Toen we dichterbij kwamen, keek ik naar Rebecca en zei: "OMG, we zijn net naar Yankee Stadium gerend!" Wanneer je naar een plaats rent, voelt het meestal dichterbij dan de metro. Het kostte me ongeveer een uur om thuis te komen uit Yankee Stadium in de metro de andere nacht - misschien had ik gewoon moeten rennen?
Rebecca en ik zijn over het algemeen hetzelfde tempo, dus ze is geweldig om mee te rennen. Ze runt ook Marine Corps, waar ik erg enthousiast over ben. Het is ook leuk om met haar mee te rennen, omdat ze erg slim is over haar gezondheid en haar training (ze is ook een fysiotherapeut), dus ik heb het gevoel dat ik altijd iets leer dat van haar wegloopt.
Ik kom naar je toe schar in het midden van een geweldig weekend, maar ik wilde een beetje praten over de loop van deze ochtend voordat het verdwaald raakte in de shuffle van awesomeness.
Oorspronkelijk plan: 9 mijl, 7 op marathon doeltempo (9:09)
Gewijzigd plan na ongeveer vijf minuten hardlopen en een strak gevoel als Hell Legs: 7 mijl, 5 bij MGP
Ik geef toe, hoewel ik hard probeer te hardlopen en mezelf in de kou dwing, ben ik een totale weenie als het op regen aankomt en kies ik meestal voor een loopband als het regent. Ik ren liever bij ijskoud weer dan bij een beetje regen. Maar vanochtend, nadat ik tot 9 uur had uitgeslapen, sleepte ik mezelf naar buiten in de regen om wat kilometers te maken.
Halverwege de West Side Nike Air Max 2017 Mujer Highway voelden mijn benen niet losser en ik besloot om me bij 7 te houden in plaats van mezelf te dwingen om 9 te doen. morgen en mezelf pushen zou niet slim geweest zijn.
Ik heb een paar weken geleden een MGP-run gedaan, maar gezien het slechts 4 mijl was en twee badkamerstops omvatte, tel ik het niet en tel dit als mijn eerste echte MGP-run.
Ik heb onlangs tempo tempo gemaakt om 8: 30ish tempo dat niet erg moeilijk was, dus ik dacht dat ik het vandaag niet te moeilijk zou hebben - en dat deed ik niet, omdat het niet moeilijk was op mijn benen .
Het concept van een marathon doeltempo is zo dat je weet hoe je tempo voelt, zodat je het op een racedag kunt vasthouden.
Wel, kinderen, ik heb nog wat werk te doen om erachter te komen hoe het voelt. Mijn gemiddelde tempo was 8:58, 11 seconden sneller dan mijn MGP. Dit soort run is absoluut een mentale test van waargenomen inspanning.
Ik Adidas Yeezy Boost 350 Mujer dacht dat MGP zou voelen alsof ik sterk liep, maar niet probeerde snel te rennen, dus daar ging ik voor, een beetje te snel. Ik ervaar een gemakkelijke run om me als een jog te voelen, tempo's om te voelen alsof ik hard loop en intervallen om me vrij dicht bij sprinten te voelen.
Het lijkt erop dat mijn perceptie hier niet mijn realiteit is. Ik ben ge?nteresseerd om te zien of ik steeds beter word in het verbeteren van MGP tijdens de training.
Voor langere avontuurlijke runs, kun je beginnen met het overwegen om meer spullen mee te nemen in een fancy pack of hydratatievest. Hydratatievesten zijn meestal een minimalistische manier om water, snacks en lagen op een lange termijn op te slaan. The Trail Sisters Dames Hydratatievest Review of Hydratatievest - Unisex artikelen hebben geweldige aanbevelingen op basis van de volgende criteria:
Pasvorm en gevoel: sommige vesten Nike Air Pegasus 83 Womens zijn superlicht en voelen aan als een T-shirt, en sommige zijn substantieel en voelen meer aan als een rugzak (maar op een coole manier). Dit is volledig afhankelijk van de persoon!
Aanpasbaarheid: dit verwijst naar de verschillende riemen en bevestigingen waarmee u het pakket aan uw lichaam kunt aanpassen, evenals de inhoud in het pakket.
Hydratatieopties: vesten hebben meestal twee borstflessen die in de zakken aan de voorkant passen, of een blaas / vloeistofreservoir dat tegen de achterkant zit en een buisje heeft dat zich naar voren uitstrekt voor eenvoudig nippen.
Zakken: deze zijn net zo belangrijk in vesten als in jurken! Vesten kunnen enorm vari?ren op het aantal zakken, vari?rend van 2-4 (de minimalistische droom) tot talloze (voor organisatie duivels).
Trekking pole-opslag: dit zijn meestal geheime kleine lussen die ik voor het leven van mij niet kan achterhalen. Op de een of andere manier slaan mensen er palen in Nike Air Max 270 Dames op.
Aangezien pakketten drastisch kunnen vari?ren, kunt u het beste een paar uitproberen voordat u uw favoriet kiest. Collegale hardlopers kunnen leuk genoeg zijn om je de hunne te laten proberen voor een paar of twee, of je kunt ze soms passen in hardloopwinkels of bij REI. Zorg ervoor dat je de zakken vult om een ??gewogen vest te simuleren. Een leeg vest passen is geen echte fit-test, omdat je niet met een leeg vest op de paden rent. Mensen delen ook graag hun mening op Facebook, dus het vragen van een hardloopgroep kan een geweldige plek zijn om advies te krijgen over vesten (en andere spullen) of om iemand te vinden die misschien bereid is te delen. Vesten kunnen duur zijn, dus goedkopere opties zijn meestal beschikbaar op eBay, bij Running Warehouse of via merksites rond vakantieverkoop. Poshmark heeft vaak ook hydraterende vesten. Als je geen toegang hebt tot een vest, kun je ook een kleine rugzak met een heupband gebruiken, die het terugspringen van de rugzak helpt verminderen. Wat u ook kiest, zorg ervoor dat het goed past om schuren te voorkomen.