et videoen med dem viste

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

et videoen med dem viste

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 2 13/05/19 11:10

Tidligere i dag lavede jeg et telefonsamtale med en reporter fra Chronicle of Higher Education, og hun spurgte mig et sp?rgsm?l om, at jeg blevet spurgt meget p? det seneste: "Hvordan ville du beskrive god l?bende formular?" Dette er et sp?rgsm?l, som mange folk har meninger om (nogle gange meget st?rke meninger), men jeg synes stadig, at det er et meget vanskeligt sp?rgsm?l at besvare. Der er mange ting, jeg kan pege p?, at jeg anser for at v?re aspekter af d?rlig form, s?som overstridende, overdreven side til side bev?gelse mv. Men virkelig negle ned hvad der repr?senterer "god form" kan v?re sv?rt for grundene til, at jeg vil skitsere nedenfor. N?r jeg t?nker p? begrebet "god" form, opdager den evolution?re biolog i Nike Air Max Classic BW Dam mig og drejer sp?rgsm?let om javierrodriguez.es lidt og sp?rger i stedet: "Hvordan skal mennesker l?be?" Jeg er en fast tro p?, at ligesom alle andre dyr p? denne planet udviklede os mennesker til at k?re p? en bestemt m?de. Problemet er, at i det store samfund l?ber langt de fleste af os ikke p? den m?de, fordi vi har sko. Vi udviklede sig ikke til at l?be med sko p? vores f?dder. Jeg g?r ikke over dommen eller pr?ver at sige, at skoene er gode eller d?rlige (jeg er jo en skyttel?bere), men jeg p?peger blot, at if?rt sko ?ndrer vores biomekanik p? nogle grundl?ggende m?der. S? hvis jeg var at fors?ge at svare p? sp?rgsm?let om, hvordan vi mennesker skal l?be, vil jeg sige, at du simpelthen n?dt til at se p? folk, der aldrig har brugt sko og finde ud af, hvad flertalsm?nsteret er. Det viser sig, at Daniel Lieberman gjorde dette arbejde for os og www.charleedrew.co.uk fandt ud af, at den typiske Nike Air Max 90 Womens Pink l?beform udstillet af almindeligvis uskyldige l?bere ser mere eller mindre ud som dette: Dette barn er forfods sl?ende og lander med et b?jet kn? og et groft vertikalt orienteret nederste ben - Mange foresl?r i disse dage, at disse er de elementer af god form, og jeg ville ikke v?re uenig. Bare fordi Lieberman fandt ud af, at de fleste normalt uhyggelige individer k?rer med form som dette, betyder ikke, at de almindeligvis us?dvanlige l?ber forfodtr?kker med hvert fodspor (han observerede et par s?dvanlige uh?lvede h?lestregere, og jeg har set mine b?rn g?r det samme, n?r de k?rer barfodet ). I stedet viste Lieberman, at de fleste normalt uh?rige l?bere synes at forfodre strejker mesteparten af ??tiden. Imidlertid lander de ogs? sandsynligvis nogle gange p? deres midtefod og ogs? p? deres h?le. Sommer er en spilskifter, n?r www.johanweststeijn.nl det kommer til vores l?bemekanik, Nike Roshe Run Dam fordi de ?ndrer de sensoriske oplysninger, der kommer ind fra vores f?dder. Jeg oplevede dette f?rsteh?nds et par m?neder tilbage, da jeg k?rte et lille eksperiment med nogle elever i min tr?ningsfysiologi klasse. Vi havde talt om at k?re mekanik, og jeg besluttede at tage dem ned til laboratoriet for et lille eksperiment. Jeg havde fire elever l?b p? en tredem?lle i deres sko, s? havde de taget deres sko af og l?b i deres str?mper. Alligevel filmede jeg dem i slowmotion med 300 billeder / sekund. Da eleverne l?b, spurgte jeg de andre studerende, der s? p? at fort?lle mig, hvad de s?. Specielt spurgte jeg dem, hvordan l?berens fod ramte tr?m?lleoverfladen (Bem?rk: dette er en meget bl?dere overflade end asfalt eller beton). Efter at have gennemg?et videoen med dem viste det sig, at alle fire Nike Air Max 2017 Dames elever var h?lstreger med deres sko Nike Air Max 97 Womens p? (den ene var asymmetrisk med en midfoot strejke p? den ene side), og alle skiftede til forfoden sl?ende, da de tog deres sko v?k. Ingen fancy analyse var n?dvendig - den kinematiske ?ndring var s? klar som dagen. En af de studerende, der havde deltaget, h?vdede, at det var "som magi", og mange var overraskede over at indse, at deres oprindelige tanker om hvad l?berne lavede baseret p? observationer fra blot f? meter v?k, var helt forkerte. Den ovenn?vnte anekdote viser to ting. For det f?rste ?ndrede skoene deres fundamentalt, hvordan hver af disse studerende l?b. Virkeligheden er, at der ikke var nogen magi involveret - at fjerne deres sko ?ndrede den sensoriske feedback, der kom ind fra deres f?dder, og de tilpassede sig i overensstemmelse hermed. For det andet er formanalyse virkelig sv?rt Nike Roshe Run Womens at g?re med det blotte ?je - Nike Air Max 270 Femme h?jhastighedstvideo er virkelig n?dvendig for n?jagtigt at bestemme fodstrejken.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: et videoen med dem viste

Gửi bàigửi bởi mymy2000 » Thứ 7 29/06/19 16:42

Hiện nay, bọc răng sứ là dịch vụ thẩm mỹ nha khoa nhận được sự quan tâm hàng đầu của khách hàng ở nhiều độ tuổi khách nhau nhưng đều đang gặp phải những vấn đề về răng như răng xỉn màu, răng sứt mẻ, răng thưa, răng hô móm nhẹ,…

Bọc răng sứ giá bao nhiêu thẩm mỹ là phương pháp khôi phục lại một hoặc nhiều chiếc răng bị gãy vỡ, sứt mẻ, đổi màu hoặc răng hô móm nhẹ mà chưa cần tới niềng,… bằng một lớp vỏ răng sứ được chế tạo đặc biệt. Lớp vỏ răng sứ này có màu sắc giống với men răng thật, được thiết kế rỗng bên trong để bọc lại cùi răng thật giúp cải thiện thẩm mỹ và khả năng ăn nhai của toàn bộ khuôn hàm.
Nha Khoa SunShine
mymy2000

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến1 khách