Brooks Pure Grit (8,9 oz i storlek 9 ). Grit tillh?r Brooks Pure Project-serien av skor, vilket ?r Brooks 'linje av ?verg?ngsminimalistiska l?pskor. Jag har tidigare kommenterat Pure Connect, som jag var tvungen att skicka tillbaka eftersom den Adidas NMD Womens var f?r smal och Pure Flow, som ?r en av mina toppar som en l?ngv?ga v?gsko. F?r ett tag hade jag h?rt fr?n m?nniskor som Grit var en riktigt Adidas Superstar Damskiesnygg l?tta trailsko. Min kompis Nate Sanel skrev en mycket gynnsam granskning av Grits, och han har b?ras f?r ?tminstone en del av flera hundra mils raser. H?r ?r vad Nate hade att s?ga: "Om jag bara kunde ha ett par skor (Gud f?rbjuder) skulle det troligen vara dem. De har tillr?ckligt med d?mpning f?r att k?ra 40 miles av v?gar. De har tillr?ckligt med skydd f?r att k?ra steniga stigar. De dr?nerar tillr?ckligt bra f?r att springa i lera och mucka hela dagen och de till?ter och uppmuntra en midfoot stride. Jag skulle verkligen vilja se den h?r skoen har www.aromery.co.uk mindre (eller inget) b?ge st?d och en mer rundad toebox. F?r nu ?r de f? bristerna inte tillr?ckligt f?r att h?lla mina f?tter ur dem. "Nate www.anbilazio.it och jag har ganska lik smak i skor, s? jag best?mde mig f?r att ge Grit ett skott sj?lv (dessa skor var ett personligt k?p, inte medieprover ). Adidas Ultra Boost Herren Mitt f?rsta intryck n?r jag satt p? Grits var att Nate hade r?tt - passformen var lite t?tt och b?gst?d var mycket framtr?dande. Men som jag brukar g?ra med n?gon ny sko, drog jag ut och inspekterade den medf?ljande fotb?dden och fann att den var ganska tjock - 5,5 mm f?r att vara exakt! Det hade ocks? en ganska framtr?dande kontur under b?gen. Som jag s? ofta g?r idag bytte jag in i innersulan fr?n Skechers Go Bionic (1,7 mm tjock och helt platt) och passformen f?rb?ttrades dramatiskt till den punkt d?r framfoten k?nde sig mer ?n tillr?ckligt rymlig f?Nike Dunk Sky High Femme r min smak och b?tens kontur var m?rkbart minskad. (Obs! Jag har ocks? anv?nt Adidas Hagio innersula i Grits - den l?gger till en annan Adidas Superstar Femme millimeter av kudde ?ver Skechers innersula och sn?rar passformen bara lite. Den h?ller sig ocks? p? plats lite b?ttre inuti skon) . Med innersulan som tas om hand k?nns Grits fantastiskt p? mina f?tter - super bekv?mt och ingen kl?mma alls. ?vre delen av Grits ?r stor, men det verkar andas och dr?neras ganska bra. Ankelkragen ?r v?lkuddsad och v?ldigt bekv?m, och det inre foderet har inga problem med s?mmar eller liknande. Det finns en ganska styv h?lr?knare, men det st?r mig inte normalt. En sak att notera om inredningen ?r att jag verkar f? en hot spot l?ngs kanten av bollen bakom min stor? p? min h?gra fot. Detta ?r ett problem jag har i skor fr?n tid till annan, och det ?r oftast bara p? h?gra Nike Air Max 98 Femme sidan - min gissning ?r att det ?r en subtil formproblem eller n?got att g?ra med min fots form, s? f?rmodligen inte n?got som n?dv?ndigtvis Adidas NMD Damskie ?r en problem med skon. Det kan ocks? bero p? det ?kade utrymmet som skapas genom att byta ut den ursprungliga fotb?dden. Slutlig anteckning p? den ?vre - Nav-Band (ljusgr?nt band ?ver sn?ren p? bilden ovan) ?r l?s och helt of?rm?ga - jag ?r frestad att bara klippa av den.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến3 khách