jeg har om Distance Racer

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

jeg har om Distance Racer

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 2 01/04/19 11:00

De sidste par uger har v?ret en virvelvind for mig, og min bogf?ringsrate her p? bloggen har lidt lidt som f?lge heraf. Min seneste tur var en kort tur til Boulder, Colorado for at deltage i Newton Running's ?rlige retail topm?de. Newton Nike Air Max 95 Femme var venlig nok til at invitere mig til at tjene p? et panel, der havde til opgave at diskutere "en b?redygtig runner's elementer". Ud over mig selv inkluderede panelister Danny Abshire fra Newton Running, Blaise Dubois fra Running Clinic, Ironman World Champion og Ultrarunner Heather Fuhr, Dr. Ivo Waerlop fra topm?det Kiropraktik og Rehabilitering, og olympiske marathon guldmedaljer Frank Shorter. Hold ?je med mere p? denne diskussion, da jeg er ved at fors?ge at f? lyden op i et let tilg?ngeligt format.
En af fordelene ved at deltage i Newton-topm?det var, at alle deltagere fik et par Newtons kommende MV2 (udtalte MV squared) racing flad, som vil blive til salg n?ste m?ned (MSRP $ 125). Jeg l?rte hurtigt, n?r jeg ankom til Boulder, hvorfor folk anser det for at v?re en af ??de bedste steder for at k?re i landet, og jeg har mere end Nike Air Max 2017 Femme udnyttet min tid der ved at k?re omkring 20 miles over to dage (h?jdefor?gelse og h?jde var h?rde! ). Omkring 15 af disse miles var p? Boulder Canyon stien i MV2, og jeg har det godt med at dele mine f?rste indtryk af skoen (jeg vil opdatere med Nike Internationalist Femme yderligere tanker om n?dvendigt, da jeg akkumulerer flere miles). Newton har l?nge v?ret en promotor af hvad de minder om at henvise til som "naturlig l?b". I en n?ddeskal kan naturlig l?b bedst defineres som den formular du ville bruge, hvis du l?b barfodet - midfoot / forfod landing t?t p? midten af ??kroppens masse (blandt andet ). Alle Newtons sko er kendetegnet ved at have en forholdsvis lille h?jdeforskel mellem h?l og forfod, men indtil nu har de fleste af deres sko bevaret en ret tyk mellems?l (jeg har tidligere gennemg?et Newton Sir Isaac og Newton Distance Racer). Med MV2 introducerer Adidas Ultra Boost Femme Newton sin f?rste ultralette racing flad (<6 oz). I mods?tning til mange lejligheder er MV2 tro mod navnet p? kategorien ved at v?re en nul drop sko, hvilket betyder, at h?l og forfod er i niveau med hinanden, mens foden er inde i skoen (dvs. Nike Air Max 97 Femme ingen h?l l?ft). Jeg har ikke haft mulighed for at m?le den samlede eneste tykkelse endnu, men det kan sammenlignes med en typisk vej eller langrendsladning. Jeg har v?ret sp?ndt p? at pr?ve MV2 lige siden jeg havde mulighed for at se p? en tidligere prototype tilbage i januar, og fordi jeg har nydt at k?re i Distance Racer ganske lidt (som kun er omkring 2mm h?l-forfod drop). Alle Newton sko er pr?get af tilstedev?relsen af ??fremspringende lugs under forfoden. Forfoot lugs trykkes ned, n?r du kommer i kontakt med jorden, og slip p? pushoff - om det giver en meningsfuld pr?stationsfordel www.aquarillon.fr jeg ikke kan sige, men det er et nyt koncept. Et af de f? klager, jeg har om Distance Racer, er at fordi det kun har fire centrerede forfoot lugs, kan det v?re lidt sjusket, n?r man skifter retning. En af de store ?ndringer i MV2 er, at Newton har Nike Air Max 270 Womens fundet en m?de at tilf?je en femte sl?jfe p?, og lugsne i MV2 str?kker sig lige ud til s?lens kant p? hver side (se billedet nedenfor) - dette giver en meget mere stabil F?ler sig under forfoden end i enten Distance Racer eller Sir Isaac. En anden ting jeg kan lide om MV2 er at lugs ikke er s? fremtr?dende - de str?kker sig ikke s? langt ud fra skoens s?l. Dette g?r MV2 lidt mere behageligt at g? ind end de andre Newton-sko (walking i Distance Racer eller Isaac f?les som at g? over en fartbump med hvert trin). Resten af ??MV2's s?l ligner den af andre Newton sko. Mellems?len er lavet af Nike Air Max 90 Mujer samme materiale som andre Newton sko, hvilket betyder, at MV2 skal holde pudse bedre end EVA-baserede lejligheder (det vil ikke bryde sammen med gentagen kompression som EVA g?r). Der er gummi p? alle de rigtige steder, s? jeg forventer, at holdbarheden Nike Air Max 97 Femme ogs? bliver god (efter 15 miles kan jeg n?ppe opdage en scuff p? min MV2s s?l). S?len er ret fleksibel og kan b?jes og snoet med relativ lethed. Den ?verste af MV2 er meget minimal og best?r af et syntetisk net, der tr?kker vejret meget godt. Netv?rket er lidt ridset i pletter, og jeg har ikke pr?vet at l?be t?rt i dem endnu, s? ingen kommentarer til det endnu. Bortset fra en meget fleksibel h?lt?ller er der ingen strukturelle elementer i det ?vre. Ud fra et udseende bevarer den ?vre den lyse farve af andre Newton sko, og farvevarianter er i v?rkerne (se sort / gul version nederst i Adidas NMD Femme posten).
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến4 khách