lge min top pick i den

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

lge min top pick i den

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 2 07/01/19 14:01

Hvad jeg mest ?nsket om Brooks Pure Flow, og Nike Air Vapormax Femme hvad jeg bedst kan lide om Grit, er BioMoGo / DNA-skummeters?len. Running Warehouse rapporter stakken h?jde af Grit s?l som 21mm h?l, 16mm forfod (f?les mindre end 5mm drop til mig selv). S?len har en dejlig fornem f?lelse - ikke for bl?d og ikke for fast. Det k?rer Nike Air Max 2017 Femme rigtig godt p? b?de stier og veje. En interessant ting om s?len p? denne sko er, at den f?les lidt rockered - h?len er undersk?ret og skulptureret op (se billedet til venstre), hvilket g?r dette til en fantastisk sko til midfoot-forfodestrikere . Jeg er en stor fan af h?l geometrien p? Pure Project skoene, og ?nsker flere sko ville vedtage underskuddet design. Det er v?rd at bem?rke, at Brooks konstruerede s?len med en split t? (se nedenfor) - dette f?les ikke s?rligt funktionelt for mig, da splittelsen ikke Adidas ZX 750 Femme str?kker sig langt nok til at tillade meget uafh?ngig bev?gelse Adidas Falcon Mens af den store t?. Brooks Grit er fuld l?ngde og betydelig - gummi d?kker n?sten hele bunden af ??sko, s? holdbarhed kan forventes at v?re god. Lugs er ikke forf?rdeligt fremtr?dende, hvilket g?r dette til en god hybridsko, da du n?sten ikke m?rker dem, n?r du k?rer p?Adidas Superstar Womens veje. Min eneste klage over denne sko er, at yders?len virker meget d?rligt p? v?de, glatte overflader. Jeg bar Grit p? en 12 mile trail l?be med Nate, og han henviste til dem som Brooks Pure Slip. Jeg fandt det p? den h?rde m?de p? mit f?rste l?b i skoene - jeg krydsede en str?m og trak p? en v?d sten. Jeg mistede straks min fod og klev min ankel mellem to klipper - led en gash til min ankel og rev skoen ?verst i to pletter. Jeg har siden indset, at glidning ogs? er et problem p? v?de tr?broer. Jeg l?b langs Stowe (VT) BIke-banen i regnen, og hver gang jeg ramte en af Nike Air Max 95 Womens ??broerne, var det som at l?be p? en islap. Traction virker fint p? t?rre overflader selv, og d?mmer efter antallet af l?bere, jeg s? dem if?rt dem i Vermont 100 et par uger tilbage, dem, der satte i meget mere trail miles end jeg synes at tro, de er op til opgaven . Hvis jeg skulle v?lge min top pick i den letv?gts trail kategori lige nu, brooks grit ville helt sikkert v?re en contender (sammen med merrell mix master 2). Konkurrencen i kategorien forts?tter dog at varme op med sko som Saucony Kinvara TR og Inov-8 Trailroc 245, der bare rammer markedet. Men hvis du leder efter en sko, der h?ndterer b?de stier og veje godt, har den en lydh?r, fjedrende s?l, og den har en rummelig pasform (hvis du bytter ind inders?len), er Brooks Pure Grit et godt valg. Bem?rk, at jeg ikke accepterer betaling fra produktproducenter til anmeldelser Nike Air Vapormax Womens eller indl?g. Jeg accepterer heller ikke uopfordrede g?steposter. Jeg lejlighedsvis k?rer producent-sponsorerede produktgiverservationer til l?sere i forbindelse med gennemgangsposter, og jeg f?rer til og med indl?g sponsoreret af tredjepartsforhandlere (aldrig af produktproducenter). Jeg har tjent trov?rdighed ved at v?re helt ?rlig i mine anmeldelser og n?gter at g? p? kompromis integriteten af ??mine anmeldelser ved at acceptere monet?re betaling i forbindelse med dem. Jeg er glad for at underholde tilbud om at gennemg? produkter, men v?r opm?rksom p? at min anmeldelse vil Nike Air Max 2017 Womensv?re ?rlig og grundig - hvis jeg kan lide et produkt, vil jeg sige det, hvis jeg ikke g?r det, s? vil jeg ogs? sige det. Denne fremgangsm?de har v?ret meget vellykket for mig og v?rdsat af mine l?sere. Ogs? v?re opm?rksom p?, at jeg er meget selektiv om, hvad jeg Nike Air Max 97 Femme vil gennemg? - jeg sl?r ned langt flere anmeldelser end jeg accepterer. Jeg er mere tilb?jelig til at gennemg? produkter, som jeg ville k?be mig selv, og som nemt kan integreres i mit daglige liv og tr?ning. I betragtning af at Runblogger er et enmans show (selv om jeg nogle gange har venner med at gennemg? produkter for mig), er min tid begr?nset til at pr?ve produkter og skrive om dem - v?r ikke forn?rmet, hvis jeg afslutter dit tilbud af denne grund. Hvis du har et produkt, vil du gerne have mig til at overveje en anmeldelse,
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: lge min top pick i den

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 4 09/01/19 1:01

donguyen23

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến7 khách