prodige du tennis qui change

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

prodige du tennis qui change

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 31/12/19 14:31

Allereerst willen we iedereen bedanken die een aanvraag heeft ingediend voor de Trail Run Adventure Grant gepresenteerd door Trail Sisters, Under Armour en CamelBak. We Adidas Superstar Womens hadden in totaal 271 inzendingen en het was op zijn zachtst gezegd moeilijk om het te beperken tot 6 awardees. Elke applicatie had een unieke missie en reden waarom het een fenomenaal trailrun-avontuur zou zijn ... we wensen genoeg subsidies voor iedereen. Voor degenen die niet zijn geselecteerd, hopen we dat je nog steeds je avontuur zult voortzetten, omdat het een levensveranderende ervaring kan zijn, of gewoon gewoon wat je nodig hebt om je passie voor het genieten van het buitenleven te vervullen.

Alyssa is al sinds haar klein meisje bezig met sporten. Ze groeide op met voetballen en lokale wegraces met haar vader. Op 19-jarige leeftijd begon Alyssa met ultrarennen en op 20-jarige leeftijd nam hij deel aan Ironman-races.

Alyssa is nu 33 en een professionele triatleet. Ze heeft 30 Ironmans voltooid, en meer dan 45 marathons Nike Air Max 90 Hombre en ultra-marathons. Hoewel ze van Ironmans houdt, heeft Alyssa een sterke nieuwsgierigheid naar andere soorten avonturen. Alyssa zegt: "Ik heb altijd een meerdaags wandelavontuur op mijn lijst met" to-do's "gehad, maar het waren inspanningen van mijn coach en ik had gedacht dat we ons zouden uitstellen totdat ik met pensioen ging uit de triatlon. Na vorig seizoen begon ik echter meer na te denken over het belang van "waarom niet nu?"

“Sommige avonturen hebben onstuimige stemmen die door de canyons van de ziel galmen en sommige roepen zachtjes, en krijgen geleidelijk je aandacht. De Grand Canyon Rim-to-Rim samen vorig jaar besturen was een van die luide, echo-y avontuurlijke stemmen. Als Midwesterners spreekt het ijzig gladde landschap van ons Grote Merengebied vaak in die rustige avontuurlijke toon. Na meer dan tien jaar wonen Nike Air Max 270 Damen op een steenworp afstand van het minst bezochte Nationaal Park in de VS, besloten Megan en ik uiteindelijk te luisteren naar dat waterige gefluister van Isle Royale. De laatste tijd zijn onze trailavonturen verschoven van alleen georganiseerde evenementen en trainingsruns in nabijgelegen parken naar hardlopen als reismotivatie om nieuwe en verder weg gelegen natuurlijke plekken te verkennen. Na het bekijken van de FKT-fora merkten we op dat de 42,2 mijl lange Greenstone Ridge Trail die langs de ruggengraat van Isle Royale loopt, geen FKT-poging van vrouwen heeft gemeld. Dus besloten we om de 3,5 uur durende veerboot van Copper Harbor, Michigan naar Isle Royale te nemen, de Greenstone Ridge Trail te volgen met minimaal fastpacking-uitrusting, kamp en een parallel pad terug te wandelen. ”

Maar toen ging ik vanavond en had een Nike Air Max 2017 Mujer geweldige tijd. Maar verder, kon ik voelen hoeveel sterker ik ben geworden in de afgelopen vijf jaar sinds ik deze les voor het laatst volgde. Het was op geen enkele manier gemakkelijk, maar ik voelde een sterkere kern (het schuilt daaronder, zweer !!) terwijl ik planken en lunges vasthield op dit ZEER ongelijke oppervlak dat bedoeld was om echt surfen na te bootsen.
Ik herinner me mijn benen EN het bord trilde de vorige keer toen ik mijn evenwicht probeerde te behouden, maar op een eind na een gesplitste longe-beweging aan het einde, hield ik het bord vrijwel stabiel zonder al te veel inspanning, wat zeker te wijten is aan een verbeterde kernsterkte.
Zou ik liever dunner zijn dan ik nu ben? Zeker. Maar een stuk sterker zijn is een verdomd goede troostprijs.

Maar serieus, als een tiener die naar de Olympische Spelen in mijn kelder Nike Air Max 270 Dámské keek en mijn eigen backbends en back walkovers oefende, voelde het alsof alles mogelijk was, dat als ik er gewoon aan bleef ...
Ik had duidelijk niet zoveel talent, maar er zijn twee sporten die me als kind / tiener zoveel vreugde brachten: gymnastiek en tennis.
En dankzij het wonder van de Olympische Zomerspelen heb ik het verlangen naar beide kunnen stillen.
Ik Nike Air Max Tn Damen ben ook de laatste tijd aangetrokken tot boeken over deze sporten - de laatste twee boeken die ik heb gelezen:
The Singles Game van Lauren Weisberger: een boek over een jong tenniswonder dat van coach verandert, om haar hele leven te veranderen.
You Will Know Me, door Megan Abbott: deze was GOED. Het begint zich te concentreren op het verhaal van een jong gymnastiekfenomeen, maar dan heeft het een TWIST. Ik kon het niet zo ver leggen dat ik zat te wachten op een vriend die het las en sprong toen ze de bar in liep, ik was zo verdiept. (OK prima, ik ben ook gewoon heel springerig.)
Een vriend en ik bespraken geluk dit weekend, en wat ons gelukkig maakte toen we jonger waren, toen het leven eenvoudiger was. Voor mij was het zowel tennis als gymnastiek. Ik heb gymnastiek gedaan vanaf de leeftijd van 5 - 15 jaar. Ik was nooit Nike Air Pegasus 83 Mujer geweldig, maar ik heb er echt van genoten en was blij om het als een terugval te hebben toen ik het tennisteam niet mijn eerstejaarsjaar maakte.
Tennis echter. Vanaf het moment dat ik op 10-jarige leeftijd een tennisracket pakte, werd ik HOOKED en tot op de dag van vandaag ben ik in totale rust op de tennisbaan, denkend aan mijn volgende shot, waar ik moet staan. Ik was verpletterd toen ik naar een liefhebber district voor de middelbare school verhuisde en het team niet bereikte, waarbij ik meisjes probeerde uit te proberen die privélessen hadden gekregen sinds ze in de baarmoeder waren. En hoi, elke sport waarbij dit meisjesachtige meisje een rok mag dragen ...
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến5 khách