Ryktet
Nike Air Max 95 Femme har det att den kommande MT110 kommer att bli 4mm drop - h?r ?r en citat om 110 fr?n Anton Krupickas blogg: "Den ?r byggd p? Minimus sist men det betyder en bred framsida och en 4mm droppe
Nike Air Max 97 Womens med 7mm / 11mm fram- och bakfotsh?jder . B?sta sp?rskon jag n?gonsin har haft, period. "Baserat p? min erfarenhet med MT101, ?r jag ben?gen att tro p? honom. Sl?pp h?lh?jden i MT101 och du har en otroligt bra stigsko. En sak som jag ocks? skulle vilja p?peka om MT101 ?r att p? en marknad d?r s? kallade minimalistiska skor kr?ver premiumpriser, ?r denna sko en obestridlig f?rhandla. De s?ljer f?r $ 59,99 hos Running Warehouse. F?rst, min ?nskan om att ha en l?gre
Nike M2k Tekno Heren h?lsversion av MT101 blev nyligen sannolikt. Min v?n Tuck from the Yelling Stop blogg skickade mig bara ett par MT101-s som ?r sanna noll droppe. Han tog dem till en skomakare f?r att
Nike Air Max 90 Femmeg?ra jobbet, och han gjorde ett bra jobb (du kan se hur Tuck nollst?llde sin New Balance MT100 ocks? h?r). Med tanke p? att Tuck f?redrar s? liten kudde som m?jligt i hans skor, skickade han sin kullerstensgods MT101 till mig och jag ser fram emot att ta ut dem f?r en snurrning (skulle ha redan, men har varit sidelinerad i veckan med en ot?ck mage insekt). Jag hade dem runt mycket av dagen ig?r, och den nu platta s?len i kombination med rockplattan i framfoten ger dem en n?stan negativ droppk?nsla. H?ll tyst p? mer om dessa (inklusive bilder)! Och ja, det var mina MT101 p? mina f?tter p? bilden av mig fr?n juni 2011-utg?van av Runner's World. Jag
Adidas NMD Femme gillar att l?sa dina bloggar v?ldigt mycket. Mycket informativ och hj?lpsam. Jag ville fr?ga dig om din punkt att lida n?gra problem i dina peroneala senor n?r du arbetar snabbt med MT101.
Nike Air Max Classic BW Donne N?r jag bytte till mer minimalistisk k?rning som ett resultat av skador p? mage i l?ng tid, k?nde jag omedelbart skillnaden (till det b?ttre) men s? sm?ningom (6 m?nader efter) utvecklade jag peroneal tendonit som jag inte har ?terh?mtat mig. Jag masserar mina kalvar och k?r nu och d?, inte utan sm?rta men. Vad tror du g?r dina peroneala senor ?mma? ?r det skon som har f?r mycket h?l2? Rekommenderar du att g? till en l?gre profilsko? Skulle verkligen v?lkomna ditt r?d. Inskr?nkt av de flera positiva recensionerna av 101 best?llde jag och ?terfick ett par 101 och tog dem ut f?r 45 minuters tempo ?ver blandade sp?r och trottoarer. I allm?nhet utf?rdes
Nike Air Max Classic BW de ganska bra, med anst?ndigt passform och mycket l?tt. Jag hittade t? l?gen f?r liten f?r brantare nedg?ngar som min stor? vi st?ter mot skon. Saker gick bra tills jag gick igenom en
Adidas NMD Mujer smal och v?vande nedstigning som kr?vde snabb sv?ngning och associerade h?ga sidolastningar. Kl?dseln p? sulan var stor och min framfod stod fast rotad mot marken, men mina klackar gliddes ut?t i skon som vred min fot och orsakade en snabb tweak p? fotledssm?rta. Senare i k?rf?ltet var jag p? trottoar och gick runt en relativt sn?v b?jning med snabbhet och igen, mina klackar glidde ut?t och orsakade fotledssm?rta ytterligare en g?ng. Jag f?r pratiskt aldrig n?gra klagom?l fr?n mina ankler, ?ven n?r man klarar av mycket h?rdare rutter och aldrig p? den h?r v?gen och i m?nga olika skor. Det ser ut som om jag st?nkte p? min peroneous longus, som de n?
www.domoreso.fr rmaste dagarna efterk?nde de. Att g? tillbaka till min trofasta gamla Roclite 315 f?r mina veckovisa l?nga lopp verkar ha balanserat saker tack och lov, s? det k?nns som att jag har blivit
Nike Air Max 720 Femme borta utan en best?ende skada. Men det ?r verkligen alarmerande med en stor t?vling som kommer upp i 3 veckor. Jag testade skop?sen efter min k?rning och j?mf?rde sidostabiliteten hos h?len p? 101-talet till mina andra l?parskor. 101-talet kommer inte bra ut, jag kan enkelt vrida min fot i skon ?ven n?r sn?ren ?r s? t?tt som jag kan g?ra dem. Laddar skon i sidled ger min fot vridning v?sentligt, l?ngt mer ?n andra skor jag har. Jag ?r ganska s?ker p? att det h?r ?r g?rningsmannen f?r belastningen p? peroneous longus som jag upplevde, jag tror inte att h?lh?jden ?r orsaken eftersom andra skor med liknande h?lfall inte orsakar liknande problem.