Det andra upps

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

Det andra upps

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 6 31/08/18 11:32

n mitt tidigare inl?gg Jag granskade Garmin Forerunner 610 GPS-klockan. En av mina klagom?l om klockan ?r att armbandet verkar vara d?ligt utformat och har en tendens att bryta av fr?n dess f?rankringsn?lar. Detta h?nde med mina, och jag v?ntar fortfarande p? en ers?ttare fr?n Garmin.
En Twitter-v?n f?reslog att jag provade valfri kardborreband, s? jag gick vidare och best?llde en fr?n Amazon. Vid l?sning av Amazon-recensionerna fanns det viss oro f?r stiften som Nike Air Vapormax Womens h?ller bandet p?, och det f?reslogs att k?pa en upps?ttning 19 mm fj?derstift skulle g?ra saker s?krare. Jag k?pte ocks? ett par av dem. Alla relevanta bitar har nu anl?nt, och ig?r kv?ll f?ster jag det nya klockbandet. F?rst trodde jag att jag hade fel band eftersom jag inte insett att du var tvungen att dra ut ett litet plastanker innan du installerade de Nike Air Presto Hombre nya som fanns med kardborrebandet (ankare ?r de lilla svarta plasttyperna p? bilden nedan). Efter lite f?rbanning och en snabb Nike Air Max 2017 Femme resa till YouTube best?mde jag mig f?r mitt fel och kom tillbaka till jobbet. Det f?rsta steget ?r att f?sta de nya ankrarna, vilket ?r ganska enkelt n?r du trycker / dra ut stiften och f?r alla delarna av det gamla bandet avl?gsnades (ett praktiskt verktyg ing?r i kl?mbandet). Jag b?r notera att verktyget i bilden nedan (taget fr?n Amazonas sida f?r Nike Internationalist Dames 610-remmen) ?r inte detsamma som den som faktiskt kommer med kardborrbandet, inte heller stiften. Kardborrbandet har 4 raka stift som inte har fj?dertips och verktyget har en enda avsmalnande punkt vid spetsen f?r att skjuta de raka stiften genom h?len. Mitt intryck av de ankare som f?ljer med kardborrebandet ?r att De ?r gjorda av ett h?rdare plastmaterial och Nike Air VaporMax Damen verkar mer h?llbara ?n de i slutet av den ursprungliga armbandet, som n?stan verkar gummiliknande och smidiga. Det tog Nike Air Max Classic BW Mens lite anstr?ngning att f? pinnarna att f?rankra dem och jag kan inte f?rest?lla mig att de kommer att lossna. Det andra upps?ttningen stift som ing?r i kardborrebandet tr?ngs genom en andra upps?ttning h?l i ankarna och genom en tyg slinga p? remmen f?r att h?lla den p? plats. Dessa stiften passade inte lika snyggt, och jag var orolig att de skulle glida ut Adidas NMD Mujer ?ver tiden. Det h?r var den upps?ttning fj?derstiften som jag k?pte separat in. De passar perfekt och poppar p? plats med det som k?nns som en fin, s?ker passform (anm?rkning, jag trodde initialt att fj?derstiften skulle anv?ndas f?r att f?sta ankarna, men de passar inte igenom den upps?ttningen h?l - detta ledde till ett annat f?rs?k att f?rbanna tills jag Nike Air Max 1 Womens t?nkte ut det). Nu n?r allt ?r monterat verkar bandet ganska s?kert och det passar bekv?mt. Jag brukade anv?nda kardborreband Nike Air Pegasus 83 Dames med mina gamla Timex stoppur, s? tyget bandet ?r inte ett problem f?r mig, men de brukar ta lite tid att torka efter att ha blivit v?t. Satsen kommer med b?de ett l?ngt och ett kortare band, jag valde det l?ngre bandet och det ?r n?stan f?r stort f?r min handled, s? jag misst?nker att det kommer att rymma de flesta. Hoppas detta band h?ller sig b?ttre www.lavolailles.fr ?n originalet!
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: Det andra upps

Gửi bàigửi bởi tam251014 » Thứ 2 22/04/19 1:33

tam251014

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến4 khách