jours odieux où votre visage

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

jours odieux où votre visage

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 24/12/19 13:56

Ik heb ook een heel wiel kaas gegeten ... (maak deze zin af in de opmerkingen als je weet waar ik het over heb.) En deze romper maakt me gewoon blij, dus ik denk dat ik het in een andere kleur moet kopen!
En toen was het tijd voor mijn Nike Air Vapormax Femme favoriete deel van elk Hamptons-weekend! "Meeting House" en vervolgens Talkhouse! Technisch gezien is Meeting House nu Wolffer Kitchen, maar wat dan ook. Het eten is lokaal, seizoensgebonden en meestal behoorlijk gezond. Wat geweldig is, want de hoeveelheid wijn die we dronken ... niet? (Eerlijk gezegd, na een ziekenhuisopname, enz., Heb ik drastisch minder drinken en was ik trots op mijn consumptie die nacht: meer dan normaal, maar nog steeds een verantwoordelijk bedrag voor mij, relatief.)
We hadden onze kenmerkende espresso martini's en gingen naar Talkhouse. Ik ben 35, en dit is de enige plek waar ik in de rij zal wachten en een cover zal betalen, maar Hallo Brooklyn, onze favoriete coverband, speelde, dus ...

Dus ja, we hadden wat plezier. In tekenen van verantwoordelijke volwassene Theodora, was ik vóór 8, helemaal niet Nike Air Max Tavas Womens kater en gestookt voor een surfles! Ik wilde daar net zo lang surfen als ik daar was, en ik heb het eindelijk waargemaakt. We hebben een les gevolgd bij Corey's Wave, die ik voor 150% zou aanbevelen. Ze waren geweldig, en omdat we met ons vieren waren, konden we onze groep alleen laten zijn, wat super leuk was. Wat ik erg leuk vond aan hen op sommige van de andere scholen waar ik lessen uit heb getrokken, is dat ze je een beetje meer autonomie geven - andere scholen hebben bijvoorbeeld iemand die je helpt om op het bord te stappen om naar een instructeur te peddelen, die je dan naar een derde instructeur duwt, die de perfecte golf voor je vindt, je duwt en je vertelt wanneer je moet staan.

Inov-8 is een merk dat is ge?nspireerd op het hardlopen in het Verenigd Koninkrijk en brengt je hun lichtgewicht, ge?soleerde, winddichte schaal Nike Cortez Mens klaar om de onstuimige winteromstandigheden aan te pakken. Deze jas met halve rits maakt gebruik van Polatec's Alpha-isolatie en ook Pertex Quantum voor winddichte bescherming.

De AT / C Thermoshell heeft meer een ontspannen pasvorm, maar toch voldoende ruimte om een ??laag isolatie toe te voegen. Dit is een jas met halve rits, wat betekent dat er minder toegang is voor wind om door het ritsgebied te sluipen. Geloof het of niet, veel van je warmte kan naar buiten kruipen door ritssluitingen, maar ook als wind en water binnensluipen (tenzij de naad waterdicht is). Bovendien zijn er twee ritssluitingen die de mogelijkheid bieden om in secties te ventileren, of om volledig open te ritsen voor maximaal ademend vermogen zonder een open ruimte over de borst te hebben. De voorkant, achterkant en bovenkant van de mouwen zijn samengesteld Nike Air Max Zero Mujer uit de Polartec Alpha-isolatie en het winddichte schild van Pertex Ouantum. Sterk ademende stretchpanelen bevinden zich langs de zijkanten en onder de armen. De mouwen zijn afgewerkt met een elastische manchet om warmte binnen te houden en elementen buiten, samen met een duimgat voor degenen die ervoor willen zorgen dat de mouwen over hun polsen blijven. Er is een synchroon met mini-schakelaar aan de onderkant van de naad aan de rechterkant. Deze functie is superhandig voor de Adidas Zx Flux Femme dagen dat er wind in alle richtingen waait, of als je gewoon wilt voorkomen dat warmte ontsnapt. Er is slechts één zak met rits en deze bevindt zich op de buitenste linkerborst. Het bevat een gestikt gat voor een koptelefoonsnoer en over koptelefoon gesproken, aan de binnenkant van de kraag zitten kleine bungee-lussen om je koptelefoonsnoer door te Nike Air Pegasus 83 Herren voeren ... geen rondlopende snoeren of verloren oordopjes wanneer ze eruit springen.

De AT / C Thermoshell is absoluut uniek met zijn slimme ontwerp en goed uitgerust met een minimale hoeveelheid materiaal om u door elke vlaag koude dagen te helpen.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến5 khách