var der spekulationer om

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

var der spekulationer om

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 5 29/11/18 14:31

Da Instinct 1.5 f?rst og fremmest modtog en kosmetisk opdatering til den ?vre, www.josielloyd.co.uk g?r jeg ikke i dybden med hensyn til pasform og funktion, da jeg d?kkede dem i min gennemgang af det oprindelige Altra Instinct, og ikke meget har ?ndret sig p? disse omr?der. I en n?ddeskal er Instinct 1.5 ekstraordin?rt rummelig i forfoden (t?nk Birkenstock eller Croc form - se billederne nedenfor), nul dr?be (16,5 mm stakkeh?jde uden inders?l, 3 mm og 5 mm indl?gss?le kommer med skoene) og meget fast underbenet . Dette er bestemt ikke en cushy sko, men jeg har k?rt tocifret enkelt-k?rt kilometertal i de oprindelige instinkter uden problem. Det er ogs? en ret stiv sko og l?ber lige omkring 10oz i st?rrelse 10, s? det er ikke en fjederv?gt. Men en god del af v?www.matthieugranier.fr gten kommer fra gummi yders?len med fuld d?kning, og derfor forventer jeg, at de vil v?re ekstremt holdbare. Som n?vnt er den store ?ndring her til den ?verste. Sammenlignet med originalen ser det nye instinkt simpelthen ud, og overdelen er b?de ?ndbar og meget godt Nike Air Max 97 Mujerkonstrueret. Komfort er fantastisk, og jeg f?r ingen hotspots, mens du l?ber i skoen. Hvis du vil have en super rummelig, fast, nul drop sko, der skulle vare en god lang tid, b?r denne sko v?re ?verst p? din liste. P? en side note har det v?ret rigtig interessant at se Altra udvikle sig som et firma og se hvor meget de har forbedret deres fodt?js tilbud i deres anden iterationer. Af alle de nye skoforetagender, der har dukket op de seneste ?r efter den minimalistiske b?lge, er mit v?ddem?l, at Altra har den bedste chance for at vokse til en stor akt?r i l?beskoen. Nike Air Force 1 Donne Virksomheden kender l?bere, og de har dyrket en gruppe n?sten fanatiske entusiaster (Altra Maniacs). Deres sidste form er faktisk unik p? markedet, og for den brede forfodede (er det et ord ???) de er et af de bedste fodt?jsmuligheder af enhver type derude. Derudover har de en stor serie sko, der skal frigives i begyndelsen af ??2013.
Jeg afslutter denne quasi-review med en mere historie. Jeg k?rte 4 miles i Instinct 1.5's tidligere i dag, mens du skubber min lille fyr i jogging Nike Air Max 95 Womens klapvognen. Vi stoppede for at afhente mine ?ldre b?rn p? deres skole i slutningen af ??l?bet, og mens vi var klar til at g? hjem en fyr gik forbi og sagde til mig "Hvordan kan du lide de nye?" F?rst havde jeg ingen idé hvad han talte om. "Ny hvad?" Svarede jeg. Han l?ftede sit bukseben og pegede derefter p? mine sko. Altra Intuition 1.5He havde den Nike Air Max 90 Mujer originale sorte instinkter. "Den nye Altras" sagde han, "Jeg elsker at Nike Air Max 90 Womens Pink l?be i disse." Synes at v?re en f?lles afst?else blandt dem, der har pr?vet dem. En bidragyder (tak Nick!) Til l?besko samfund p? Google+ delte et link i dag til en artikel p? Wired, der diskuterer tidligere Vibram USA CEO Tony Posts seneste projekt. Post fratr?dte sin stilling med Vibram i l?bet af sommeren, og p? det tidspunkt var der spekulationer om grunden til, hvorfor han besluttede at g? ned. Mit g?t var, at han, efter at have f?rt virksomheden under t?skobommen, vidste, at salget af skoene begyndte at afk?le, og han hoppede skib. En anden mulig grund til, at Post venstre Vibram er, at virksomheden er lidt af en kl?brig stilling, da de laver soler til andre m?rker (fx New Balance, Merrell), og for Nike Air Max 270 Femme at den virksomhed kan forts?tte, kan de heller ikke v?re en direkte konkurrent til disse m?rker p? fodt?jsmarkedet. Nike Air Max 90 Mens Camouflage Som f?lge heraf er de lidt indrammet til at lave t?sko, da de g?r mere traditionelle sko uden individuelle t?lommer, vil s?tte dem i den konkurrencezone og risikere deres eneste forretning. Hvis han ?nskede at innovere, hvilket det forekommer Post var ivrig efter at g?re, ville ophold hos Vibram virkelig have begr?nset hans muligheder.
Den tr?dte artikel angiver, at Post faktisk har v?ret op til noget, siden du forlod Vibram, selvom detaljerne er knappe p? dette tidspunkt. Hvad vi ved, er at han har startet et nyt firma kaldet Topo Athletic og har $ 5 millioner i venturekapital, der st?tter ham. Hvad ang?r hvilke produkter Topo vil udl?se, vil de f?rste tilbud blive afsl?ret p? Outdoor Retailer Show i januar. Wired ogs? citater Post som siger "Dette er ikke en anden t? sko ... Dette er helt anderledes
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: var der spekulationer om

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Chủ nhật 02/12/18 2:04

donguyen23

Được cám ơn: 0 lần

Re: var der spekulationer om

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 4 09/01/19 6:06

donguyen23