og har aldrig bedt om noget til gen

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

og har aldrig bedt om noget til gen

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Chủ nhật 28/04/19 10:32

En af de ting der er sket, da denne blog er vokset, er, at jeg f?r e-mail-anmodninger fra alle slags mennesker om alle mulige ting. Nogle mennesker skriver Adidas Ultra Boost Femme for at bede mig om at sprede ordet om deres blog. PR-virksomheder e-mail for at bede mig om at fremme deres produkter (hvoraf mange jeg aldrig ville overveje at bruge). Folk fors?ger at k?be tilf?jelseslinks til unavngivne personer eller organisationer, som de repr?senterer. I det seneste har jeg f?et hyppige anmodninger om at g?re raceforfremmelse. Langt de fleste af disse anmodninger bliver sl?et ned Nike Air Max 97 Womens - det er en personlig blog, der har et relativt koncentreret fokus (sko, minimalisme, l?bende videnskab og fremme fremme generelt som sport), og jeg har ikke noget ?nske, og jeg har heller ikke tid , for at g?re Runblogger til en all-purpose PR-stikkontakt. De produkter, jeg v?lger at gennemg?, er generelt produkter, som jeg synes jeg vil kunne lide, og dermed er der indr?mmet bias til mange af mine anmeldelser - hvis jeg skal l?Nike Air Max 2017 Dames gge miles p? et par sko, vil det ikke v?re en, der vil ?del?gge min skridt, eller at jeg ikke tror, ??jeg gerne vil l?be ind. Det samme g?lder for andre l?behjul, som jeg har gennemg?et her.
For nylig har jeg f?et hounded lidt af et selskab, der opretter betalte indhold abonnementer for bloggere. Jeg har ikke svaret p? nogen af ??disse e-mails, fordi jeg ikke har lyst til at g?re noget af mit indhold betalt. Nike Air Max 90 Dames Alt, hvad jeg skriver her p? Runblogger, er frit tilg?ngeligt, og folk kan kommentere, men de v?lger at kommentere (jeg slet sj?ldent en kommentar, medmindre det er ?benlys selvforbindelse, der ikke har relevans for det indl?g, som kommentaren blev lavet). Jeg har haft reklamer p? dette websted siden dag 1, og det er det eneste middel til at tjene penge p? dette website. Jeg g?r det, fordi jeg skal kunne retf?rdigg?re antallet af timer, jeg skriver skriftligt, besvarer e-mails mv. (det tilf?jer!). Der er ogs? omkostninger forbundet med nogle af de tjenester, jeg bruger til at underst?tte denne blog. Denne blog er et enmanshow - jeg startede det fra ingenting, jeg l?rte mig selv HTML, s? jeg kunne udvikle den p? den m?de, jeg ?nskede, og jeg har ingen medarbejdere. Det er selvst?ndigt, og selvom det bringer i indkomst, er det Nike Air Max Classic BW Femme stort set et k?rlighedsarbejde, og det vil forblive den vej fremad. Min grund til at skrive dette indl?g er virkelig ikke s? meget om mig, men snarere om et andet websted, som jeg er med involveret. dailymile.com er en social tr?ningswebside, hvor jeg har logget mine tr?ningspapir siden begyndelsen af ??2009. Jeg har v?ret involveret som medlem af dailymile Teamet i de seneste 1,5 ?r og har lagt meget tid p? at Adidas Ultra Boost Femme hj?lpe hjemmesiden med at vokse . Jeg har aldrig modtaget en ?re fra dailymile, og jeg har heller ikke forventet nogen form for betaling fra da. Jeg giver min tid til dem, fordi de har givet mig s? meget. Jeg har lavet utallige venner via dailymile, og mange er g?et p? at blive gode venner i den virkelige verden. Jeg har k?rt l?b med dem, jeg har delt deres ups og downs, og de er blandt de mest st?ttende og opmuntrende Nike Air Max 270 Mujer mennesker, som jeg kender. En af de fantastiske ting ved dailymile er, at det er helt gratis. Derudover drives det af en stab p? 2 - Ben Weiner og Kelly Korevec k?rer hovedsageligt stedet ud af deres lejlighed i San Francisco. De k?rer webstedet p? et shoestring budget, og har aldrig bedt om noget til geng?ld fra deres brugerbase. I denne uge frigives de, der kaldes dailymile PRO-tjenesten. Det er i det v?sentlige Nike Air Max 90 Homme en mulighed for "pay for added features", og eksisterende brugere vil ikke se nogen ?ndring i, hvad de i ?jeblikket kan g?re, og heller ikke nogen vil blive tvunget til at betale. Det er simpelthen et tilf?lde af, at "hvis du vil have flere ting fra webstedet, skal du betale lidt penge, og du kan f? det." Hvad der gjorde mig til at skrive dette er den modstand jeg har set hos nogle brugere til hele denne ide. Af en eller anden Adidas Yeezy Boost 350 Dam grund synes folk at have denne forstand at noget online skal v?re gratis. Men at k?re et websted som dailymile koster penge, og Ben og Kelly s?ger at forts?tte med at vokse webstedet og forh?bentlig ans?tte en ekstra udvikler, dermed flytningen til en PRO-tjeneste. De ?nsker ikke, at webstedet skal f?lges i fodsporene p? mange andre k?rende websteder og bliver s? klistret med annoncer og popups, at Adidas ZX 700 Femmebrugergr?nsefladen bliver kompromitteret. Jeg st?tter deres model fuldt ud, og jeg betaler meget mere i ?rlige abonnementer for mange tjenester, der underst?tter denne blog, end de beder om deres opgradering. Heck, jeg ville endda betale prisen, hvis de bad om det i donationsformular.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]6 khách