frequentare la scuola

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

frequentare la scuola

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 6 26/07/19 13:47

Afstandlopers en triatleten moeten zeker rekening houden met de specifieke eisen van onze sport. Voor ons, waar effici?ntie belangrijker is dan pure kracht, is een effectieve hardloopvorm er een die de beste afweging maakt tussen Nike Air Max 90 Damen effici?ntie (metabolisch) en duurzaamheid (veerkracht van de blessure).

In het bijzonder, voor diegenen die 5-10 km en langer racen, kan een effectieve voorvoet- of middenvoetaanslag u niet duurzaam vereisen dat u tijdens de standfase op uw tenen blijft staan, op de manier die we van een sprinter verwachten te zien. Blijft tijdens de standfase op uw voorvoet staan, zodat de hiel de grond niet kan 'kussen' terwijl de voet maximaal belast, verhoogt de vraag naar het kuit- en achillescomplex, omdat het overmatig moet werken om de natuurlijke dorsiflexie te kunnen verwachten die midden in de enkel wordt verwacht -stand fase van loopgang.

Na verloop van tijd zal de meerderheid van de hardlopers en triatleten die dit merken te doen, naar mijn ervaring eindigen met een soort onderbeenblessure.

In plaats daarvan is dit wat je zou moeten Nike Air Max Zero Womens nastreven: Onmiddellijk na het eerste contact met de voorvoet (bal van de voet), laat de voet en enkel ontspannen zodat de hiel in contact komt met de grond terwijl de voet maximaal laadt en onder je passeert lichaam terwijl je naar voren beweegt.

Deze belangrijke aanraking van de hiel op de grond, secundair aan de voorvoetaanslag, laat het kuit- en achillescomplex excentrisch laden en energie opslaan, doen wat het mechanisch het beste doet!

Deze 'feel the heel touch-down' is de belangrijkste factor geweest in de succesvolle overgang naar een voorvoet / middenvoetaanval in de vele triatleten en hardlopers die ik heb geholpen om een ??duurzamere en effici?ntere loop te ontwikkelen, tijdens onze Online Running Technique Course ( 50% korting).

Het bericht om mee naar huis te nemen is deze keer vrij eenvoudig: als je je hardloopvorm Adidas Nmd Mujer probeert te veranderen in meer een voorvoet of middenvoet, zorg er dan voor dat je voelt dat de hiel 'de grond kust' bij elk voetcontact!

De voorvoet heeft een zacht bovenwerk dat extreem rekbaar is en de tenen een ton ademruimte geeft en het vermogen om te spatten. Brede neus.

Kussen: Er zit een druppel van 7 mm in deze schoen die wordt gecombineerd met net voldoende kussen om er een comfortabele rit over lange afstand van te maken. Je kunt de grond nog steeds voelen, maar rotsen veroorzaken geen problemen.

Flexibiliteit: Super flexibel en kan worden opgerold. Geen middenvoetondersteuning die beweging in gevaar zou brengen.

Algemeen: deze schoen is een favoriet van mij geworden. Ik ontving het ongeveer 8 maanden geleden en droeg het een paar keer en het is nu een schoen geworden waar ik steeds weer naar terug ga. Het was perfect voor mij om snel in te rennen en ook om lange Nike Air Presto Herren afstanden in te rennen. Ik heb deze schoen 3 weken geleden een halve marathon gebruikt, een race die 1 week na een volledige marathon kwam en ik had nog een paar schoenen gelopen . De schoenen die ik koos voor de volledige marathon hadden te veel kussen waardoor er meer spieren werden geworven om mijn voet en enkel te stabiliseren. Het resultaat was een stam van een boogspier die bekend staat als de abductor hallucis spier. Ik besloot de halve marathon in de Adipures te lopen omdat ik minder Adidas Ultra Boost Mujer "beweging" wilde hebben dan ik voelde van schoenen met meer kussen. Ik was minder aan een schoen gewend omdat ik de afgelopen 3 jaar in minimalistische schoenen had getraind. De adipures hebben nog steeds wat kussen, een druppel van 4 mm om in de laatste kilometers te helpen, en zijn licht van gewicht met een brede neus. Om de een of andere reden was ik het afgelopen jaar niet 100% aangetrokken tot deze schoen, maar ik zou het altijd aantrekken als ik voelde dat ik een andere schoen nodig had dan mijn FiveFingers met een beetje meer kussen. Ik kan niet echt iets negatiefs vinden om over deze schoen te zeggen.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Cứu hộ lốp ô tô Hà Nội

Gửi bàigửi bởi cuuho1234 » Thứ 6 26/07/19 19:25

Hotline:0972 946 555– Hà Nội: cứu hộ lốp ô tô Hà Nội, thay lốp ô tô con, thay lốp sơ cua, thay lốp oto lưu động xe o to con, xe oto du lịch trên đường, tại nhà

Nếu bạn gặp sự cố xịt lốp, nổ lốp ở bất cứ đâu khu vực nội thành Hà Nội không thể nào tự khắc phục được, hãy gọi ngay đến dịch vụ cứu hộ lốp Hà Nội – Hotline: 0972 946 555 để được cứu hộ, sửa chữa và thay lốp ô tô kịp thời, với tác phong nhanh chóng, chuyên nghiệp và sẵn sàng sử lý ô tô bị xịt lốp, nổ lốp 24/24.

Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô Hà Nội
Hình ảnh
Thay lốp ô tô

Cần gọi đội cứu hộ lốp ô tô Hà Nội thì tìm ở đâu?

Dịch vụ cứu hộ ô tô tại Hà Nội – 0972 946 555 của chúng tôi chuyên cứu hộ lốp ô tô Hà Nội trong khu vực nội thành Hà Nội với giá cả cạnh tranh, sử lý nhanh gọn, tận tình chu đáo
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Hoàn Kiếm
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Tây Hồ
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Cầu Giấy
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Đống Đa
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Ba Đình
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Hai Bà Trưng
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Nam Từ Liêm
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Bắc Từ Liêm
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Long Biên
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Hoàng Mai
  • Dịch vụ cứu hộ lốp ô tô, thay lốp ô tô tại Quận Thanh Xuân
DỊCH VỤ CỨU HỘ LỐP Ô TÔ, THAY LỐP Ô TÔ TẠI HÀ NỘI