vastleggen en hun motivatie

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

vastleggen en hun motivatie

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 4 27/11/19 10:27

Ik wilde wat boeken samenvatten die ik dit jaar al een tijdje lees. En omdat het einde van het jaar snel nadert, is er geen tijd zoals nu.

Het zijn niet allemaal nieuwe boeken, sommige zijn al een tijdje uit, maar ik ben er net aan begonnen ze te lezen (ik ben een snellere schrijver dan ik lees)Nike Air Vapormax Womens , maar ze zijn een beetje tijdloos. Als je op zoek bent naar een cadeau voor een hardloper, dan kunnen ze misschien wel de truc doen.

Ah, yoga! We weten allemaal dat we een beetje moeten doen om ons te helpen hardlopen, maar tijd vinden om naar een les te gaan is moeilijk en (vaak) duur. Hier komt Erin te hulp.

In plaats van een voorgeschreven routine te volgen, gaat het boek van Erin over het geven van de tools om te doen wat goed voor je is; om eventuele onevenwichtigheden te vinden en deze aan te pakken. Dus als je maar 5 minuten hebt, kun je die gebruiken om je te concentreren op de gebieden die een verschil voor je lichaam zullen maken.

Ik eet geen vlees, eet af en toe vis maar eet geen eieren. Ja, ik ben een afwijking. Dus als het gaat om boeken over eten, kies ik over het algemeen voor ‘vegetarische’ specifieke boeken omdat Adidas Nmd Womensik alle informatie of recepten over vlees oversla. Ik kreeg dit boek echter wel van de uitgevers en ik vond het interessant.

Renee is een sportvoedingsdeskundige die met Olympische atleten heeft gewerkt. Ze weet waar ze het over heeft en is goed gekwalificeerd om voedingsadviezen te geven. De eerste helft van het boek legt de basis uit van het voeden van je lichaam voor training en herstel en biedt suggesties voor een maaltijdplan. Er zijn 5 pagina's gewijd aan specifieke informatie voor vegetarische en veganistische atleten en een interessante 2 pagina's over de vrouwelijke hormooncyclus.

De tweede helft van het boek is gewijd aan recepten, waarvan ongeveer de helft vegetarisch, hoewel ik persoonlijk graag meer vegetarische hoofdmaaltijden had gezien.

Mijn vriend Liz kocht dit vorig jaar. Ik heb het hardback-probleem, maar het Nike Air Max Tn Womens zit niet in de paperback die gemakkelijker te sjouwen is. Diana Nyad is een zwemmer waar je hopelijk van hebt gehoord, mogelijk door haar TED-talks. Ze zwom van Cuba naar Florida zonder haaienkooi. Het belangrijkste deel van haar verhaal is niet dat ze dat deed, maar dat ze verschillende keren faalde en bleef proberen. Ze gaf haar droom niet op. Ze heeft ook veel vreselijke persoonlijke dingen meegemaakt in haar leven. Het is een krachtig verhaal.

Ik kreeg dit van de uitgevers en heb het aan en uit gelezen. Becky is een universiteitssporter in de VS die een reisbeurs krijgt om een ??jaar door de wereld te reizen om verschillende lopende gemeenschappen te bezoeken. Ze reist naar Londen tijdens de Olympische Spelen van 2012, bezoekt Ierland en bezoekt dan enkele van de voor de hand liggende locaties voor het uitvoeren van bedevaarten: Nike Air Max Thea Mujer Ethiopi?, Japan, de Zwitserse Alpen, en ook enkele minder voor de hand liggende.

Becky heeft een prettige, gemakkelijke schrijfstijl en je krijgt een idee van de mensen die ze tijdens haar reizen ontmoet. Ze is ook ge?nteresseerd in eten, dus elk hoofdstuk eindigt met een recept uit de cultuur en hardlopers die ze is tegengekomen.

Het is tijd voor deze uithoudingsloper Adidas Zx Flux Uomo om wat snelheid te werken ... en wat is een betere manier dan om Sayonara te zwaaien met Mizuno. Zien? Zie wat ik daar heb gedaan?

Op 5 juli brengt Mizuno de langverwachte Wave Sayonara-schoen uit. Je hebt ze misschien gezien op Twitter of instagarm met de hash #wavesayonara. Ik heb ze een week of zo gehad en heb er al een paar trainingen in gehad. Allereerst, hou van de kleuren. Ik ben helemaal voor heldere, kleurrijke schoenen, dus deze waren precies in mijn Nike Air Max Command Herren steegje. Ik ben dol op het patroon over de hele neus en langs de zijkanten.
Banning

 
Bài viết: 893
Ngày tham gia: Thứ 6 28/06/19 13:24
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]33 khách