Nog meer bemoedigend is dat

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

Nog meer bemoedigend is dat

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 2 27/05/19 10:06

Asics is van plan zich aan te sluiten bij Nike Air Vapormax Dames de 'minimalistische' hardloopmarkt met zijn '33'-collectie hardloopschoenen. De collectie bevat aanvankelijk twee modellen: de Gel Blur 33 (zie foto links) en de Gel Rush 33. Volgens de onderstaande video was de naam "33" "ge?nspireerd door het feit dat er 33 gewrichten in de menselijke voet zijn .”
Hoewel effici?nte voetfunctie en natuurlijke voetbewegingen herhaaldelijk worden benadrukt in vroege marketingmaterialen, is het interessant dat ze de gelpod in de hiel van de Gel Blur aanspreken en praten over hoe de schoen is ontworpen om "een gedempte rit vanaf de hiel te bieden, alle tussendoor. "Blijkbaar heeft Asics een andere kijk op wat een natuurlijke hardloopvorm is dan Nike Air Max 97 Dam degenen die het meest natuurlijk lopen, di degenen die gewoonlijk zonder schoenen lopen (zie de tweede video) .Ik beheer een winkel. een van mijn contacten Nike Air VaporMax Femme bij asics vertelde ons dat de 33 schoenen nu voornamelijk naar big-box-winkels gaan, terwijl ze werken aan hun "echte" minimalistische lijn. blijkbaar zal die lijn in 2012 worden vrijgegeven bij hardloopspeciaalzaken. dat is sowieso het gerucht. Wat duidelijk is aan de hand van asics, is dat wanneer je groot genoeg bent, je niet echt nieuwe dingen hoeft uit te proberen totdat ze door iedereen zijn bewezen. ik heb dezelfde, "we geven niet echt om" houding van een ander groot merk dat naamloos blijft ... het is ook interessant om te melden dat terwijl asics vorig jaar, jaar in jaar uit, ons # 1-merk waren, in 2011 heeft vooruit getrokken ... we verkopen bijna twee keer zoveel Adidas NMD Mujer saucony's als vorig jaar. de saucony Mirage is onze # 1-schoen. En, ongelooflijk, onze vibram-verkoop ging van $ 1500 van 1 maart-31 maart vorig jaar naar www.jamlikhalsavast.se $ 20.000 + dit jaar! verleend, meer dan de helft van die mensen zijn niet actief. maar de trend is veelzeggend. ons branchemagazine meldde dat minimalistische schoenen 11% waren van alle verkopen in 2010 en in januari 2011 was dat gestegen naar 20%. Een paar dagen geleden schreef ik een post waarin ik kritisch keek naar de enigszins warrige boodschap van Brooks Running met betrekking tot aan de aankondiging van zijn PureProject-lijn van 'minimalistische' hardloopschoenen (niet zeker of ze dat wel noemen ...). In het bijzonder vond ik de opmerking van Brooks CEO Jim Weber - "... als het gaat om prestatieproduct, is het idee dat 'less is more' absolute troep '- een vreemde Nike Air Max 90 Dam manier om een ??product te introduceren dat is ontworpen om een ??markt te betreden die vrij heet lijkt op het idee dat minder eigenlijk meer is. Vóór vandaag Nike Air Vapormax Donne las ik via een brancheblad Nike Air Max 2017 Dames genaamd SGB Performance dat zich richt op de zakelijke kant van de Running- en Triathlon-markten (met dank aan mijn vriend Bill Katovsky voor het wijzen van dit aan mij). Op pagina 14 van het magazine (dat u hier kunt downloaden) vindt u een geweldig artikel over Merrell, een dochteronderneming van Wolverine World Wide Outdoor Group. Zoals u waarschijnlijk weet, is Merrell onlangs de minimalistische schoenenmarkt betreden met de release van de Merrell Barefoot-collectie. Ik heb onlangs de Merrell Trail Glove beoordeeld en als mijn blogverkeer een indicatie is, is de interesse in Merrell Barefoot erg hoog (recentelijk heeft mijn Saucony Kinvara-review Adidas Superstar Uomo mijn meest bezochte recensiepost ontsloten) .Zwiers ziet een grote kans rond blote voeten / minimale categorie voor niet alleen Merrell maar de hele branche. "We denken dat dit potentieel Adidas NMD Femme een grote kans is en het hangt ervan af hoe bedrijven het nastreven," zegt Zwiers. "We hebben nu retailers die mogelijk de hi?rarchie op hun muren veranderen om een ??blootsvoets, minimalistisch of natuurlijk gebied aan hun schoenenafdelingen toe te voegen. Iedereen, van geweldige winkels tot lifestylewinkels, overweegt deze categorie. Het afgelopen decennium zijn er maar een paar keer geweest dat dit echt is gebeurd in de detailhandel. "Nog meer bemoedigend is dat consumenten en winkeliers de juiste pasvorm en vorm verkennen door middel van blootsvoets en het bredere fenomeen van gezondheid en welzijn." Echt de openbaring hier is dat Nike Air Max 90 Femme Rose steeds meer mensen begrijpen wat wij bij de Outdoor Group en onze merken vele, vele jaren hebben geleefd, "zegt Zwiers. "Wat je op je voeten draagt, kan invloed hebben op je hele lichaam en je hele welzijn. Dat komt steeds vaker voor. Dus als u online kijkt of met consumenten praat, weten zij hier meer dan ooit van. En dat is positief voor de sector in het algemeen, omdat het niet alleen de verkoop van minimale of blote voeten schoenen zal stimuleren, het zal ook interesse in uitbreiding van de categorie in veel gebieden stimuleren. Dus vanuit het oogpunt van de industrie denken we dat het zeer positief is en het heeft een aantal vrij belangrijke implicaties, niet alleen over hoe retailers schoenen tonen, maar ook over hoe consumenten denken over schoenen. Het voelt krachtig voor ons. "
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]5 khách