cursussen die worden weergegeven

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

cursussen die worden weergegeven

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 5 15/08/19 14:03

Zoals eerder vermeld, is de bescherming van deze schoenen Nike Air Max 90 Mujer hun meest indrukwekkende kenmerk - en je hebt het gevoel dat je de meest rotsachtige trailruns in deze kunt Nike Air Pegasus 83 Mujer aanpakken.

De ROCKSTOP-rotsplaat is effectief onder de voet. Het bovenwerk is gemaakt van ademend synthetisch gaas met een stevige teenbeschermer die de impact echt minimaliseert, zelfs voor een onhandige hardloper als ik.

Mijn enige klacht over de bescherming van deze schoenen is dat kleine steentjes die vast komen te zitten tussen lippen en afvoergaten in buitenzolen lopen op grind. Hoewel dit niet meteen een probleem was, bracht het wel de afvoer en het loopvlak in gevaar en cre?erde het de vervelende taak om de kleine rotsen na een run te moeten uitkiezen.

Niets doet me 's ochtends beter functioneren dan sterke koffie. En als ik mijn dag met een gevreesde training ga beginnen, is dat stomende kopje cafe?ne precies de Adidas Superstar Damen motivatie die ik nodig heb om aan de slag te gaan. Hoewel koffie misschien niet de beste drank lijkt om te drinken voordat je naar de sportschool gaat, heeft het eigenlijk een paar verborgen voordelen boven water die je misschien zullen verrassen.

Na meer dan 50 mijl op deze schoen is de enige significante slijtage aan de hielmanchetten die al zijn gesplitst. Het bovenwerk vertoont geen andere tekenen van scheuren of rafelen en is alleen cosmetisch geschaafd op de neus. De Vibram-buitenzool vertoont minimale slijtage na vijftig kilometer.

Op 10,8 oz. Vond ik deze schoen zwaarder en omslachtiger dan andere trailschoenen die ik ben tegengekomen. Ik dacht dat de RevLite-middenzool sneller had kunnen reageren.

De zool voelde stijf aan, dus mijn treden vielen plat, vooral op de afdaling. De multidirectionele nokken vergemakkelijkten in Nike Air Max 2017 Dames het algemeen effici?nte opwaartse tractie, maar de afdaling voelde me niet altijd zo veilig op slordiger terrein (zoals modder of natte rotsen).

Toen ik door modder rende, werden de buitenzolen aangekoekt in zoveel modder dat het de schoen zelfs tot het punt woog dat ik moest stoppen en hem moest verwijderen.

Ik heb onlangs gepost over de nieuwe RunSocial-app waarmee je mee kunt lopen met cursussen die worden weergegeven op een iOS-apparaat of HD-scherm met een probleem. RunSocial biedt een vluchtvakantiecompetitie aan. Zie hieronder.

Singapore, 8 september 2015 - RunSocial, de pionier op het gebied van mixed reality hardlooptechnologie met een missie om indoor hardlopen leuker te maken, geeft nu een gelukkige winnaar de kans Adidas Nmd Dames om van de loopband naar een van de prachtige locaties te gaan die in de app.
Het hart van RunSocial is Asics Gel lyte 3 Damen interactieve 3D high definition-video's, waarmee hardlopers prachtige hardlooproutes over de hele wereld kunnen verkennen terwijl ze in realtime rennen met andere mensen met wie ze als avatars kunnen communiceren.

Nu heeft RunSocial een uitreiking aangekondigd waarbij de winnaar kan kiezen uit een lopende vakantie op de hoofdprijs van Bali, Zwitserland of Californi?. Alle drie fantastische hardlooplocaties zijn te vinden in de RunSocial-app. Deelnemers downloaden eenvoudig de gratis RunSocial-app en maken een account met hetzelfde e-mailadres als voor de concurrentie. Elke inzending maakt kans op het winnen van een volledig betaalde loopvakantie naar de locatie van hun keuze.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]3 khách