rsta skoplanseringar hittills

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

rsta skoplanseringar hittills

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Chủ nhật 05/05/19 13:44

N?r pistolen gick av tog jag av i en takt p? 6: 00 och k?nde mig ganska bra. Jag satte mig i min typiska l?ga 6:00 5K-takt n?r vi n?rmade oss sp?ravsnittet och f?r att vara ?rlig m?rkte jag knappast mina f?tter - det k?nde sig helt naturligt. Fr?n mil 1 till mil 2 passerade jag 3-4 andra l?pare och slog ?verbryggan med ett m?l att inte g? ?ver i den sista milen. Min takt v?ntade p? ?verg?ngen, poppade ?ver 6:30 f?r lite, men jag h?Nike Air Max 1 Womensll stark efter att ha slingrat runt och ?terst?llt ?ver en andra g?ng p? v?g tillbaka till m?l (det var en ut och baksida p? Nike Air Max Classic BW v?garna). Jag lyckades sl?ppa min takt tillbaka till den l?ga 6: 00 s f?r den sista 3/4 milen, och slutade korsa m?let i 19:30. Det satte mig i 7: e plats totalt och jag slutade vinna 30-39 ?ldersgruppen - inte d?ligt med tanke p? att det var den f?rsta 5k jag k?rt p? n?stan ett ?r! Det var en liten t?vling, s? avslutningsplatsen ?r inte lika imponerande som det kanske l?ter, men 2 av de m?nniskor som jag passerade runt mil 2 var i min ?ldersgrupp, s? jag k?nde mig bra om att gr?va ut den vinsten. en massa m?nniskor fr?gade mig hur det var att springa i mina skor, och jag f?rklarade lyckligtvis att det var min f?rsta g?ng, men att upplevelsen var en bra. Det enda problemet jag hade var en hot spot som Nike Air Max 90 Hombre utvecklades under en av s?mmarna vid kanten av den svarta maskpanelen bakom lilla t?nen. F?r att vara ?rlig var min f?rdtid r?tt om var Nike Air Max Classic BW Dames jag skulle ha f?rv?ntat mig v?rme och min fysiska tillst?nd, och jag tror inte att jag kunde ha k?rt det snabbare i vanliga skor. Jag visste knappt att jag k?rde i Vibrams f?r det mesta av t?vlingen, och ?ven om jag inte kan s?ga att de gjorde mig snabbare, f?ll de mig s?kert inte tillbaka. Det ?r nog inget s?tt jag kunde ha gjort f?r 2 ?r sedan n?r jag b?rjade springa i Fivefingers, och det k?nde mig bra att veta hur l?ngt jag har kommit att kunna utf?ra i en ultraminimal sko. Om du ?r ben / f?tter ?r v?l anpassade rekommenderar jag starkt att prova. Sammantaget ?r Komodosports ett trevligt tillskott till min serie Femfingers, och det finns s?kert inget att undvika n?r man b?r ljusa gula t?nskor med Nike Air Max 95 Dam tiger r?nder. Jag m?ste erk?nna att det k?nde mig ganska bra att acceptera min AG-vinst i dessa skor, f?r om inget annat visar att det inte automatiskt saktar ner dig med en "barfota" l?pande sko. Nu ?r mitt m?l att g? efter min 5k PR - jag ?r ganska s?ker p? att det kommer att g? ner snart. Jag vill b?rja detta inl?gg genom att ?ppet ange min personliga bias (som inte kommer att bli en ?verraskning f?r vanliga l?sare) . Jag ?r en minimalistisk f?respr?kare, och tror att f?rdelar kan uppkomma genom att undvika ?verbyggda l?parskor och modifierande former f?r att minska saker som dramatisk h?lsl?ckande och ?verstridande. Med det sagt tror jag att det ocks? finns fall d?r h?lsa sl?r s?kert inte ?r en stor sak. Till exempel hj?lpte jag en lokal kiropraktor (Brett Coapland) att utf?ra en g?ngklinik ig?r kv?ll f?r min lokala k?rklubb Nike Air Max 270 Femme (Granit State Racing Team), och vi filmade en l?pare som hade ?vergripande bra mekanik (t.ex. inte mycket ?verstr?ms, asymmetri etc .), men hade en ganska uttalad h?lsa och ganska lite pronation. Han har k?rt i 15 ?r men har aldrig haft n?gon allvarlig skada. V?rt r?d till honom var inte r?dd f?r framg?ng. Andra hade l?nga skademistorier och ganska dramatiska ?vergripande g?ngarter, och de skulle vara de som mest kan dra nytta av en f?r?ndring av form / skodon. F?r n?gra veckor sedan fick jag ett e-postmeddelande fr?n en PR-representant f?r att Mizuno erbj?d mig att skicka ett par en av deras "st?rsta skoplanseringar hittills." Jag var fascinerad och trodde kanske att Mizuno hade anslutit sig till Saucony och New Balance (och snart Brooks) f?r att l?gga ut en sko till den minimalistiska marknaden. Men n?r jag s?g de bifogade Adidas NMD Donne bilderna visste jag att det inte var s? h?r: "Resultatet av sju ?rs intensiv forskning och utveckling, Wave Prophecy ?r v?r mest avancerade, mest dynamiska sko n?gonsin. V?ra ingenj?rer utformade Wave Prophecy f?r att matcha din l?pande g?ng och den naturliga v?rhastigheten f?r dina muskler och senor. Oavsett om du landar p? framfoten, midfoten eller h?len, drivs Wave Prophecy's fulll?ngda Infinity Wave-plattor fram?t med en smidig k?rning mil efter mil. Oavsett hur l?ngt och hur ofta du k?r, har du alltid livet i livet. "
Det var sj?lvklart att jag avb?jde erbjudandet om ett f?rs?kspar och visste att den h?r skoen n?stan ?r den pol?ra motsatsen till det jag s?ker efter i en l?pande sko. Jag ?r faktiskt sn?ll som det ser ut, men det ?r helt enkelt f?r mycket h?l f?r min smak, det ?r f?r tungt, f?r dyrt ($ 200 !!!), och jag visste Nike Air Max 97 Donne inte ens att det gick att k?ra med mig. Min allm?nna policy ?r att neka en sko som jag inte skulle ?verv?ga att k?pa mig sj?lv, eftersom jag inte tror att jag skulle vara r?tt person att granska en s?dan sko, inte heller skulle jag vilja k?ra n?gra betydande antal mil i dem.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: rsta skoplanseringar hittills

Gửi bàigửi bởi mymy2000 » Thứ 7 29/06/19 15:55

Hiện nay, bọc răng sứ là dịch vụ thẩm mỹ nha khoa nhận được sự quan tâm hàng đầu của khách hàng ở nhiều độ tuổi khách nhau nhưng đều đang gặp phải những vấn đề về răng như răng xỉn màu, răng sứt mẻ, răng thưa, răng hô móm nhẹ,…

Bọc răng sứ giá bao nhiêu thẩm mỹ là phương pháp khôi phục lại một hoặc nhiều chiếc răng bị gãy vỡ, sứt mẻ, đổi màu hoặc răng hô móm nhẹ mà chưa cần tới niềng,… bằng một lớp vỏ răng sứ được chế tạo đặc biệt. Lớp vỏ răng sứ này có màu sắc giống với men răng thật, được thiết kế rỗng bên trong để bọc lại cùi răng thật giúp cải thiện thẩm mỹ và khả năng ăn nhai của toàn bộ khuôn hàm.
Nha Khoa SunShine
mymy2000

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến3 khách