Jeg vidste meget tidligt i l?bet, at det ikke var min dag. Selv i de f?rste f? downhill miles kunne jeg m?rke, at min quads ikke var friske, og jeg var www.goulvenbazire.fr ganske sikker p?, at de ville give mig alvorlige problemer p? et tidspunkt (som de helt sikkert gjorde). Min mist?nksomhed er, at de endnu ikke var tilbage til 100%, efter at de havde spillet p? HAT 50K med sin sindssygt kuperede kursus. En ting jeg har l?rt gennem ?rene er, at det tager min krop mindst fire hele uger at komme sig fra en marathon, og HAT Run'en slyngede min quads langt v?rre end noget maraton nogensinde har. Jeg har ingen Nike Air Force 1 Womens angrende om at k?re HAT selv - ligesom Boston, det var en uforglemmelig oplevelse.
Den, der troede, at jeg fortsatte med at g? igennem mine tanker over de f?rste kilometer www.jamlikhalsavast.se var "langsomt!" Jeg vidste, at jeg k?rte for hurtigt - faktisk var mit tidlige tempo hurtigere end jeg l?b i min BQ maraton tilbage i oktober. Jeg tror det faktum, at alle omkring mig k?rte i samme tempo, gjorde det sv?rt Nike Air Max 95 Femme for mig at lette af, selvom jeg vidste, at det var den kloge ting at g?re. At k?re de tidlige miles, som jeg gjorde, var ren dumhed, og jeg betalte d?rligt for fejlen. Det var ogs? ikke l?nge f?r jeg begyndte at blive varm. I mods?tning til kulde og vind, der gjorde siddende i idr?tsbyen, ubehageligt, da vi k?rte, var vinden mindre synlig, og solen var lys - jeg slog faktisk op med en smule solskoldning p? mine skuldre. Efter at have lavet al min Adidas Superstar Hombretr?ning i meget koldere temperaturer f?lte det mig rent faktisk varmt og begyndte at fortryde beslutningen om at b?re min armwarmers. Men for nogle mystificerende Adidas Superstar Femme grunde har jeg aldrig taget dem v?k - m?rkeligt, hvordan du ikke altid g?r hvad der er logisk, n?r du k?rer et l?b. Kombinationen af ??tempo og varme f?rte mig til at drikke vand i det meste af vandstopperne, og dette satte Nike Air Max 95 Mujer scenen for begivenheder, der ville udfolde sig senere. M?ngden langs l?bens rute var ligesom alle havde beskrevet - stort, h?jt og utroligt st?ttende. Hver gang vi tr?dte ind i en by steg st?jniveauet betydeligt, og det hjalp mig ikke i mit forg?ves fors?g p? at bremse mit tempo. Omkring mile 10 passerede jeg Team Hoyt, og st?j fra tilskuerne, der j?dte dem, var fortovende - det var en af ??de mest levende minder jeg har fra hele l?bet. Jeg ramte halv maraton m?rket p? tempo for at l?be mellem en 3: 15-3: 20, som jeg vidste var alt for hurtig. Min fart begyndte at glide lidt i miles 15 og 16 (se split diagram ovenfor) Nike Air Max 90 Femme - de var de F?rste to splittelser, som jeg l?b i 8: 00 +. Derefter faldt hjulene helt i km 17. Det havde v?ret lang tid siden jeg havde bonked i et maraton, men jeg ramte muren h?rdt. Mine quads blev helt skudt, Adidas Ultra Boost Femme og jeg vidste, jeg var f?rdig. Jeg havde v?ret p? dette sted mange gange f?r, og jeg vidste, hvad de n?ste 9 miles skulle v?re som - det ville ikke v?re smukt eller s?rligt sjovt. Helt ?rligt husker jeg ikke rigtig de sidste 9 miles meget godt. Det var en komplet mental og fysisk kamp bare for at forts?tte fremad. Jeg lavede en bevidst beslutning om at g? op ad bakkerne (inklusive hele Heartbreak), da jeg vidste, at fors?ger at k?re dem kun ville s?tte mig dybere ind i hullet, jeg havde gravet til mig selv. Jeg l?b ned og ned, s? jeg kunne, men mit tempo dyppede sj?ldent under 9:00 / mile til den endelige mil. Jeg fors?Nike Air Max 95 Mens gte at forts?tte med at f? sukker ind i min krop, og den eneste ting, der var acceptabel, blev de orange skiver udleveret af tilskuere i l?bet af kurset (fortalte jeg m?ngden var fantastisk!). Jeg fors?gte at begynde at tage Gatorade ved vandstopperne, men det sad ikke godt i min mave, s? jeg tog ikke s? meget som en burde have. Temperaturregulering var ogs? blevet et stort problem, og ved hvert vandstop dumpede jeg en hel kop over mit hoved for at pr?ve at k?le mig ned. Jeg var et rod, og jeg led. Jeg tror, ??det eneste, der forhindrede mig i at g? mere end jeg gjorde, var den skam, jeg f?lte ved at g?re det ved Boston Marathon. Her s? alle disse mennesker p? dette store l?b, og det sidste jeg skulle have gjort var at g?. Jeg f?lte, at jeg ikke respekterede l?bet ved ikke at leve op til min evne, s? jeg holdt sammen med mig s? meget Nike Air Max Classic BW Femme som jeg kunne klare. Mit nye m?l var simpelthen at undg? et personligt v?rste, selv om mine mentale evner var s? h?rdt udfordrede p? det tidspunkt, at jeg havde sv?rt Nike Air Max 720 Femme ved at finde ud af, hvor hurtigt jeg var n?dt til at g? for at undg? den sk?bne.