nskede en smule mere indvendigjeg havde lige aldrig h volume

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

nskede en smule mere indvendigjeg havde lige aldrig h volume

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 2 25/02/19 13:32

I l?bet af de sidste 2 ?r har jeg sandsynligvis k?rt i 50 eller flere forskellige sko, men indtil for nylig er ingen af ??dem lavet af Adidas. Jeg blev for nylig blevet spurgt, om der var en s?rlig grund til at undg? m?rket, og det ?rlige svar var, at der ikke var nogen grund, jeg havde lige aldrig haft lejlighed til at pr?ve dem. Jeg ved ikke, om det er, at Adidas l?besko ser ud til at v?re mere popul?re i udlandet end de er her i USA, men Adidas har aldrig v?ret et m?rke, som jeg plejer at t?nke p?, n?r det kommer til l?besko. For nogle m?neder siden jeg blev uafh?ngigt kontaktet af to forskellige repr?sentanter fra adidas, en en sko designer Adidas Ultra Boost Femme og den anden en kategorichef. De tilb?d at sende mig flere par sko, hvoraf den f?rste jeg gennemg?r her i dette indl?g (de andre var Adidas Adios 2 og den ultraminimale Adipure Adapt - afsl?ring: alle tre sko blev mediepr?ver tilbydes gratis for gennemgang form?l).
Jeg l?ste f?rst om Adidas Hagio p? Running Warehouse bloggen for flere m?neder siden, og min f?rste tanke efter at have forbundt med folkene i firmaet var, at denne sko ville v?re den mest sandsynlige, der passer til min k?restil. Jeg havde ret - det er en imponerende sko. Lad os hoppe lige ind i anmeldelsen ... For det f?rste, hvis du er bekendt med min smag i sko, vil du straks vide, at denne er lige op ad min smug. Det er en flot sko, og m?ske den klareste sko i min kollektion. Dette er en sko, der vil stikke ud i enhver skare - det g?r den lyse gule farve af Newton Distance Racer eller Skechers Go Run ser n?www.amolan.es sten kedelig i sammenligning. Den ?vre detalje er meget flot, og overlays er et skinnende syntetisk materiale, der g?r dem Nike Air Max 270 Damen virkelig skiller sig ud fra det omkringliggende maske. Med hensyn til masken er der masser af det, og skoen er ekstremt godt ventileret, is?r omkring toeboxen. Internt er pasform og f?lelse fremragende, selvom mit eneste fors?g p? at l?be s?s i dem sluttede med flere bl?dende r? pletter p? mine f?dder . M?rkeligt syntes de ikke at udvikle sig, mens jeg k?rte, men snarere mens jeg gik hjem med mine b?rn i slutningen af ??mit l?b. Sp?rgsm?let er marginerne mellem masken og kludunderlagene inde i skoen (kanterne af de lysegle strimler synlige p? toboxen p? billedet nedenfor) - de gned toppen af ??mine store og sm? t?er og indersiden af ??forsiden af mine buer er meningen med at bryde huden. Heldigvis har if?rt tynde sokker lettet dette problem helt. Inders?len er tynd, flad og aftagelig, s? du kunne nemt Nike Air Max 2017 Donne tage den ud, hvis du Adidas Ultra Boost Mens ?nskede en smule mere indvendig volumen. En af mine st?rste bekymringer med traditionelle vejlejligheder er, at de har tendens til at v?re ret smalle. Jeg har aldrig haft held og lykke med Nike-lejligheder, og selvom Saucony Grid Type A4 havde potentialet, var passformen for mig, og det har for?rsaget mig fod- og ankelbelastninger ved et par gange. Den ene undtagelse har v?ret Mizuno Universe, som efter min mening er en af ??de bedste sko p? markedet (jeg har nu MWU4 og vil gennemg? det snart). Mizuno Universe er super lys og har en gener?st rummelig toebox til en vej flad. Jeg tror, ??jeg er parat til at sige, at Mizuno nu har en solid konkurrent i den rummelige vejfladekategori - Hagio har mere end nok plads i tobakken til mine f?dder. Det f?les rummere end Saucony Kinvara til mig, og er helt sammenligneligt med Mizuno Universet Nike Air Max 95 Womensi fit.As for s?len er Hagio melloms?le meget fast og ret stiv. Normalt er det en kombination, der sl?r mig af, men for en eller anden grund i denne sko synes kombinationen bare www.anbilazio.it at fungere perfekt. Fabrikantens specifikationer for stabelh?jder er 23mm h?l, 17mm forfod (kun mids?le = 16mm h?l, 9mm forfod), men skoen f?les ?rligere fladere end den for mig, og skoen synes aldrig at komme i vejen p? farten. P? grund af solens fasthed er jorden f?les ganske god, og det grimme yders?lsm?nster under forfoden virker godt ud p? vejene. Med hensyn til v?gt kommer Hagio ind p? lidt over 6oz, s? helt sikkert i letv?gtskategorien, men ikke helt som fjederlignende som sub-4oz Mizuno Universe. Dette er bestemt en sko bygget til at k?re hurtigt, men min tidlige erfaring med dem f?r mig til at tro p?, at de m?ske ogs? holder op med l?ngere Nike Air VaporMax Damen distance l?b. Min l?ngste l?b i dem hidtil er 8,5 miles, og jeg f?lte ingen us?dvanlig tr?thed eller ?mhed. Jeg kunne nemt se at k?re en halv marathon i disse sko, og m?ske endda overveje en maraton med en ordentlig m?ngde akklimatisering.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến9 khách