Vaak gebruiken we hardlopen als een release. Het is tijd om na te denken, door complexe emotionele patronen te navigeren, om je af te vragen. Deze race zal fysiek het moeilijkste zijn dat ik ooit heb gedaan, en het komt emotioneel na een paar zware weken op de hielen.
Ik heb twee weken geleden ervaren wat Jenn een "Flu Taper" noemt. Toen het eindigde, en ik me voorbereidde om mijn training opnieuw te beginnen, sloeg het leven toe. Hoewel ik het niet kan uitwerken, sta ik toe om de dingen op te sommen die ik naar die startlijn zal dragen: 1) het verlies van een voormalige student aan zelfmoord, en de schuld die daarmee gepaard gaat, omdat hij er niet is voor dat kind; 2) het bijna verlies van een ander kind, onmiddellijk daarna, en de emotionele gevolgen van het kijken naar jonge mensen Adidas Zx 850 Hombre die het slachtoffer zijn van emotioneel misbruik; 3) wetende dat nog een andere student een medische reis zal beginnen die geen enkele jongere zou moeten doorstaan; 4) de moeder zijn van een tiener die heeft besloten dat hij klaar is om een ??man te zijn - klaar om op eigen benen te staan, buiten de bescherming van mijn huis. Deze laatste heeft me tot het punt van gevoelloosheid geschud. Het is een vreselijk gevoel om te denken dat je je eigen zoon hebt gefaald, te weten dat hij zal moeten vechten, vechten en twee keer zo hard moet werken, omdat hij heeft gekozen voor een misvatting over vrijheid boven de veiligheid van thuis. Er is geen manier om de dingen die ik voel te typen. Ik heb moeite met het overbrengen van gevoelens, omdat ik emotioneel belemmerd ben en bang ben dat uiting van zwakte sympathie zal opwekken, wat zout is Nike Air Max Sequent 2 Dámské in de wond van een toch al ondraaglijk gevoel van mislukking. Dus daar is het, in zwart en wit, de mooie en gebroken waarheid van mijn raceweek. In plaats van af te bouwen, probeer ik het gewoon bij elkaar te houden. Mijn stress is hoog en de motivatie is laag. Dus ik moet vechten.
Over 5 dagen word ik om 4 uur wakker om bij die startlijn te komen. Ik zal af en toe voor vreugde kiezen, omdat ik weet dat de enige manier om pijn te genezen is het delen van alle liefde die ik te geven heb. Ik vertrouw mijn coach en mijn mede-ambassadeurs en iedereen die van me houdt, en ik zal die race afmaken. Dan zal ik huilen om alle dingen waarvoor ik geen tijd heb gehad om te huilen. Ik zal helemaal kapot zijn. Ik zal uiteenspatten. Dan zal ik opnieuw opbouwen. Links, rechts, herhaal.
Wat draag je? Hoe verdraag je het? Wie zoekt u om uw last Nike Air Max 2017 Womens te dragen? Hoe kan ik helpen?
Bij tennis heb je extra bescherming nodig voor de toppen van je tenen; anders bent u een kandidaat voor de pijnlijke aandoening die bekend staat als 'tennisteen'. Dus Thorlos heeft extra vulling over de bovenkant en uiteinden van je tenen voor bescherming en comfort. Het is gepatenteerd en ontworpen met een padding met hoge dichtheid om de voet te dempen tegen schokken en slijtage veroorzaakt door snel starten en stoppen.
De TX-13 is de populairste tennissok van Thorlos. De unieke demping beschermt de voet tegen schokken zonder te omvangrijk te zijn. Deze crew sokken zijn ook uitstekend geschikt voor gravel spelen omdat ze voorkomen dat stukjes klei in je sok komen en je voet wrijven tijdens de wedstrijd.
Om deze redenen zal, afhankelijk van het deel van de voet dat moet worden beschermd, de vullingdichtheid vari?ren. Waar de schuif- en slagkrachten extreem zijn - meestal in de bal en hiel - zal de vulling dichter zijn om tegen die krachten te bufferen, waardoor de oorzaken van voetpijn en pijn worden verminderd.
De opvulling is ook bijzonder dicht waar uw voet piekwrijving of schuifkrachten ervaart. De badstof in Thorlos-sokken werkt als een systeem om de krachten die anders zouden optreden te verdrijven, wat vaak resulteert in blaren, pijn en druk.
In de loop der jaren hebben nieuwe en langdurige trouwe klanten gedeeld waarom hun ervaringen met Thorlos-sokken de beste waren: pasvorm, comfort, bescherming en lange levensduur. En daarom blijft Holabird Sports Thorlos steunen, omdat ze onze klanten ondersteunen en Salomon Mountain Speedcross 3 Uomo blijven zorgen voor de voeten van de wereld.