Iedereen kent de zware slagmannen als het gaat om vrouwen in de sport. Serena Williams. Billie Jean King. Simone Biles. Mia Hamm. Lindsey Vonn. We kunnen nog dagen doorgaan met praten over vrouwen die de top van de meest competitieve sporten ter wereld hebben gehaald. Maar ter ere Adidas Gazelle Femme van maart als Nationale Maand van de Vrouwengeschiedenis, vroegen we de medewerkers om een ??licht te werpen op sommige vrouwen die nog geen bekende namen zijn ... tot nu toe.
'Ik krijg niet zo veel worstelen als ik zou willen, maar Kelly Klein maakt dat ik een spaarrekening voor reizen wil maken om haar werk persoonlijk te gaan bekijken. Ik waardeer de tijd en moeite die ze besteedt om haar te onderhouden lichaam als de goed geoliede machine moet het in zo'n veeleisende sport zijn. Ze is de perfecte combinatie van talent en zelfvertrouwen - als de kenmerkende zet van iemand anders "The End of the Match" zou heten, zou het waarschijnlijk eigenwijs zijn. Naast een kracht waarmee rekening moet worden gehouden in de ring, heeft Kelly nog tal van andere talenten, waaronder zingen, muziek componeren en haar eigen worstelkleding maken. Adidas Yeezy Boost 350 Donna "
Gisteren ging ik naar Trader Joe's en ik was in een gezonde maar luie eter hemel. (Die op Nike Air Max 270 Dámské Union Square heeft meestal lijnen buiten de deur, dus je moet je mentaal voorbereiden voordat je daarheen gaat.)
Deze? Bevroren staal gesneden havermout met wat bruine suiker. (Maar niet veel - er is slechts 7 g suiker) Het duurt niet langer om gewone havermout te maken en het is veel beter voor je. Ik heb ook een deel van de bevroren bessen erin gegooid, omdat een meisje nooit genoeg antioxidanten kan hebben.
Ik had een ongelooflijk vullend ontbijt nodig omdat ik een drukke dag voor de boeg heb: wat werk vanmorgen, een run van 3 mijl, kerk (het is aswoensdag!), Een geheime bijeenkomst en een cocktailparty van de Junior League vanavond.
Veel hardlopers en wandelaars genieten het hele jaar door of bijna het hele jaar door van hun gekozen activiteiten, maar veel fitnessliefhebbers wachten liever de donkere / koudere maanden af Nike Air Vapormax Herren ??voordat ze hun buitenactiviteiten hervatten. Nu de zomertijd snel nadert, springen we snel vooruit en krijgen we een extra uur zon. Hoewel het waar is dat deze tijdverschuiving een paar weken van duisternis kan veroorzaken, genieten we 's avonds van meer daglicht. 'S Avonds is het sowieso doorgaans warmer dan' s ochtends, waardoor dit het perfecte moment is om weer van het buitenleven te genieten!
Spring met ons mee op 10 maart 2019 en breek uit uw winterse sleur met deze buitenactiviteiten die gemakkelijk in uw nieuwe "extra" uur daglicht passen.