beetje naar boven is gebeeldhouwd

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

beetje naar boven is gebeeldhouwd

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 4 23/01/19 14:24

Mijn runs in de Adios zijn voor het grootste deel best leuk geweest. De schoen is redelijk Nike Air Max 97 Femme licht (iets groter dan 8oz in maat 10), extreem stevig en voelt erg responsief. Het is ook een vrij stijve schoen, meer geschikt voor racen dan te gebruiken als een dagelijkse trainingsschoen, maar ik begrijp waarom dit een raceschoen is waar veel elite-marathonlopers voor kiezen. Het is een schoen die gemaakt is om snel te kunnen rennen. Ik kan zelfs het 9 mm-hellingsverschil als nuttig beschouwen om de kuitspieren een beetje te belasten tijdens een lange Nike Air Vapormax Dames race, vooral voor degenen die niet gewend zijn om in vlakkere schoenen te rennen. Dat gezegd hebbende, zou ik, gelet op een keuze, persoonlijk kiezen voor minder hakken dan wat de Adios biedt, met name voor training en elke race korter dan een marathon (ik gebruikte de Adidas Hagio voor een 5K een paar weken geleden en het werkte geweldig - de Hagio is momenteel mijn favoriete Adidas Arkyn Womens race-flat). De Adios is echter niet zonder nadelen. Het interieur is krassend en niet geschikt voor sockless hardlopen, wat geen dealbreaker is, maar gezien sommige van de geweldige bovenstukken die er tegenwoordig zijn, vind ik het verrassend wanneer een schoen ogenschijnlijk weinig aandacht schenkt aan het interieurgevoel. Mijn grootste probleem met de Adios is dat de toebox aan de voorkant te taps toeloopt. De breedte is goed bij de bal van mijn voorvoet, Nike Air Max 95 Femme maar vanaf dat punt loopt de schoen uit tot een zeer duidelijk punt, wat zorgt voor aanzienlijk scrunchen van de tenen, met name de kleine teen. Een halve maat gaan kan hierbij helpen, maar ik prefereer de vorm van de voorvoet van de Hagio boven die van de Adios (ik heb het gevoel dat de Adios ongeveer een halve maat kleiner is dan de Hagio, wat een deel van het probleem kan www.tomaszrozmus.pl zijn) . Als er één enkele factor is die de Adios uit mijn normale rotatie zou houden, zou de tapered toebox het zijn (een beetje verrassend voor mij aangezien ik dacht dat de hiel het probleem zou zijn) .Adidas Adios 2 HeelOne ding dat ik leuk vind aan de hiel van de Adios is dat de posterolaterale hiel slechts een beetje naar boven is gebeeldhouwd (zie foto links - het gebied onder het zwarte gedeelte van de tussenzool). Dat wil zeggen, het laterale deel van de hiel rust niet gelijk met de grond wanneer de schoen op een vlak oppervlak wordt geplaatst, en dit kan helpen om voortijdig contact van de hiel met de grond op de vlucht te voorkomen. Misschien heb ik genoten van de meesten over de Adios is eenvoudig dat, zoals hierboven besproken, het me heeft geholpen te bevestigen dat mijn loopvorm inderdaad is veranderd. Het feit dat ik Nike Air Max 2017 Femme in een schoen als deze kan lopen en de hiel niet afbreekt zoals ik vroeger deed, is enigszins bevredigend. Adidas Adios is geen schoen die ik zou aanraden aan iemand die op zoek is naar een goed grondgevoel, en het is geen schoen dat zal veel doen om vormverandering te bevorderen bij diegenen die op zoek zijn naar wat hulp van een miniem paar paar schoenen. Dat gezegd hebbende, zou Nike Air Max 97 Femme het een goede eerste stap kunnen zijn voor iemand die langzaam naar beneden wil overschakelen als ze de tapered toebox aankunnen. Het is ook een fatsoenlijke keuze als raceschoen voor mensen die al hun kilometers in meer traditionele 12 mm-dropschoenen doen - het is niet zo'n grote afwijking van wat ze gewend zijn als een flat met een lager differentieel. Voor minimalisten is er niet veel in deze schoen die aantrekkelijk zal zijn, maar dat is niet echt het Nike Air Span 2 Homme doelpubliek voor een dergelijke schoen. Voor mij voldoet de adidas Hagio aan mijn behoeften en past hij me beter dan de Adios, dus dit is waarschijnlijk geen schoen die in de toekomst veel actie zal zien. Dat gezegd hebbende, ben ik blij dat ik het aanbod heb aanvaard om dit uit te proberen.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: beetje naar boven is gebeeldhouwd

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 7 16/02/19 12:34

donguyen23

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: vinhphat11 khách