det Jag kunde inte ta mig till en

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

det Jag kunde inte ta mig till en

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 3 04/12/18 10:16

Jag trodde aldrig att jag skulle s?ga det h?r, men jag gick till en yogaklass idag. En riktig yogaklass, med mattor och musik och mantra, chanting och svett och allt du kan t?nka dig skulle g? med att g?ra yoga i en studio. Adidas Sambarose Mens Du ser, min fru Erin ?r en yogainstrukt?r och har varit en yogini i s? l?nge som Jag har varit en seri?s l?pare. Adidas NMD Mujer Hon k?r ocks?, men till idag hade jag aldrig g?tt till en yogaklass med henne. F?r att vara ?rlig, trots att hon anv?nde mig som marsvin f?r att f?rs?ka l?sa n?gra av hennes klassplaner, hade jag verkligen ingen aning om vad exakt det var som hon gjorde n?r hon l?mnade huset f?r att g? till en klass. Det var alltid sorts en svart l?da till mig - hon skulle l?mna huset, jag skulle titta p? barnen och hon skulle ?terv?nda n?gra timmar senare lite lugnare och mycket svettigare ?n n?r hon l?mnade. Fr?ga l?nge sedan gjorde vi en liten aff?r. Hon ?r en utm?rkt f?rfattare, och jag hade l?nge uppmanat henne att starta sin egen blogg. Hon har mycket kunskap att dela p? en rad ?mnen, men hon ?r ocks? mycket mer privat ?n jag Nike Air Presto Womens och hade motsatt min uppmuntran. Hon ?r inte s? bekv?m att s?tta sig d?r ute som jag ?r. Men hon ber?ttade f?r mig Nike Air Max 1 Womens att hon skulle g?ra det om jag gick till en yogaklass med henne. Tycktes enkelt nog - hon b?rjade skriva (hennes blogg ?r h?r, ?ven om hon skriver mycket mindre ofta ?n jag och mestadels f?r sig sj?lv), men ett ?r gick och jag hade fortfarande inte levt upp till slutet av fyndet. Varf?r ?r det det Jag kunde inte ta mig till en klass med henne? En stor anledning var planering - n?r hon g?r till yoga tittar jag p? barnen, och vi har aldrig gjort anstr?ngningar att f? en barnvakt f?r att vi ska kunna g? ihop. Den andra stora anledningen ?r ganska ?rligt jag - jag f?rest?ller yoga som en mycket andlig ?vning, och jag ?r inte allm?nt andlig typ. Dessutom ?r tanken p? att motverka min olexibilitet i de olika positioner Nike Air Presto Femme som Erin kan visa med l?tthet ganska skr?mmande minst sagt (framf?r framf?r andra erfarna ut?vare!). Jag ska erk?nna Adidas Superstar Womens att jag var generad f?r att ens f?rs?ka. V?l, mina f?r?ldrar var i stan i helgen f?r min sons f?delsedagsfest, och p? ett visst s?tt i svaghet l?mnade jag d?rren ?ppen f?r m?jligheten att jag skulle kunna g? till s?ndag morgon klass med henne. Det h?r ?r hennes favoritklass i veckan eftersom det l?rs av studion?garen, de sjunger p? f?rhand, och klassen ?r alltid v?lbes?kt. Jag passerade p? chanting-sessionen (barnsteg ...) och tr?ffade henne p? studion precis innan klassen b?rjade. Hon tog mig in i tr?ningsrummet - ett lugnande, ljust utrymme med bambu golvbr?dor och ljusgr?na v?ggar - och vi satt upp v?ra www.ronbell.co.uk mattor. R?tt d?dcentrum framf?r l?raren. Framf?r n?stan 30 andra ut?vare - rummet fylldes i kapacitet med Adidas NMD Womens m?nniskor som s?g ut som om de verkligen visste vad de gjorde. Jag var skr?mmad minst sagt!
Lyckligtvis ?r Erin mycket bra p? vad hon g?r, och jag kunde h?lla koll p? henne n?r vi gick igenom klassen - jag lyckades inte bli f?rlorad. Det faktum att hon har l?rt mig lite hemma hj?lpte, och att vara en Taekwondo-ut?vare hj?lpte mig sj?lv med en del av balansen och utgjorde innehav. Men jag ?r inte flexibel, och det blev mycket tydligt. Jag ?verlevde, jag fick en bra tr?ning, och jag tyckte verkligen om det.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến7 khách