Al jaren heb ik commentaar geleverd op de populariteit van de Converse Chuck Taylor basketbalschoenen. Hoewel veel van mijn collega's zeiden dat ze slecht voor je voeten waren, waren mijn gevoelens het tegenovergestelde. Zoals je weet, is de literatuur gemengd in termen van wat we zouden moeten dragen op onze voeten voor hardlopen. Nieuwere studies ondersteunen het gebruik van minder kussen en stabiliteit waardoor de voet kan werken zoals hij bedoeld was. Ik heb altijd geloofd dat de originele Chuck Taylors populair waren omdat ze geen ondersteuning en kussen hadden en gebouwd waren op een eenvoudige platte zool zonder hakhoogte. Ze bleven deze Nike Air Max Command Heren manier voor JAREN! Tot nu. Converse heeft de Chuck Taylor geüpdatet met een Nike Lunarlon-orthese binnenzool (voor zover je niet wist, Nike bezit Converse).
Het heeft hartslag-tracking op basis van de pols, biedt u belangrijke statistieken van elke training en een prestatiewidget die uw voortgang bijhoudt terwijl u traint en fit wordt. Net als de Forerunner-serie, is de Fenix ??5 verbonden met je smartphone, heeft het mogelijkheden om te delen, en heeft hij dezelfde GLONASS-satelliet en GPS, zodat hij werkt en weet waar je ook bent, ongeacht hoe ver van het netwerk.
Dit horloge is verkrijgbaar in verschillende maten voor elke pols, heeft een lange levensduur van de batterij en is waterdicht tot 100 meter, waardoor het een van de beste is voor watersport en activiteiten. Het heeft een helder kleurendisplay met een hoge resolutie Nike Air Max 270 Uomo voor eenvoudig lezen terwijl u onderweg bent, en uitwisselbare polsbandjes die bij uw stijl passen.
De Fenix ??5 houdt uw training, prestaties en herstel bij met de trainingsstatus, een monitoringtool die uw recente trainingen en prestaties analyseert om u te helpen bepalen of u te veel of te weinig traint, en helpt u ervoor te zorgen dat u klaar bent om te racen, zoals en analyseert je pas, vorm en cadans.
Wat dit horloge echt onderscheidt van de rest, zijn de mogelijkheden voor meerdere sporten, niet alleen zwemmen, fietsen en hardlopen. Het heeft functies voor het volgen van trainingen voor sta-paddle-boarding, roeien en andere peddelsporten, tracking-slagtelling, snelheid en afstand per slag; ski?n en snowboarden, trackingsnelheid, afstand, verticale daling, runtime en automatisch pauzeren tijdens het gebruik van de lift; Nike Air Max 90 Herren en golfen, tracking yardage naar de achterkant, voorkant en midden van de green, stat tracking, en meer.
Dit horloge is net zo aanpasbaar als de Forerunner-serie, dus u kunt eenvoudig een horloge hebben dat bij uw persoonlijke stijl past.
Opgewonden om te vertellen dat we een langlaufprogramma hebben opgezet voor de basisschoolleerlingen van Copley School in Copley, Ohio. We hadden een geweldige opkomst van bijna 100 kinderen, maar helaas moesten we het programma afsluiten voor 60 studenten om ervoor te zorgen dat we voldoende hulp hadden voor coaching !!!
Onze eerste training vanavond ging heel goed en dank aan alle ouders en vrijwilligers voor coaching.
Onze oprichter heeft er twee jaar over gedaan om dit aan de gang te krijgen en ik ben vereerd om te helpen en bij te dragen aan het trainingsprogramma. Hieronder staan ??de Nike Air Pegasus 83 Donna PDF-bestanden voor enkele van de hand-outs die we gebruiken voor dit jaarprogramma. De training is opgesplitst in groepen voor de eerste en tweede klas, de derde en vierde, en de vijfde en zesde. De programma's zijn niet compleet voor de 10 weken maar geven iedereen die ge?nteresseerd is in het starten van een programma zoals we een voorbeeld hebben gegeven om voorbij te gaan, omdat er niet veel informatie is.