insiste sur le mot temporaire

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

insiste sur le mot temporaire

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 17/09/19 14:01

De meeste hardlopers en triatleten waarmee ik werk, en degenen die mijn cursus Online Running Technique volgen (50% korting - klik hier) zullen de volgende oefening goed kennen!

Ik heb de neiging om deze stretch aan te bevelen als dagelijkse oefening om een ??sterke heupflexor stretch te bieden, evenals om de geest-spierverbinding aan te moedigen door bewust de uiterst belangrijke Gluteus Maximus-spier van de kont te activeren. Ik vind het vooral leuk om met 20 seconden te beginnen met Adidas Superstar Heren het vasthouden van passief stretchen, onmiddellijk gevolgd door 20 mobiliseren van herhalingen, die 1-3 seconden verder in het stretchen duwen (niet stuiteren).

Waarom is heupextensie belangrijk?
Dit zou waarschijnlijk een artikel op zich moeten zijn, en ik bewaar de volledige uitleg voor een andere dag op deze blog!

Zoals ge?dentificeerd in de video van de Elite Female Runners op de Marathon van Boston, waren twee van de uitzonderlijke eigenschappen die ze bijna allemaal toonden:

De mogelijkheid om het trail-been ver achter zich uit te breiden, waardoor een lange pas en langere vliegtijd wordt gecre?erd
Het vermogen om deze heupmobiliteit, lange pas en vluchttijd te cre?ren met behoud van bekkencontrole in alle bewegingsvlakken. Deze controle van de bekkenpositie betekent dat zodra de belasting wordt uitgeoefend op grondcontact, Nike Air Pegasus 83 Femme alle kracht in de juiste richting kan worden overgedragen - effici?nt.
Wat we echter van zoveel amateurlopers zien, is dat naarmate ze versnellen, hun behoefte aan extra paslengte meer vraag naar verlenging op de heup plaatst dan het kan produceren. Het menselijk lichaam is geweldig, het slaagt er nog steeds in om de gewenste paslengte te vinden, maar door het bekken naar voren te kantelen, de lumbale wervelkolom te verlengen en overmatig te roteren. In veel gevallen maakt deze gecompenseerde bekkenpositie het erg moeilijk voor Glute Maximus om volledig in te schakelen en te functioneren bij het cre?ren van voortstuwing om ons vooruit te duwen, evenals het beschermen van de lage rug. Dit kan aanzienlijke gevolgen hebben - zowel voor prestaties als letsel.

Ik zag een veel voorkomende reactie van hardlopers en zelfs pati?nten met chronische plantaire fasciitis toen ik het minimalistische concept introduceerde.

"Iedereen zegt me dat ik steunzolen, loopschoenen en niet op blote voeten moet dragen!"

Mijn antwoord: "Werkt het?"

Het was duidelijk niet zo of ze zouden hier niet zijn geweest voor hulp.

Hoe behandel ik deze pati?nten met acute plantaire fasciitis? Ik instrueer hen om de voet te laten rusten totdat de pijn draaglijk wordt. Daarna kunnen ze beginnen met oefeningen om de spier te versterken en de spiervezels opnieuw in lijn te brengen. Ze kunnen dit bereiken door de activiteit te verminderen, tijdelijk een zachte hardloopschoen te dragen en indien nodig een vrij verkrijgbare orthesen. De Nike Air Max 90 Femme sleutel is het benadrukken van het woord tijdelijk. Het is duidelijk dat niet-stero?de ontstekingsremmers (NSAID's), ijsvorming en rekken een cruciale rol spelen bij de genezing. De sleutel is echter om pati?nten te informeren over de oorzaak van de aandoening en hen ertoe te brengen hun voeten te versterken.

Als de situatie chronisch van aard is (langer dan zes maanden) en pati?nten andere behandelingen met orthesen en schoenen voor bewegingscontrole hebben gefaald, verschilt mijn aanpak. Ik zal de suggestie doen om 20 minuten per dag op blote voeten te gaan en geleidelijk elke week verder te gaan. Natuurlijk reageren pati?nten door te zeggen dat alle andere artsen hebben geadviseerd niet op blote voeten te gaan. Mijn antwoord is de vraag of het dragen van schoenen en orthesen voor hen werkte. Een beter gereguleerd programma voor Adidas Zx 750 Womens fysiotherapie helpt ook.

Er is één voorbehoud bij dit behandelingsregime. Voor degenen die acht tot twaalf uur per dag in stijve stalen tenen werklaarzen moeten zitten, is soms een orthesen de enige optie om deze mensen te behandelen omdat ze externe controle nodig hebben. Ze hebben geen vermogen om adequaat te functioneren in zo'n stijve schoen.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến8 khách