nascondermi nella mia memoria

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

nascondermi nella mia memoria

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 6 10/01/20 10:25

Ik hou van fitness. Ik hou echt van proberen ... alles Nike Air Vapormax Mens wat ik kan. Daarom heb ik CrossFit geprobeerd, maar besloot dat het nu niet voor mij was.

Ik hou van boetieklessen en probeer er zoveel als ik kan. Ik heb echt het geluk dat deze blog en mijn werk me de kans geven om er veel gratis te proberen, maar er zijn ongeveer één fantastische fitnessstudio's in NYC en ik zou ze allemaal blut kunnen proberen, zelfs met die afspraken.

En omdat 2014 duidelijk het jaar is dat ik me niet aan één ding kan houden ... besloot ik ClassPass te proberen. Als je er niet bekend mee bent, is het $ 99 / maand voor zoveel lessen als je kunt. Vroeger stond ik hier sceptisch tegenover (om eerlijk te zijn weet ik niet meer waarom), maar onlangs besloot ik dat ik het echt moest proberen. Mijn collega Amanda doet het en ik raakte echt ge?ntrigeerd door te horen over alle coole lessen die ze probeerde.

Dus Nike Air Max 2017 Damen heb ik vorige week mijn geld overhandigd om het eens te proberen. En tot nu toe vind ik het leuk! Als je bedenkt dat boetieklessen meestal $ 30 + zijn, als je naar meer dan 3 klassen gaat, ben je al meer dan gebroken. Je kunt niet meer dan 3 keer per maand naar een studio gaan (wat redelijk is voor de eigenaren van de studio's) en tot nu toe lijkt het erop dat je iets verder vooruit moet plannen dan je normaal gesproken zou kunnen doen om een ??aantal lessen te volgen, maar ik gebruik het als een manier om nieuwe klassen te vinden. De laatste keer dat ik keek, probeerde ik het te gebruiken als een manier om goedkoop naar mijn favorieten te gaan, en dat is niet echt waar het voor bedoeld is.

Ik hou van sporten en actief zijn, maar ik ben fundamenteel lui en verwacht dat 94% van deze lessen 's ochtends zal zijn, wanneer ik over het www.chezlachassagne.fr algemeen niet in de metro ben om te sporten, dus 99% van de lessen probeer ik (tenminste gedurende de week) zal waarschijnlijk in Chelsea / Flatiron zijn. Dat is prima, want er zijn hier zoveel studio's. #nevermoving

De eerste klasse die ik Nike Air Pegasus 89 Mujer probeerde was Fusion Ride bij BFX Studio. Ik had er veel over gehoord, maar wist niet veel anders dan dat het vrij dicht bij me was.

Als mensen erachter komen dat ik betaal om 50 mijl te rennen en het leuk te noemen, schuiven ze mijn naam meestal heel snel in de kolom 'gekke vriend', maar dat komt omdat ze het niet begrijpen. Ze hebben nog nooit de vroege ochtendzonsopgang betrapt door de boomtoppen gluren om ze bij mijl 15 te begroeten. Ze zijn nooit gestopt om op een 90-graden dag in een kreek te gaan liggen en voelden het koele water rond hun uitgeputte spieren stromen na 30 mijl te zijn Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme geweest in. Ze moeten de finishlijn van een van deze races nog overschrijden, nadat ze elk van hun demonen op die baan hebben geconfronteerd, en nog steeds de top hebben gehaald.

Hardlopen is meer dan alleen een hobby voor mij; het is mijn Nike Roshe Run Womens levensbloed, mijn gezond verstand, mijn meditatie. Als ik op mijn slechtst ben, ren ik hard om te verslaan wat me dwarszit. Als ik op mijn best ben, ren ik aandachtig om elke voetstap te waarderen. Ik kan echter niet zeggen dat dit altijd zo is geweest.

Ik heb nog nooit de typische 'hardlopers high' ervaren waar je over hoort. Hoe het plotseling je lichaam en geest overneemt en je dat euforische gevoel geeft. Ik heb het al een tijdje achtervolgd, ge?xperimenteerd met langere afstanden en mezelf harder geduwd dan ik dacht dat ik kon, allemaal in een poging om die "sweet spot" te vinden. Ik heb het nooit gevonden, waarvan je je kunt voorstellen dat het me erg gefrustreerd maakte. Ik hield van hardlopen, maar het bracht me niet de pure vreugde die ik op de gezichten van anderen kon zien.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến10 khách