Een week na mijn eerste Nike Air Max 90 Mujer poging van 50 mijl en ik was nog steeds niet over de irritante jeuk op de achterkant van mijn arm waar een wesp me op de baan had gestoken. Ik was ook niet klaar om de race niet af te maken.
Als ik terugdenk aan hoe ik me voelde voor de Trail Animals Race Club (TARC) Fall Classic, voelde ik me meer dan goed. Ik zou zelfs uber goed zeggen. Ik voelde me niet alleen voldoende getraind, ik had het gevoel dat ik de mooie plek had bereikt dat ik genoeg Nike Air Max 97 Damen kilometers had gerend om me voorbereid te voelen, maar niet te veel kilometers om me beverig en ziek te voelen. In de weken voorafgaand aan de race liep ik tussen de 50 en 65 mijl per week en voelde ik me sterk, kalm en zelfverzekerd. Dit is niet mijn gebruikelijke M.O. dan ook. Beste plannen en een volledige werklast, samen met kinderen, huis, echtgenoot, enz. Ontsporen meestal mijn al te robuuste trainingsdoelen. Maar deze keer voelde ik me klaar, getraind en vastberaden, totdat ik de cutoff naar de laatste lus in de 50 mijl race met 2 minuten miste.
Ik blijf de argumenten in mijn hoofd bespreken waarom ik de cut-off heb gemist, had ik harder kunnen pushen? Ja. Zijn de rails ergens losgeraakt? Jazeker, maar waarom? Twee minuten? Ik heb het niet zo graag gewild. Ben ik een bedrieger? Een grote nepper? Iemand die een groot Nike Air Pegasus 83 Femme spel praat, maar die geen echte hardloper is en nooit was? Wat de f? Is dat waar dit echt over gaat? Ik kan dit niet echt denken. Ik voltooide en rende 41 mijl. Misschien was het te langzaam voor die race, maar snelle wiskunde voegt nog steeds toe dat ik vier 10,3 mijl loops, op paden, in minder dan 15 minuten mijl in 85 graden hitte liep. Welke, ik snap het, dit is NIET snel, maar ik weet ook niet zeker of het afgesneden materiaal is. In die hitte moest ik eigenlijk consequent stoppen bij de hulpposten om op de hoogte te blijven van mijn hydratatie en tanken.
Wat trouwens de vrijwilligers van het hulppost mijn hele race-ervaring hebben gemaakt. Ze zorgden niet alleen super goed voor iedereen, maar ze hadden ook moordende muziek en straalden een sereen gevoel voor humor uit, wat me hielp afleiden van de niet-sensuele daad van Nike Air Pegasus 83 Damen steeds opnieuw dezelfde loops uitvoeren. Dezelfde vrijwilligers waren de hele dag op het boshulpstation en elke keer als ik aan tafel kwam, vroegen ze me wat ik nodig had. Oogcontact, goed snoep en gelach is behoorlijk krachtig spul als je letterlijk in cirkels rent. Hun awesomeness heeft me geaard en me geholpen om me verbonden te voelen met iedereen in die race. Daar gaat het eigenlijk om.
Ze kunnen je inspireren. Een van de leuke dingen van de Nike Cortez Womens coaches die ik ken en / of waarmee ik heb samengewerkt, is dat ze totale badasses zijn. Jess Mullen heeft 42 races van 100 mijl of langer ge?indigd en heeft in veel van deze wedstrijden geplaatst. Jessica Kelley organiseert ongelooflijke, zelfvoorzienende backcountry-avonturen en races in Alaska (in de winter!) Alison Naney houdt ervan om de Pacific Northwest te verkennen en leeft voor Nike Air Presto Womens de meest fantastische route die ze kan vinden. Al deze dames zijn gelijke delen atletische coach, therapeut en backcountry goeroe, en ze inspireren mij om de beste te zijn die ik kan zijn.
Als u nog steeds niet zeker weet of het werken met een coach geschikt is voor u, chat dan met iemand anders die is gecoacht. Mond-tot-mondreclame is een geweldige indicator voor de coachingervaring. Ik zou ook aanbevelen om een ??vergadering of telefoongesprek Nike Roshe Run Womens met een potenti?le coach op te zetten om uw vragen, doelen, hun coachingsstijl en prijzen te bespreken. Veel coaches hebben verschillende pakketten beschikbaar die in prijs vari?ren, dus er zijn opties voor verschillende budgetten. Als ze een goede coach zijn, verwelkomen ze een 'interview' omdat ze er ook voor willen zorgen dat het voor iedereen geschikt is.