Ik heb een halve marathon Adidas Superstar Womensingelopen en deze keer zal ik het voltooien. Er is gewoon een kwestie van training in de weg zitten. Een van de grootste problemen bij het opzetten van de training (nou ja, na mijn eigen uitstelgedrag) is het weer. Naast een vakantie van drie weken en een verkoudheid die niet zou verdwijnen, verwijt ik het weer dat ik niet heb deelgenomen aan de halve marathon die ik deze maand had moeten doen.
Dat is nu allemaal verleden tijd en ik heb van de ervaring geleerd en daarom ben ik in oktober een halve marathon begonnen. Nu heb ik de langere dagen van de zomer en het betere weer om me te helpen alle kilometers in te leggen die ik moet doen om me de 13,1 mijl lange koers te geven.
Ik heb ook een halve marathon gekozen, thuis in Peterborough, waar ik een gezin klaarsta om naar verschillende markeringen rond de route te worden gestuurd Adidas Zx Flux Womens om me op te vrolijken (of me in ieder geval beschaamd af te maken). Ondersteuning, ik heb me gerealiseerd van het doen van de 10k, is belangrijker dan ik dacht.
Ik werd jaloers op de hardlopers die mensen hadden om ze op te vrolijken. Maar meer dan dat, ik vond het onbeleefd om niet alle andere hardlopers te plezieren. Dus mijn juichende team zal worden gestuurd met instructies om mij te ondersteunen evenals elke andere arme ziel die er behoefte aan heeft om een ??Nike Internationalist Womens boost te krijgen.
Deze week heb ik rusten zoals conventionele lopende wijsheid zegt dat voor elke mijl die je in een race loopt, je een dag vrij moet hebben om te trainen, en dat is moeilijker geweest dan je denkt. Nu, ik weet dat het klinkt alsof rusten het deel van de training zou zijn dat het meest geschikt is voor een titelloos 'Lazy Girl', maar dat is het niet,Nike Air Max 2017 Femme en hier is waarom ...
Luiheid is voor mij althans een vorm van rebellie en opstandigheid, mogelijk omdat mijn eigen luie ambivalentie ten opzichte van lichaamsbeweging werd gevormd tijdens de gymlessen op de middelbare school. Ik haatte gedwongen oefeningen en geloof nog steeds dat er niets goeds van kan komen.
Door te kiezen om niet deel te nemen en manieren te bedenken om vrijgesteld te worden van lichaamsbeweging, rebelleerde ik tegen het systeem, tegen sociale Adidas Nmd Mujernormen en tegen zweet! Dus afgedwongen inactiviteit is net zo slecht als gedwongen activiteit en mijn niet-handelen deze week geeft me geen enkel gevoel van rebellie dat een vervalste brief van mijn moeder me gaf terwijl ik op de bank zat te kijken hoe mijn klasgenoten de pieptest deden.
Ten tweede, de verboden vrucht smaakt altijd zoeter. Waarom smaken chocolaatjes Adidas Superstar Hombre en cakes zo goed? Anders dan de hoeveelheid suiker en verzadigd vet die ze bevatten? Omdat ze 'ondeugend' zijn. Waarom is het heerlijk om de hele dag in bed te liggen als we een 'sickie' hebben getrokken, maar ik voel me gedwongen om iets nuttigs te doen met een vakantiedag? Het trainen van een dagtraining (hoewel besmet door de schuld die ik zou moeten oefenen) is toegeeflijk en ondeugend, terwijl 'rustperiodes' minder bevredigend zijn.