s inden for rammerne af det specifikke

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

s inden for rammerne af det specifikke

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 6 15/02/19 11:13

For et par uger siden blev der udgivet en unders?gelse ud af Daniel Liebermans laboratorium ved Harvard (for at give beh?rig kredit, forfatteren var Adam Daoud), der viste, at forfodsstrikere p? Harvard Cross Country-holdet havde halvdelen s? mange skader som h?lestregere. Jeg kommer ikke til at komme ind i detaljerne i unders?gelsen her, da det Nike Air Max 90 Femme Rose ikke er meningen med denne blogindl?g (hvis du vil l?se om det, skal du kigge p? Alex Hutchinson's gode sammendrag om Sweat Science). I stedet vil jeg gerne svare p? markedsf?ringsresponsen p? studiet af skoproducent Vivobarefoot. Kort efter at unders?gelsen blev udgivet, udarbejdede Nike Air Force 1 Femme Vivobarefoot en blogindl?g p? deres hjemmeside, hvori det hedder, at Harvard-studiet "beviser", at "barfodet er bedst. "Her er hvordan de s?tter det:
"Mens VIVOBAREFOOT har v?ret en troende i" Barefoot is Best "siden 2003, er der nu videnskabeligt bevis. Harvard Professor Daniel Lieberman har udgivet sin seneste banebrydende forskning: Foot Strike and Injury Rates i Endurance Runners: en retrospektiv unders?gelse. Unders?gelsen viser, at l?bere med en bagfodestrejke har n?sten dobbelt s? stor skade end dem, der forfodt strejke, en karakteristik, der Nike Air Max 90 Femme findes hos dygtige barfodl?bere. "I sidste uge fik jeg en email fra Vivobarefoot, der spurgte, om de kunne Nike Air Max TN Femme bruge nogle af mine optagelser fra NYC Barefoot Run for et stykke de s?tter sammen. Jeg svarede, at det var fint med det, som noget jeg l?gger p? YouTube er gratis og ?bent Nike Air Vapormax Femme for offentlig brug og deling, men advarede om, at deres fortolkning af Harvard-studiet var ukorrekt. Jeg skriver dette indl?g til dels for at g?re mine f?lelser opm?rksomme p?, at hvis min video viser sig i et markedsf?ringsstykke, der fejler resultaterne af en unders?gelse, vil jeg gerne have min holdning om emnet kendt.
Nu forst?r jeg linket Vivobarefoot fors?ger at lave her, men jeg f?ler ogs?, at intellektuel ?rlighed skal komme i spil. Harvard-unders?gelsen kiggede ikke p? barfodet, der l?b p? nogen m?de! Det s? p? kollegium p? tv?rs af landejendomme med sko og l?b i deres typiske form. Det kiggede ikke p? rekreative l?bere, der overvejer at skifte form fra en h?lstrejke til en forfodsstrike, hvilket er det, som de fleste mennesker, der k?rer i en Vivobarefoot-sko, ville fors?ge at g?re. Disse er meget forskellige Nike Air Max TN Donne situationer, og de typer skader, der sandsynligvis vil opleve af disse forskellige befolkninger, kan v?re helt anderledes. Desuden s?lger Vivobarefoot sko, de laver ikke deres penge af barfodet.
M?ske er det bare forskeren i mig, der bliver irriteret, n?r nogen h?vder, at et videnskabeligt studie "beviser" noget. Jeg har lagt i andre skovirksomheder for uhensigtsm?ssig markedsf?ring (for eksempel senest Brooks), og f?ler det vigtigt at holde en lignende standard for ethvert selskab, der g?r s?danne krav. Og jeg vil tilf?je, at jeg faktisk er almindelig b?rer af Vivobarefoot sko, ligesom min 6-?rige datter - jeg kan godt lide deres produkter og har brugt Vivobarefoot Aquas til at arbejde mere end nogen anden sko i l?bet af det sidste ?r. Men skoene kan st? for sig selv uden denne slags marketing tilgang.
Jeg vil ogs? tilf?je, at Adidas Ultra Boost Herren Harvard-studiet var et v?rdifuldt bidrag til den igangv?rende debat om form og fodt?j, men det skal fortolkes og anvendes inden for rammerne af det specifikke sp?rgsm?l, som det s?gte at l?se. Sp?rgsm?let var, om shod-s?dvanlige forfodsangrejere p? et kollegium p? tv?rs af landene udviser flere eller f?rre skader end sk?lh?lstrejdere. Lad os ikke udvide vores anvendelse af resultaterne for langt ud over det. Jeg havde en meget lignende reaktion p? denne smule markedsf?ring fra Vivobarefoot, og ogs? f?ler at de laver gode sko, s? det er en skam at der marketingafdeling skal g?re det h?rde s?lge og misrepr?sentere resultaterne af Prof. Leibermans unders?gelse. For mig er det sullies m?rket, s? opn?r det n?jagtige modsatte af den hensigt, men m?ske er de, der bekymrer sig om videnskabelig stringens, i mindretallet ... eller i det Adidas Superstar Femme mindste ser markedsf?rerne p? at antage det. Et element jeg ser afgr?de igen og igen igen i minimialist sko marketing er diagrammer af l?ber - h?len angriber ved landingspunktet mens over-stridding, og non-h?l angriberen med deres fod lige under dem eller ofte lige bag deres COM. Denne annonce g?r det, Inov8 har nogle markedsf?ring, der fors?ger at illustrere en progression, der har h?len til at forfoot strejke og g?r pr?cis det samme, og disse er ikke i det hele taget alene i dette.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: s inden for rammerne af det specifikke

