Heb de laatste tijd geen goed doordachte berichten geplaatst. Ik heb veel schoenen getest en gewerkt aan enkele Nike Air Max Sequent 2 Donna nieuwe berichten en video's voor mijn website, die ook in mijn blog zullen verschijnen.
In de tussentijd zijn hier enkele gedachten die werden gedeeld met een vriend die lijdt aan plantaire fasciitis die vragen stelde over schoenen en orthesen om hun hielpijn te helpen oplossen.
Slechte vorm is onafhankelijk van schoenuitrusting. Iemand kan in beide soorten schoenen met een slechte vorm lopen. Alleen omdat je kussen, steunzolen en een stevige schoen hebt, wil nog niet zeggen dat je een effici?nt looppatroon hebt. De trend is dat mensen de neiging hebben om toe te slaan of op een uitgestrekt been te Nike Air Pegasus 83 Femme landen met hun zwaartepunt achter de voet, wat ineffici?nt is. Dit is moeilijker te doen met minder schoenen, maar je kunt nog steeds vastzitten in dat patroon. Dat is het hele idee om zonder schoenen te rennen. Het leert iemand licht en effici?nt te landen. Uiteraard loop je dan met een schoen aan, maar als je eenmaal een effici?ntere pas hebt ontwikkeld, ben je minder afhankelijk van de schoen. Dus als u een ineffici?nte manier van lopen heeft, draagt ??het dragen van een orthopedische en stijve schoen geen verschil. Het kan, maar er is geen wetenschappelijk bewijs om het te ondersteunen. Het is heel lukraak. Als schoenen de antwoorden waren op ieders probleem, zouden we deze epidemie van plantaire fasciitis en overmatig letsel niet zien. Overal raakt 27-70% van de lopers elk jaar geblesseerd.
Het shirt is 84% ??polyester en 16% Nike Air Max 1 Dámské elastaan Nike Air Pegasus 83 Mujer ??(spandex), dus het is zeer ademend en strekt zich goed uit. Het shirt maakt gebruik van de ClimaCool-technologie van Adidas die zorgt voor verbeterde ventilatie en vochtregulatie. Hoe goed is de ventilatie? Ik nam dit shirt op een 10 mijl lange bergloop in Acadia National park op een zeer zonnige 70F + (21C +) dag en kan zeggen dat het net zo goed of beter werkt dan een gewoon polyester shirt.
Adidas beweert dat het TECHFIT-ontwerp "de energie van je spieren concentreert om maximale explosieve kracht, versnelling en langdurig uithoudingsvermogen te genereren", maar ik heb geen merkbare extra kracht, versnelling of langdurig uithoudingsvermogen ervaren. Misschien verhoogt TECHFIT de prestaties van atleten met een bepaald percentage, maar ik zie de voordelen van TECHFIT als een marketinggimmick totdat Adidas studies publiceert.
Het shirt Nike Air Vapormax Damen ziet er cool uit. Het is ook niet alleen mijn mening, ik kreeg te horen dat ik eruit zie als een superheld terwijl ik hem draag. De verschillende hoekige stukken stof gecombineerd met trippy ogende afbeeldingen rond een hartslag Bluetooth-module doen je lijken op Tony Stark.
Ik was erg teleurgesteld over hoe moeilijk het was om dit shirt aan en uit te trekken. Het shirt heeft een interne band van stof rond de borst die de geleidende stukjes stof vasthoudt die op de hartslagmeter aansluiten. Deze interne band strekt zich niet zo veel uit als de rest van het shirt, dus je zit vast met het shirt gedeeltelijk aan je terwijl je je armen en borst beweegt door deze strakke stoffen band. Ik heb dubbel gebroken schouders en het lukt me nog steeds om een ??paar draden uit te trekken terwijl ik dit shirt aan of uit trek (gescheurde draden Nike Air Max Command Womens omcirkeld in de afbeelding hieronder). De band moet wel strak zijn, anders zal de hartslagmeter de huid niet zo goed voelen.