at vinde noget

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

at vinde noget

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 7 29/12/18 11:28

Jeg er en stor fan af New Balance MT10 og New Balance MT00 trail sko (jeg er ogs? i ?jeblikket testning af NB MT20v2 og kan lide det meget), men har konstateret, at de mangler beskyttelse, der er n?dvendige for at k?re p? nogle af de klumpede Adidas Ultra Boost Femme grusstier i n?rheden af ??mit hus. MT110 var en potentiel l?sning, men den medialt skr?nende s?l gjorde, at sko ikke var for mig. S?ledes er jeg glad for at se, at New Balance vil frigive en mere beskyttende Minimus trailesko - MO80 til m?nd og WO80 for women.Running Warehouse s?tter bare et blogpost om skoen med nogle billeder og specs. Skoen er 4 mm drop ligesom MT10, og har en fuld l?ngde kl?brig gummi Vibram yders?l. RW rapporterer, at "80'en er designet til at give en masse beskyttelse til en Minimus-sko." Startdato for MO80 / WO80 er januar 2013. Det har v?ret lang tid siden jeg har skrevet en racerapport, hvor hoved?rsagen er at Jeg har simpelthen ikke k?rt s? mange l?b i de sidste to ?r. Mit sidste l?b var tilbage i april i ?r, en 5k, hvor jeg l?b 19:20. P? grund af min mangel p? konsekvent tr?ning sidste vinter (m?ske Nike Air Max 95 Damskie under 10 mil uger) var jeg tilfreds med resultatet i l?bet af for?ret og sommeren og besluttede at s?tte et m?l om at Nike Air Max 90 Essential Femme banke min 4-?rige 5K PR (18: 51 i 2008) inden udgangen af ??dette ?r. Denne sommer har jeg taget min tr?ning til et andet niveau med 320 miles l?be i juli og august. Jeg begyndte at arbejde sammen med en tr?ner (Caleb Masland) i slutningen af ??juli, og har lavet nogle temmelig h?rde tr?ningsprakser i forberedelsen til Smuttynose Rockfest Half Marathon i slutningen af ??denne m?ned. Jeg har ogs? taget Taekwondo-klasser to gange om ugen siden januar, hvilket har v?ret en stor velsignelse for min stabilitet, balance og benstyrke. Dette fornyede engagement i h?rd tr?ning er allerede begyndt at betale udbytte, da jeg har haft nogle meget solide tr?ningsl?b i de sidste par uger. Jeg var begejstret for at teste mit fitness www.anbilazio.it i en 5K, og i fredags aften havde jeg chancen for at se, hvor meget forbedring jeg har lavet siden for?ret. Det Nike Air Max 270 Hombre venlige k?kken 5k er et ?rligt l?b, der holdes her i Concord, NH, og er en fantastisk begivenhed, fordi alle provenuet g?r til st?tte for vores lokale suppek?kken (det blev ?delagt i en ild et par ?r tilbage, og der er meget behov for midler til at hj?lpe genopbygningsindsatsen). Der er ogs? et enormt lotteri med masser af pr?mier, og l?bende deltagere har et meget godt skud p? at vinde noget. Selve l?bet er rimeligt fladt (kun bakke er en stor overk?rsel, som du skal g? over to gange), men der er mange omgange (se kort nedenfor), og en stor del er p? grussti og gr?s, der kan bremse tingene ned bit.Min m?l, der gik ind i l?bet, var at l?be kl. 19.00, og hvis jeg f?lte mig godt, troede jeg, jeg kunne f? skud p? en ny Adidas Eqt Support Adv Homme 5K PR. Vejret i starten var imidlertid midt p? 80'erne og fugtigt, hvilket tempererede mine forventninger lidt Nike Air Presto Hombre (jeg har en tendens til at k?mpe i varme og fugtighed). Ved startlinjen bem?rkede jeg, at noget var m?rkeligt i et af mine sko (adidas Hagio ). Det viser sig, at jeg glemte at s?tte soklen tilbage i min venstre sko, f?r jeg slog dem op, s? jeg havde ikke andet valg end at k?re l?bet med en kunstig benl?ngdeforskel (dum!). Da pistolen gik ud, faldt jeg ind i min s?dvanlige sub-6: 00 / mile tidlige race tempo (se tempo graf nedenfor) og troede jeg ville se, hvor l?nge jeg kunne opretholde det. Normalt holder jeg omkring en halv mil, f?r tempoet kryber op igen over 6:00, men ikke p? fredag. Running sub-6: 00 f?lte sig faktisk komfortabel for f?rste gang nogensinde, og jeg klogede fra den f?rste kilometer om 5: 54. Den gik lidt h?rdere i den f?rste halvdel af mile 2, is?r p? gr?safsnittet, og Jeg begyndte at f?le tempoet langsomt lidt Adidas ZX 750 Femme - jeg havde sat sig bag en gruppe p? 4-5 andre l?bere, og de syntes at v?re lige s? ber?rt af dette afsnit af banen. Jeg rallied lidt fra mile 1,5-mile 2 og lykkedes at f? tempoet tilbage under 6: 00 / mile for en str?kning, og derefter ramte overpasset, som bankede mig lidt tilbage (se de to toppe i tempoet grafen nedenfor - begge g?r op over overgangen). Vi var n?dt til at l?be op over overkanten, l?kke under den og derefter krydse over en anden gang tilbage i samme l?b - det var helt sikkert den h?rdeste str?kning, da det involverede to hurtige op og ned og en flok stramme drejninger.
Labi1995

 
Bài viết: 471
Ngày tham gia: Thứ 3 19/06/18 15:03
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: at vinde noget

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 4 09/01/19 1:59

donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: at vinde noget

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 7 16/02/19 16:40

donguyen23

 
Bài viết: 3219
Ngày tham gia: Thứ 2 09/07/18 12:35
Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần



Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi



Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến4 khách