avevano e sono rimasto stupito

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

avevano e sono rimasto stupito

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 22/10/19 13:13

Ik heb eindelijk een echt gebruik voor een trainingsdagboek gevonden, behalve het triomfantelijke gevoel dat je krijgt als je met trots 'zaterdag 3 maart - 1 mijl, 25 minuten' in biro opschrijft. Aanstaande zondag is mijn tweede 10K, dus gisteren (toen ik een halve marathon had moeten lopen) heb ik een mijl van 5 mijl afgelegd, want dat is wat ik de week voor de laatste 10K heb gedaan.

De route duurde 48 minuten en 33 seconden en was precies dezelfde route die ik de vorige keer deed. Het enige verschil deze keer was dat ik mijn huisgenoot niet bij me had en de concurrentiestrijd die me iets sneller liet gaan dan comfortabel voor mij was en (hoopte Nike Internationalist Dames ik) veel te snel voor hem om de volledige 5 mijl te gaan. Ik had gelijk over hem - hij stopte na 3,5 mijl.

Vandaag heb ik mijn aantekeningen van vorig jaar bekeken, denkend dat mijn tijd Nike Air Max 270 Uomo ongeveer hetzelfde was als de vorige keer dat ik de 5 mijl rende en voelde ik me een beetje teleurgesteld omdat ik op de een of andere manier hoopte dat ik een beetje beter zou worden na zes maanden niet verder te rennen dan 3,5 mijl.

De trainingsnotities lieten me echter zien dat het me meer dan een minuut langer kostte om vorig jaar dezelfde route te doen, dus (en dit is het verleidelijke lot) hopelijk ga ik mijn 10K-tijd van 57.17 van vorig jaar verslaan. Vingers, tenen en al het andere gekruist.

Ooit een nummer gehad dat je ergens anders aan herinnert? Wat dacht je van een nummer dat je meteen naar een andere gemoedstoestand brengt? Nou,Nike Cortez Damen dat is waar het deze week om draait. Liedjes die je ergens naartoe sturen. VAKANTIEJAMS!

Something Old: dit zijn nummers die minstens 5 jaar oud zijn. Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de muziekomzet gebeurt snel.
Something Current: dit zijn nummers die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Ik weet het, maar je moet me hier wat speelruimte geven.
Iets om te overwegen: dit zijn nummers die meestal niet op de radio te horen zijn en die mogelijk afkomstig zijn van artiesten waar je nog nooit van hebt gehoord of die je hebt overwogen om naartoe te rennen. Dit is de wildcardcategorie, kan oud of actueel zijn.

Ik hoorde dit lied voor het eerst in 2006 toen ik in Itali? was. Ik kan je niet vertellen wat het betekent en het kan me niet eens opzoeken. Ik hou van het geluid van zijn stem en het tempo Nike Air Max 180 Damen van het lied. Ik heb het in het verleden op mijn lange termijn plalist gebruikt en onmiddellijk overgebracht naar mijn allereerste marathon in Florence. Gek hoe een lied dat kan doen.

Afgelopen weekend ben ik naar huis gegaan en heb ik met de familie gesproken over hardlopen. Mijn directe familie heeft geen hardlopers, maar blijkbaar zijn er mogelijk genen in de familie.

Een van mijn ooms deed een paar keer de marathon van Londen en liep de eerste marathon van Berlijn nadat de muur was gevallen. Een andere oom vertelde een verhaal over hoe hij de plaatselijke scholen ooit een mijl van 40 mijl had gewonnen.

Ik weet dat topsporters (waarvan ik weet dat ik dat nooit zal zijn) een genetische aanleg hebben om goede afstandlopers te zijn en dat harde training alleen je geen Olympische medaille oplevert - je moet het ook in je www.chezlachassagne.fr genen hebben.

Dit vroeg me af of er een ‘gemiddeld runner’ gen is. Een die je lichaam in staat stelt om gekke afstanden te rennen zonder al te veel risico op blessures en door races te komen zonder op te geven. Vanaf nu zeg ik tegen mezelf dat het er is en dat ik het heb. De genetica staat aan mijn kant - nu hoef ik alleen nog maar de training te volgen.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]2 khách