I januar deltog jeg i et 3 dages kursus kaldet Nye Trends i Forebyggelse og Behandling af L?beskader. Kurset, ledet af fysioterapeut Blaise Dubois fra Quebec City, var en fantastisk oplevelse, og jeg anbefaler st?rkt at deltage, hvis du har chancen. Jeg har for nylig modtaget en email fra min ven, Kyle Roberts, der ejer Revolution Natural Running Store i Milwaukee, Wisconsin, og han informerede mig om, at han skal v?re v?rt for Blaise til endnu et 3-dages kursus i februar. Han spurgte om jeg ville v?re villig til at poste detaljerne og sprede ordet, og jeg er glad for at forpligte. Nedenfor
Nike Air Max Classic BW Dameser de oplysninger om kurset, som Kyle gav mig: Efter den enorme succes af kurset "Nye tendenser til forebyggelse af kv?stelser" i Nordamerika og i Europa, startede en international tur i 2
www.melanieo.fr 011. Det
Nike Air Max Classic BW Femme f?rste amerikanske kursus blev afholdt p? ?stkysten i januar 2011 har allerede lagt stor v?gt p? forbedret forebyggelse og behandling af skade. Internationalt har kurset ?ndret praktikken af ??hundredvis af sundhedspersonale. Bygget ud fra mere end tusind videnskabelige artikler og systematiske anmeldelser, stiller den sp?rgsm?lstegn ved mange nuv?rende praksis i behandlingen af ??b?de l?bere og ikke-l?bere. Med h?jkvalitets audiovisuelt materiale vil dette kursus integrere teorien og ud?velsen af ??en r?kke avancerede koncepter p? l?b. Det tre-dages kursus vil g?re det muligt for dig at behandle dine patienter effektivt, uanset om
Adidas ZX 700 Femme de er l?bere eller aktive i andre sportsgrene. Du vil forlade med kliniske v?rkt?jer som en dvd (l?bemekanik, demo?velser, opvarmningssekvens ...), en cd med et PDF-dokument (evalueringsark,
Adidas ZX Flux Femme ?velsesprogrammer, tips, l?bende programmer, ...) og en portef?lje der omfatter alle Kursets faglige indhold. Kurset er instrueret af en internationalt kendt l?rer og leder i l?bende medicin: Blaise Dubois er en fysioterapeut, der underviser ved Det L?gemiddelfag ved Laval University. Blaise har udviklet l?beklinikken Canada og har l?rt over 50 konferencer rundt om i verden. Hans engagement med det canadiske atletikhold har f?rt til, at han rejser rundt i verden og beriger sin viden og tilpasser sin kliniske tilgang. Der er ingen der kender forskningen bedre end Blaise, han kan n?vne specifikke unders?gelser efter navn, dato og forsker. Bare
Nike Air Force 1 Femme en hurtig indl?g for at meddele, at mit f?rste akademiske dokument om l?bende forskning er blevet offentliggjort i Journal of Sports Sciences - Titlen er "Footstrike m?nstre af rekreative og sub
Nike Air VaporMax Hombre elite l?bere i en langdistanceret road race." Forskningen i dette papir er baseret p? film, som syv af mine tidligere bachelorstuderende og jeg samlet tilbage i efter?ret 2009 p? Manchester City Marathon i Manchester, NH. Mine medforfattere er alle alumner p? Saint Anselm College, og deres navn er Erin Higgins, Justin Kaminski, Tamara Decker, Janine Preble, Daniela Lyons, Kevin McIntyre & Adam Normile. Papiret kr?vede en enorm m?ngde af ofte kedelig ramme-for-ramme analyse af godt over 1000 videoklip eller l?bende foot-strejker, og jeg krediterer dem alle med at demonstrere den vedholdenhed, der kr?ves for at holde det ud. Jeg ved,
Adidas NMD Mujer hvad de gik igennem, da jeg ogs? analyserede hvert enkelt af disse klip mig selv! Jeg h?ber, at dette papir i det mindste tilf?jer nogle nyttige oplysninger til den videnskabelige viden om l?bende
Nike Air Max 270 Femme form og biomekanik. Nu er det abstrakt, og jeg vil nok f?lge op p? et tidspunkt med nogle yderligere tanker. Jeg kan ikke sende PDF-filen i 12 m?neder p? grund af ophavsretlige begr?nsninger, men kan dele via e-mail, hvis du er interesseret.