De race beloofde een snelle vlakke route, de omstandigheden waren goed en met alle drie de leden van Team Lazy op zoek naar een PB zag alles er goed uit. Dat was totdat we de tweede ronde warm werden en de regen kwam. Dit was niet alleen regen, dit was een stortbui - wat die andere beroemde hardloper Forrest Gump 'grote oude vette regen' zou hebben genoemd, en die stopte niet.
Het heeft ons er ook niet van weerhouden om onze PB's te krijgen, terwijl ik door plassen waadde om in 45:47 over de finish te komen. Verdorie die 47 seconden en verdomde regen. De volgende keer! Met een feestelijk pale ale op ons wachtend aan de finish, rehydrateren we en drogen we af Nike Air Pegasus 83 Hombre voordat we op onze fietsen springen om de elites achterna te zitten.
Ergens in de buurt van Blackfriars vonden we een gat in de menigte en richtten onze juichende positie in wachtend om een ??glimp van de vrouwen te vangen toen ze in hun tweede ronde voorbijreden.
Twitter vertelde me dat Mara Yamauchi al was uitgevallen dus de eerste keer dat ik glimlachte over het Team GB op weg naar ons, nam ik aan dat Claire Halissey was, dus begonnen we te schreeuwen: "Kom op Claire". Claire leek een beetje in de war - het was Freya Murray.
Als je je herinnert dat ik vorig jaar de marathonroute heb gelopen en een olympisch marathondrinkspel heb bedacht, zal je niet verbaasd zijn als je weet dat ons juichpunt in een café ligt.
En dus met 40 minuten te doden voordat we zagen dat de vrouwen ons voor de tweede keer passeerden, was het alleen maar goed dat we ons beschutten tegen de regen in die pub met een biertje en een goed zicht op de marathon Nike Air Max 90 Damen op een tv.
Bij de tweede ronde waren we terug in positie en hadden we onze respectieve cheers voor Freya en Claire op orde. Het is een inspirerende ervaring om enkele van de grootste marathons van dichtbij te zien komen.
Er zijn maar weinig evenementen in het Olympische schema waar je gewoon zonder ticket kunt opduiken en de beste atleten in een bepaalde sport tegen elkaar kunt zien vechten. Als je de komende zondag in de buurt van Londen bent, ga dan naar beneden en zie hoe de mannen het uitvechten.
Ondanks de voorliefde voor Lycra en neon kleuren, en grotendeels met je benen, fietsen is niets zoals rennen. Ik heb het grootste deel van zes jaar in Londen gefietst, maar sinds kort, een belofte die ik heb gedaan aan Chrissie Wellington, heb ik mijn inspanningen op de fiets opgevoerd. Als je ge?nspireerd bent om op je fiets te stappen tijdens de Olympische wegraces of de Tour de France, dan is dit wat ik weet over fietsen *.
Het feit dat je een helm moet opzetten voordat je op een fiets gaat, vertelt je alles wat je moet Nike Air Pegasus 83 Damen weten over de relatieve gevaren tussen fietsen en hardlopen. Terwijl het lopen van verwondingen gebruikelijk is, is het ergste dat je waarschijnlijk krijgt een gescheurde Achilles. De ergste Nike Air Pegasus 83 Femme blessure die je op een fiets zou kunnen verwachten, is de dood. Dus de behoefte om verstandig te zijn is een beetje hoger.
Onderschat het tempo van een 60-jarige kerel op een Boris-fiets niet. Ze laten je vallen als een steen. Sterker nog, oordeel niet over de snelheid van iemand met zijn fiets en kit.
Het is moeilijk om je snelheid te verbeteren en een goede workout te krijgen als je niet weet waar je heen gaat, tenzij je een paar kilometer omweg wilt doen.
Alle andere weggebruikers haten u. Zelfs voetgangers en passagiers op bussen, en vooral taxichauffeurs.
Tenzij het een noodgeval is, is het elke woon-werkfietser voor zichzelf. Dus als je van je fiets valt, zoals ik ooit deed op de rotonde van White City, zullen je mede-marskramers je te hulp schieten, maar terwijl ze wachten bij de verkeerslichten, doen ze er alles aan om een ??sprong op je te maken.
Fietsers zijn veel meer Nike Air Max 2016 Damen vocaal dan hardlopers. De sluiting van het sleeptouw in Lea Valley heeft hardlopers, wandelaars en fietsers getroffen, maar het zijn de wielrenners die deze kwestie hebben overwonnen en campagne voerden voor verandering.