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 7 16/02/19 9:31

donguyen23

Re: s inden for rammerne af det specifikke

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 7 23/03/19 14:20

Nâng cung chân mày
Đôi mắt là cửa sổ của tâm hồn” bởi mọi thứ trên khuôn mặt của mỗi người hầu như biểu hiện rõ nhất ở đôi mắt, vậy nên tất cả chúng ta nhất là chị em phụ nữ ai cũng muốn có một đôi mắt to và đẹp. Tuy nhiên có nhiều người sinh ra cảm thấy kém may mắn, thiếu tự tin khi sở hữu đôi mắt bé, mắt một mí… treo chân mày

Sử dụng các dụng cụ kích mí giúp đôi mắt trông to tròn hơn, nhưng các phương pháp này không mang lại hiệu quả lâu dài, thậm chí còn xuất hiện những biến chứng không tốt.
có nên nhấn mí không
Để khắc phục tình trạng này, phương pháp phẫu thuật làm mắt to hơn ( phẫu thuật mắt to ) hay còn được hiểu là “thẩm mỹ đôi mắt” đã ra đời và được nhiều nhiều người quan tâm.
Cắt mí mắt, lấy mỡ mí mắt, thẩm mỹ mắt to, lấy mỡ bọng mắt, nâng mí mắt, mở rộng góc mắt, thẩm mỹ mắt cười ...
nhấn mí mắt không phẫu thuật

Đây là dịch vụ tổng hợp nhiều phương pháp, kỹ thuật thẩm mỹ mắt khác nhau như: cắt mí mắt, lấy mỡ mí mắt, thẩm mỹ mắt to, lấy mỡ bọng mắt, nâng mí mắt, mở rộng góc mắt, thẩm mỹ mắt cười, thẩm mỹ mắt xếch...Tùy vào đôi mắt và nhu cầu của mỗi người, chúng ta sẽ được các cơ sở thẩm mỹ tư vấn phù hợp với mong muốn phẫu thuật của mình. Để đảm bảo mắt bạn nên được tiến hành theo phương pháp nào thì cần đến gặp trực tiếp bác sĩ để kiểm tra tình trạng mắt của mình, và được tư vấn kỹ thuật phẫu thuật mắt to phù hợp.
bấm mí và cắt mí khác nhau như thế nào

Đây không phải là phẫu thuật chữa bệnh cho mắt mà là phương pháp để làm hoàn thiện, làm đẹp cho đôi mắt của bạn hơn, nên chi phí cho mỗi gói phẫu thuật sẽ phụ thuộc vào dịch vụ phẫu thuật mà bạn chọn. Thông thường, ở các bệnh viện thẩm mỹ hiện nay chi phí gói phẫu thuật thẩm mỹ mắt thường dao động từ 10 triệu đến 20 triệu đồng đối với một dịch vụ thẩm mỹ.

thẩm mỹ viện Ngô Mộng Hùng có tốt không
donguyen23

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: tieuliphidao5 khách